РЕЗУЛЬТАТИ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ 2017-2018рр.

У Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» підбили підсумки вступної кампанії 2017-2018гг.

Так само, як і в минулому році абітурієнти віддавали перевагу комп’ютерним та філологічним дисциплінам, новачки серед лідерів цього року — економічний факультет і факультет інтегрованих технологій та хімічної техніки. Не змінилися і пріоритети у виборі спеціальностей: до комп’ютерних наук і менеджменту додалися маркетинг, психологія, хімічні технології та інженерія.

Станом на 23 серпня 2017 року загальна кількість зарахованих на денну форму навчання складає 1976 осіб.

Найбільшу кількість абітурієнтів ХПІ склали жителі харківського регіону, після них за пріоритетами — Донецька, Полтавська, Луганська і Дніпропетровська області.

Короткі підсумки вступної кампанії НТУ «ХПІ»:

— на 1-й курс зараховано 1717 осіб (бюджет — 943, контракт — 774);

— на 1-й курс зі скороченим терміном навчання — 259 студентів (бюджет — 231, контракт — 28);

— на денну форму, рівень «Магістр (1 рік 4 міс.)» — 1394 осіб (бюджет — 1005, контракт — 389)

— на денну форму, рівень «Магістр (1 рік 9 міс.)» — 156 осіб (бюджет — 94, контракт — 62).

Цього року серед абітурієнтів найпопулярнішими факультетами ХПІ стали: комп’ютерних та інформаційних технологій, соціально-гуманітарних технологій, технологій органічних речовин, комп’ютерних наук та програмної інженерії, економічний, бізнесу та фінансів, інтегрованих технологій та хімічної техніки.

Серед спеціальностей, які користувалися попитом: комп’ютерна інженерія, комп’ютерні науки, філологія та психологія, хімічні технології та інженерія, інженерія програмного забезпечення, електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології, маркетинг, менеджмент.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *