У поточний момент відповідно до наказу по НТУ «ХПІ» навчальний процесу відбувається у дистанційній формі (в синхронному та/або асинхронному режимі).
Заняття здійснюються засобами Microsoft 365 (Outlook, Teams) відповідно до затверджених навчальних планів та графіку начального процесу. Викладачі використовують додаткові інструменти дистанційного навчання для доступу студентів до навчальних матеріалів (OneDrive, Class Notebook, Forms, SharePoint тощо). Заняття відбуваються у програмному середовищі Microsoft Teams згідно з розкладом в Календарі . Усі запрошення на онлайн заняття та в блокноти дисциплін автоматично надсилаються на Пошту Outlook студента в Microsoft 365.
Отримати дистанційний доступ до матеріалів навчальних дисциплін студенти можуть за відповідним посиланнями на сайтах кафедр (оновлюється постійно згідно з навчальними планами). Для доступу до матеріалів необхідно авторизуватись у корпоративному акаунті Microsoft 365.
Студенти, у яких виникли проблеми з отриманням доступу до Майкрософт 365, мають негайно зв’язатись зі службою підтримки support@khpi.edu.ua або зі своїм куратором.
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:
- Office 365: https://www.office.com/
- Служба підтримки Microsoft 365: support@khpi.edu.ua
- Електронний кабінет студента: https://studcabinet.kpi.kharkov.ua/
- Служба підтримки електронних кабінетів: support.cabinet@khpi.edu.ua
- Пошта Outlook Microsoft 365: https://outlook.office.com/mail/
- Microsoft 365 Teams: https://teams.microsoft.com/v2/
- Рекомендації по роботі з Microsoft 365
- Сайт інституту (ННІ ЕЕЕ): https://web.kpi.kharkov.ua/eee/
- Електронна пошта дирекції: office.ieee@khpi.edu.ua
- Соціальні мережі інституту: www.facebook.com/ieee.khpi/ www.instagram.com/ieee_ntu_khpi/
- Телеграм канал інституту: http://t.me/instituteEEE
- Дані про гарантів (для бажаючих взяти участь в покращенні освітніх програм): https://web.kpi.kharkov.ua/eee/dani pro garantiv/