Можливість експорту до ЄС так і залишиться лише можливістю, якщо не буде вирішене основне завдання – встановлення нових міжнародних контактів з потенційними партнерами. Це – складна задача, яка вирішується цілим набором інструментів: галузеві списки, виставки, конференції, торгівельні місії та тури, закордонні представництва, соціальні медіа, тощо.
Зрозуміло, що в Україну шукати собі постачальників навряд чи хто поїде.
Тому треба проявляти власну активність. І в першу чергу визначитися із своєю логікою пошуку партнерів.
Ось ті питання, які потребують обов’язкової відповіді:
- Які саме партнери потрібні?
- Як створити або отримати список потенційних партнерів?
- Хто та як може допомогти встановити контакт з ними?
- Що ми пропонуємо? Як зацікавити партнерів до спілкування?
Будуть відповіді на питання – буде зрозуміло, як отримати нових бізнес-партнерів.