Як користуватися дорожньою картою розвитку експорту на підприємстві в процесі виходу на ринки ЄС? Щоб успішно розгорнути експорт до ЄС, треба уявляти основні типові етапи цього процесу та мати дорожню карту його розбудови. В залежності від особливостей бізнесу ступінь необхідності та зміст етапів розвитку експорту помітно різняться. Та не зважаючи на ці розбіжності, дорожня карта повинна бути покладеною на підприємстві в основу самооцінки своєї готовності до експорту в ЄС.
Часто підприємство або компанія вже має певний досвід з тих чи інших складових експортної діяльності або уявляє, де отримати необхідну підтримку. Але в цьому процесі для неї можуть виявитися і білі плями. Саме вони і загрожують стати в майбутньому проблемними питаннями, через які спроба експорту виявиться невдалою.
Тому, провівши самооцінку своїх здатностей до експорту за допомогою дорожньої карти, компанія заздалегідь ідентифікує відповідні слабкості та сконцентрує свої зусилля на їхньому усуненні. Це дозволяє вчасно прибрати зайві ризики та забезпечити швидші та кращі успіхи в експортній діяльності.