Заняття в аудиторіях НТУ “ХПІ”
Забороняється запізнюватися на заняття. Коли входить викладач, на знак вітання, студенти мають встати. Не допускаються сторонні розмови чи інший шум, що заважає проведенню занять. Виходити з аудиторії під час заняття можна лише з дозволу викладача.
Заняття в середовищі Office 365
Всім учасникам навчального процесу слід знати наступне Статтею 24 Конституції України визначено рівність всіх громадян перед законом та закріплено рівність прав громадян, яка в тому числі полягає в тому, що «Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками». Статтями 28, 31, 32 гарантується захист гідності, таємниця листування, телефонних розмов та іншої кореспонденції, а також невтручання в особисте життя громадян. Зазначені гарантії «не допускають збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Положеннями Законів України «Про освіту», «Про забезпечення функціонування української мови як державної» передбачено обов’язок учасників освітнього процесу використовувати виключно державну мову. Учасники навчального процесу відповідно до Закону України «Про вищу освіту» під час навчання мають дотримуватися один по відношенню до одного моральних, етичних норм, не використовувати нецензурну лайку, з повагою ставитися до інших осіб. При здійсненні відео-, аудіозапису обов’язковим є попередження інших осіб про запис, що здійснюється, та отримання безумовної згоди всіх осіб.
п.13 …Рішенням керівника навчального закладу таким особам може встановлюватися строк, протягом якого вони можуть покращити результати навчання, але не більш як до дати початку наступного навчального семестру згідно з навчальним планом за відповідною спеціальністю (напрямом підготовки). У разі коли у визначений строк академічна заборгованість не ліквідована, здобувач вищої освіти підлягає відрахуванню з числа осіб, які навчаються за державним замовленням. Розклад консультацій в Teams викладачів кафедри для ліквідації заборгованостей 2.01-4.03.2023 о. (перейти в Teams за посиланням)
проф. Близнюк О.М. Пн 14.30-16.30 Біофізика; Вступ до спеціальності; Біонанотехнологія, нанобіофізика та нанофармація; Біонанотехнологія та нанобіофізика
проф. Краснопольський Ю.М. Вт 10.00-12.00 Фармацевтична біотехнологія
проф. Божков А.І. , проф. Клімова О.М. Чт. 10.30-12.30 Генетика, молекулярна біологія, молекулярна генетика
доц. Мироненко Л.С. Чт 10.00-12.00 Аналітична хімія; Агробіотехнологія
доц. Бєлих І.А. Ср 12.00-14.00 Пт 12.00-14.00 Основи фармакології; Сенсорні системи в промисловій біотехнології / Сенсорні системи в біофармації
доц. Масалітіна Н.Ю. Вт 14.30-16.30 Біохімія, Біологія клітини, Загальна мікробіологія та вірусологія, Генетична інженерія та біоінженерія, Молекулярна біотехнологія та біоінженерія
доц. Самойленко С.І. Вт 10.00-12.00 Чт 10.00-12.00 Аналітична хімія; Фізико-хімічні методи аналізу
доц. Варанкіна О.О. Вт 12.35-14.10 Промислова біотехнологія, Загальна біотехнологія, Біотехнологія клітин рослинного та тваринного походження, Основи біохімічної інженерії.
доц. Звягінцева О.В. Ср 10.00-12.00 Пн 16.00-18.00 Аналітичний контроль та сертифікація продукції промислової біотехнології; Нормативне забезпечення біофармацевтичних виробництв
доц. Бєлінська А.П. Ср, Чт, Пт 10.00-12.00 Екобіотехнологія; Промислові технології БАР; Біоматеріалознавство та інженерія біотканин New! РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОТОЧНОГО,
СЕМЕСТРОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АТЕСТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ
ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ (проглянути)
New! Електронна адреса для індивідуальных домашніх завдань студентів заочного відділенняя khpi_bbiah_zao@ukr.net
Звіт та щоденник практики відправляти на почту khpi_bbiah_praktika@ukr.net,
а також onbliznjuk@ukr.net
Індивідуальний план студента(бакалавр)
Зразки оформлення титульних сторінок індивідуальних робіт Правила оформлення індивідуальних робіт студентів
Оформлення дипломних робіт та дипломних проєктів Критерії оцінювання знань та вмінь студентів
Правила (за ДОСТ) оформлення посилань на використані джерела:
Постанова КМУ від 28 грудня 2016 р. № 1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення» (ПОШТА для дипломів: biotech-diplom@ukr.net) ПРАВИЛА оформлення індивідуальних робіт Індівідуальна робота виконується в формі рукопису на стандартних аркушах формату А4. Текст розміщується на одній стороні аркуша з полями: ліве – 30 мм, інші – 20 мм. Відстань між рядками має бути не менше 5 мм, висота літер – не менше 2,5 мм. В одному рядку має бути не більше 80 знаків, на сторінці має бути не більше 35 рядків. При використанні комп’ютера текст має бути надрукований шрифтом Times New Roman 12 pt через два інтервали (або 14 pt через 1,5 інтервали) із використанням абзацного відступу 1,27 мм та вирівнювання тексту «По ширині». Рукописний текст має бути виконаний креслярським шрифтом/ Кожна структурна частина повинна починатися з нової сторінки. Титульний лист індивідуальної роботи має бути надрукований на принтері (або виконаний з використанням креслярського шрифту) і повинен містити назву університету, назву кафедри, назву роботи, прізвище, ім’я та по батькові студента, місто та рік виконання робіт. Якщо у структурі роботи передбачено реферат, то він, як самостійна структурна частина, виконується на окремому аркуші. Реферат містить відомості про обсяг роботи (кількість сторінок, ілюстрацій, таблиць, використаних джерел та додатків), текст реферату та список з 5–8 ключових слів. У змісті індивідуальної роботи наводяться список структурних елементів роботи із зазначенням номерів сторінок, з яких починається даний структурний елемент. Якщо в структурі індивідуальної роботи передбачені розділи та підрозділи, то вони повинні мати змістовні заголовки. Наприкінці заголовків крапкe не становлять. Заголовки розділів центрують на сторінці, а заголовки підрозділів починають з абзацу, залишаючи вище і нижче заголовка підрозділу по одному порожньому рядку. Заголовки розділів друкують великими літерами. У першому центрованому рядку заголовка друку-ється лише слово РОЗДІЛ та номер розділу (наприклад, РОЗДІЛ 3). Для відображення внутрішньої структури розділів їх можна розбивати на підрозділи. Номер підрозділу складається з номера розділу та порядкового номера підрозділу у цьому розділі, розділених точкою (наприклад, 2.3). Заголовки наступних структурних елементів роботи: РЕФЕРАТ, ЗМІСТ, ВСТУП, СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ
Рисунок відокремлюють від тексту порожніми рядками – вище за рисунок і нижче за підпис до рисунка. Формули центруються на окремому рядку, залишаючи вище та нижче по одному порожньому рядку, номер формули складається з номера розділу та номера формули в даному розділі, розділених точкою (наприклад, формула 1 у четвертому розділі нумерується наступним чином – (4.1)), номер формули наводять праворуч на межі тексту в круглих дужках. Наприклад:
Критерії оцінювання знань та вмінь студентів ІНФОРМАЦІЯ Положення про призначення та виплату стипендій Щорічна Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів
|