Прийом заявок з: 15-10-2015
Термін подачі до: 21-06-2016
Напрям досліджень.
Споживачі повинні бути розглянуті в основі енергосистеми і стати активними учасниками ринку. Майбутній приватний споживач повинен бути більш обізнаним, активним, достатньо енергійним, а також бути напівпрофесійним виробником енергії для власного споживання, де це можливо. Крім того, у зв’язку із зростанням цін на енергоносії, споживачі витрачають більшу частку своїх доходів на енергію, оцінки вказують на те, що більш ніж в 50 мільйонів європейців страждають від енергетичної бідності. Енергоефективність, енергозбереження та розширення використання місцевого виробництва, в тому числі, власного виробництва, поновлювані джерела енергії є ключовими інструментами у вирішенні паливної бідності.
У цьому контексті, заходи необхідні по всій Європі з метою досягнення змін у поведінці по відношенню до більш стійкого вибору і прийняття рішень щодо енергетики. Це включає в себе збільшення і розуміння споживчого апетиту для більш високих продуктів ефективності. Хоча обізнаність про переваги колективної дії споживачів в області ЕЕ і RES збільшилась в останні роки, таким діям все ще перешкоджає ряд бар’єрів, у тому числі, фінансові та нормативні бар’єри і невідповідності в практичній інтеграції мережі. Крім того, недостатнє використання відповідних рішень у сфері ICT і недостатнє розуміння енергетичних рахунків, перешкоджають досягненню більш сталої енергетичної системи.
Область застосування.
Розробка та подання адаптованих, ефективних та інноваційних дій обов’язків, для того щоб мотивувати зміни в поведінці сталого енергетичного споживання, які приведуть до зниження споживання енергії в будівлях, систем опалення / охолодження і / або техніки. Пропоновані заходи повинні зосередитися на чітко визначених цільових групах споживачів (приватних особах або колективі), використовуючи сегментацію ринку. Пропоновані заходи повинні продемонструвати розуміння різних типів поведінки і розглянути різні підходи, необхідні для вплинути на них. Дії повинні також розглянути ризик ефекту «відскоку», запропонувати заходи, щоб протидіяти їм, і застосовувати поточну теорію і практику за рішенням споживчого процесу прийняття (наприклад, ефективність нових технологій на попит енергії). Всі зацікавлені сторони, необхідні для успішної реалізації дій, повинні бути залучені і очікується, що відповідні організації споживачів, зокрема або безпосередньо, беруть участь, або їх підтримка явно продемонстрована у пропозиції. Гендерні питання повинні бути прийняті до уваги, зокрема, роль гендерних характеристик може впливати на поведінку споживачів. Бажано, щоб дії охоплювали широкий географічний район через взаємодоповнюючі дії, що охоплюють різні частини ЄС.
Фінансування.
Прийнятна пропозиція на фінансування досліджень складає від 1 до 2 мільйонів EUR.
Очікуваний ефект.
Пропозиції повинні демонструвати наслідки, перераховані нижче, з використанням кількісних показників і цільових, коли це можливо:
- економія первинної енергії, викликана проектом в його тривалості (в ГВт/рік на мільйон євро фінансування ЄС);
- кількість людей, що змінили свою поведінку і прийняли обґрунтовані рішення, документування, чому і як зміни і чи є ефектом вживаних заходів, а також з точки зору стійкості зміни поведінки;
- кількість споживачів, що займаються діями, спрямованими на поліпшення споживчого розуміння і маршрутизації рішення про покупку продукції в бік більш високої ефективності;
- відновлювальні джерела Виробництво енергії і інвестиції в області стійкої енергетики викликані проектом в його тривалості (для дій на групах споживачів, відповідно в ГВт/рік і млн євро інвестицій на мільйон євро з фінансування ЄС);
- політика і стратегії створені / адаптовані для виключення паливної бідності (для дій по паливній бідності, повинна вимірюватися в числі цитувань/звітності від органів управління).
Тип діяльності.
Координаційна та підтримуюча діяльність.