Вступ на бакалавра за спеціальними умовами

Posted on Posted in абітурієнтам, вступ

Шановні абітурієнти! Ми працюємо над тим, аби допомогти вам розібратись в процедурних питаннях вступної кампанії та подати документи на вступ до нас в електронному вигляді правильно.

В цьому році абітурієнтам з тимчасово окупованих територій (ТОТ) та особливо небезпечних територій (ОНТ), на яких або на межі з якими відбуваються бойові дії, надана можливість вступити до НТУ “ХПІ” за спеціальною квотою (Квота-2) на особливих умовах. Розуміючи, що не всі абітурієнти можуть безпечно пройти Національний мультипредметний тест (НМТ), Міністерство освіти та науки України дозволило ЗВО проводити експрес-оцінку ступеню знань та підготовки абітурієнтів з ТОТ та ОНТ у вигляді індивідуальної усної співбесіди. Докладні умови вступу та програми індивідуальних усних співбесід знайдіть за посиланням на відповідній сторінці Порталу для абітурієнтів НТУ “ХПІ”.

Спочатку переконайтеся, що ви дійсно маєте право на вступ за спеціальними умовами. Для цього спочатку знайдіть свою територіальну громаду у переліку громад, визначених як ТОТ або ОНТ на сайті Мінреінтеграції. Цей перелік був наданий у наказі Мінреінтеграції №134 від 24.06.2022, але слідкуйте за змінами, на час прийому документів та прийняття рішення про вступ ситуація може змінитися!

Увага!
З 29 липня 2022 року розпочато прийом заяв через електронний кабінет вступника на сайті ЄДБО.
В процедурі подачі заяв реалізовано можливість вибору спеціальних умов вступу. Якщо ви маєте право вступу за спеціальними умовами – використовуйте можливості, надані електронним кабінетом. Усі процедури з підготовки документів, наведені нижче, слід використовувати лише у випадку, якщо подача заяви на вступ за спеціальними умовами через електронний кабінет є неможливою з об’єктивних причин!

Зберіть пакет необхідних документів та зробіть електронні копії до документів у паперовому вигляді. Поставтеся до питання створення електронних копій дуже відповідально! Копії мають бути контрастними та чіткими (дуже бажано – кольоровими) та фронтально орієнтованими, якість копій має бути достатньою, аби однозначно встановити особу та необхідну інформацію про особу (фотографія та текстові дані), формат подання електронної копії має таким, аби файл можна було переглянути стандартними засобами операційної системи ПК. Рекомендуємо надавати в приймальну комісію електронні версії документів в форматі PDF. Для створення електронних копій документів слід використовувати або офісні засоби сканування, або мобільний телефон (смартфон), але при цьому рекомендуємо скористатись спеціальними застосунками: наприклад, FastScanner, Adobe Scan, Tiny Scanner, MS Lens та подібними.

Перелік документів, які слід відсканувати (сфотографувати) та надіслати в приймальну комісію:

1. Заява на вступ (шаблон заяви додається; необхідно роздрукувати бланк на одному аркуші з обох сторін та заповнити вказані поля від руки, зразок додається; якщо немає змоги роздрукувати – скласти заяву повністю за зразком від руки; заява підписується в двох місцях)

Необхідні данні щодо наших конкурсних пропозицій та спеціальностей:
Конкурсна пропозиція: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Спеціальність: 151 – «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
Конкурсна пропозиція: Мережеві технології та телекомунікації
Спеціальність: 172 – «Телекомунікації та радіотехніка»

2. Атестат (створити електронну копію обох боків у форматі PDF за наданими інструкціями)
3. Додаток для атестату (створити електронну копію обох боків у форматі PDF за наданими інструкціями)
4. Паспорт або ID-картка громадянина (створити електронну копію обох боків у форматі PDF за наданими інструкціями)
5. Документ про прописку (витяг з реєстру) (створити електронну копію у форматі PDF за наданими інструкціями)
6. Ідентифікаційний код РНОКПП (створити електронну копію у форматі PDF за наданими інструкціями)
7. Мотиваційний лист – скористайтеся наданим шаблоном (дивіться на сторінці “АБІТУРІЄНТАМ”) та експортуйте з офісного редактора у форматі PDF таким чином, аби з нього можна було скопіювати текст, нам потрібно буде його вносити до БД ЄДЕБО.
8. Приписне посвідчення (для хлопців) (створити електронну копію у форматі PDF за наданими інструкціями)
9. Фото (можна створити власноруч, за допомогою смартфону, причепуріться та сфотографуйтеся на білому фоні, на фото має бути лише обличчя, як на закордонний паспорт; виставіть на смартфоні налаштування середньої якості: фотографія не має перевищувати 1 Мб (3х4 см з роздільною здатністю не менше ніж 600 пікселів на дюйм)).
10. Заяву на участь в індивідуальній усній співбесіді (шаблон заяви та зразок заповнення додаються; заповнити роздрукований шаблон, а якщо немає змоги роздрукувати – скласти заяву повністю за зразком від руки; створити електронну копію у форматі PDF)

Документи слід підписати електронним підписом (КЕП). Якщо у вас його немає — вам буде необхідно його створити. Це не складно та безкоштовно (за певних умов, залежить від обраного авторизованого центру випуску сертифікатів). Як створити власний цифровий підпис ви можете дізнатися у відповідній публікації на сайті Мінцифри (зверніть увагу на надані корисні посилання). Якщо ви вже є клієнтом Приватбанку, то сертифікат для цифрового підпису ви зможете отримати безкоштовно онлайн буквально за декілька хвилин. Щоб ознайомитися з можливостями використання цифрового підпису, отримати сертифікат та швидко підписати будь-який документ, зайдіть на відповідну сторінку на сайті Приватбанку. Скористатися отриманим сертифікатом можна також на відповідній сторінці державного порталу “Дія”.

Система підписання дозволяє підписувати усі документи разом, увесь набір файлів (пакет документів), але слід оминати занадто великих архівів – часто з такими пакетами виникають труднощі у зчитуванні. Рекомендуємо використовувати формат підпису CAdES (.p7s) — з ним виникає менше всього проблем далі при перевірці та обробці (вилученні підписаних версій документів). Отже, весь пакет документів має бути переведений в електронний формат (файли формату PDF) та скріплений електронним цифровим підписом (КЕП) абітурієнта!

Інструкції з підписання дивіться у наступному файлі:
Інструкція по накладанню цифрового підпису (КЕП)

Підписаний пакет документів (у вигляді файлу .p7s) абітурієнт має надіслати до приймальної комісії ІКМ на електронну пошту vstup.ikm@khpi.edu.ua.

Після перевірки документів Вам призначають онлайн-співбесіду (наступного дня або через день). Співбесіда буде проводитись зранку о 10:00 та триватиме не більш ніж півтори години. Для проведення співбесіди Вам потрібно заздалегідь переконатися в стабільності та безперервності інтернет-підключення та підготувати пристрій з камерою (ноутбук, планшет, смартфон або ПК з веб-камерою), зарядіть пристрій перед включенням до максимуму, камера має бути включеною постійно під час проходження співбесіди. Процедура співбесіди проста:

  1. спочатку Вам буде надано білет із запитаннями з трьох предметів, які були у НМТ: Українська мова, Математика та Історія України
  2. на підготовку відповідей Вам буде виділено певний час – орієнтовно 30 хвилин
  3. з Вами проведуть усну співбесіду за питаннями білету (члени комісії можуть задавати додаткові або уточнюючі запитання, не хвилюйтесь) – не довше, ніж 15 хвилин
  4. комісія може порадитись та після цього Вам повідомлять оцінки кожного з 3-х предметів, за цими оцінками буде вирахувано конкурсний бал

Матеріали для підготовки до співбесіди шукайте на відповідній сторінці нашого порталу для абітурієнтів НТУ “ХПІ”.

Все. Чекаємо на зарахування.