Реєстрація електронного кабінету та вхід до нього

Вступники подають заяви для вступу до НТУ ХПІ в електронній формі онлайн через електронні кабінети.

Для цього необхідно увійти на сторінку системи за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Реєстрація електронних кабінетів вступників – з 01 липня 2021 року.

Для відкриття електронного кабінету вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. Заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;

документу про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію, розроблену Міністерством освіти і науки України.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону у форматі +380XXXXXXXXX (це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів);
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до атестата про повну загальну середню освіту.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), максимальный розмір такого файлу не може перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Абітурієнти можуть звертатись до нас безпосередньо. Ми допоможемо:

  • зі створенням електронного кабінету;
  • зі скануванням та завантаженням документів до електронного кабінету;
  • з розрахунком конкурсного балу (який важливо визначити до подання електронних заяв);
  • розібратися з шансами щодо вступу на бюджет при Вашому конкурсному балі;
  • розставити пріоритети Ваших заяв на бюджет так, щоб збільшити (або не зменшити) шанси на отримання бюджетного місця (важливо зробити це до подання першої заяви);
  • з поданням електронних заяв щодо вступу (щоб не допустити механічних помилок).

Важливо пам’ятати:

  • після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету буде неможливо;
  • краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Наприклад, зміна середнього бала документа про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву;
  • вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетне навчання та до 30 заяв на контракт;
  • у кожній заяві щодо вступу на бюджетне місце потрібно вказати її пріоритетність від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 –  найнижча. Змінити пріоритетність після подання заяви неможливо, але можна скасувати заяву разом з втратою відповідного пріоритету;
  • подання електронних заяв для вступу за результатами ЗНО розпочинається 14 липня та закінчується 23 липня о 18:00;
  • для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів та творчих конкурсів подання електронних заяв відбувається з 14 по 16 липня.