м. Харків, вул. Кирпичова, 2, Навчальний корпус №2 (У2), 4-й поверх (410 аудиторія)

(057) 707-64-31, (057) 707-65-75

Кафедра геометричного моделювання та комп'ютерної графіки

  • Галузь — «Інформаційні технології»
  • Спеціальність — «Комп'ютерні науки та інформаційні технології»
  • Спеціалізація — «Геометричне моделювання та графічні інформаційні технології»
CorelDraw

CorelDraw - векторний редактор для графічного дизайну.

CorelDraw

Adobe Photoshop - професійний растровий графічний редактор.

CorelDraw

Visual Studio - повнофункціональне інтегроване середовище розробки для створення програмного забезпечення для ОС Windows, Android і IOS, а також веб-додатків і хмарних служб.

CorelDraw

КОМПАС-3D - багатофункціональна система тривимірного моделювання.

CorelDraw

JavaScript - прототипно-орієнтована сценарна мова програмування.

CorelDraw

PHP - скриптова мова загального призначення, інтенсивно застосовується для розробки веб-додатків.

CorelDraw

MySQL - вільна реляційна система управління базами даних.

CorelDraw

HTML - мова для структурування та подання вмісту всесвітньої павутини.

Дисципліни

Перелік навчальних Дисциплін кафедри ГМКГ

  • Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка
  • Дизайнерські системи комп’ютерної графіки
  • Теорія ймовірностей, імовірнісні процеси та математична статистика
  • Комп’ютерна графіка та WEB-дизайн
  • Основи системного аналізу
  • Інтернет–технології комп’ютерної графіки та анімації
  • Геометричне моделювання об’єктів, явищ і процесів
  • Моделювання спеціальних ефектів в комп’ютерній графіці
  • Методи конструювання об’єктів в комп’ютерних системах
  • Графіка у мобільних пристроях
  • Математичні методи моделювання в наукових дослідженнях
  • Сучасні технології реконструкції зображень
  • Геометричне моделювання об’єктів, явищ і процесів Ч.1
  • Обчислювальна візуалізація
  • Геометричне моделювання об’єктів, явищ і процесів Ч.2
  • Моделювання спеціальних ефектів в комп’ютерній графіці
  • Оcнови наукових досліджень
  • Графіка в комп’ютерному моделюванні систем
  • Інтелектуальний аналіз даних
  • Методи конструювання об’єктів в комп’ютерних системах
  • Нарисна геометрія та комп’ютерна графіка
  • Основи графічної композиції у віртуальному середовищі
  • Геометричне моделювання в конструюванні технічних об’єктів
  • Основи геометричного та математичного моделювання в комп’ютерній графіці
  • Комп’ютерна графіка та веб-дизайн
  • Серверні додатки зберігання даних
  • Інтернет-технології комп’ютерної графіки та анімації
  • Основи створення графічних додатків
  • Проєктна робота
  • Основи гейм-дизайну
  • Методологія дослідження систем
  • Технології анімації та рендерінгу