Кафедра економіки і маркетингу

Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

Кафедра економіки і маркетингу - Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

Абітурієнту

Економіка підприємства (магістр)

Освітня програма “Економіка підприємства” спрямована на підготовку фахівців з економіки, які мають системні знання, уміють приймати ефективні рішення, володіють сучасним інструментарієм та інформаційними технологіями економічного управління підприємствами.

Назва спеціалізації:

Економіка підприємства

Завідувач кафедри:

доктор економічних наук, професор Сисоєв Володимир Вікторович

Освітньо-кваліфікаційні рівні випускників:

магістр

Основні спеціальні навчальні дисципліни:
  • Економічне управління підприємством;
  • Конкурентоспроможність підприємства;
  • Стратегічне управління підприємством;
  • Теорія прогнозування і її вплив на прийняття рішень;
  • Економіка, організація та управління науково-дослідними та дослідно-конструкторськими роботами
Характеристика спеціалізації:

Спеціалізація «Економіка підприємства» розрахована на цілеспрямованих,  здатних ставити та успішно вирішувати складні завдання молодих людей, які зорієнтовані на створення успішної кар’єри та прагнуть стати фахівцями у сфері економіки та управління сучасними підприємствами.

Актуальність спеціалізації обумовлюється потребами ринку праці у фахівцях, здатних здійснювати економічне забезпечення і комплексне планування діяльності та розвитку підприємства, розробляти економічно обґрунтовані управлінські рішення та успішно реалізовувати їх в умовах мінливого ринкового середовища.

Особливістю спеціалізації є формування системи професійних компетентностей з економіки підприємства, що охоплюють інформаційно-аналітичну, консультативну, управлінську та адміністративно-господарську діяльність.

Спеціалізація забезпечує підготовку висококваліфікованих економічних кадрів з гнучким управлінським мисленням, які здатні оптимізувати економічні процеси діяльності підприємства, сформувати ефективну систему управління ними на основі сучасних наукових підходів та інформаційних технологій, розробляти програми і проекти економічного розвитку підприємства, а також впроваджувати їх в життя.

Можливості працевлаштування:

Випускники можуть працювати на посадах керівників підприємств, установ та організацій та їх економічних підрозділів; економістів підприємств, установ, організацій та їх підрозділів; консультантів з економічних питань на підприємствах різної форми власності.

Цікаві цитати про економіку підприємства:
  • “З плином часу я все більше переконуюся в тому, що кращий спосіб інвестицій – це вкласти пристойну суму грошей в підприємства, про які хтось щось знає і в правильність управління якими хтось не дуже вірить.” – Джон Мейнард Кейнс
  • “Є 3 види активів: бізнес, нерухомість і папери.” – Роберт Кіосакі
  • “Якщо завдання в тому, щоб підприємство рухалося вперед, головне – мотивувати співробітників.” – Лі Якокка
  • “Ніколи не інвестуй в діюче підприємство, поки не дізнаєшся, як воно діє.”- Томас Дьюар
  • “Хто шукає одних лише вірних прибутків, навряд чи стане дуже багатий; а хто вкладає все майно в ризиковані підприємства, найчастіше розоряється і впадає у злидні; тому слід поєднувати ризик з відомим забезпеченням на випадок збитків. “- Френсіс Бекон
Медіаконтент:

Економіка бізнесу (магістр)

Освітня програма “Економіка бізнесу” спрямована на підготовку фахівців з економіки, які мають системні знання, уміють приймати ефективні рішення, володіють сучасним інструментарієм та інформаційними технологіями економічного управління бізнесом.

Назва спеціалізації:

Економіка бізнесу

Контакти:

Кафедра економіки та маркетингу, Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу, НТУ «ХПІ», корпус У1, 9 поверх, ауд. 902, 61002, м. Харків, вул. Кирпичова, 2, тел. (057) 707 65 26;  (057) 707 62 68, e-mail: kpikafeim@gmail.com

Завідувач кафедри:

доктор економічних наук, професор Сисоєв Володимир Вікторович

Освітньо-кваліфікаційні рівні випускників:

магістр

Основні спеціальні навчальні дисципліни:
  • Економічне управління бізнесом;
  • Стратегічне управління підприємницькою діяльністю;
  • Бізнес-консалтинг;
  • Сучасні проблеми економіки бізнесу;
  • Антикризове управління в бізнесі;
  • Основи наукових досліджень
Характеристика спеціалізації:

Спеціалізація «Економіка бізнесу» розрахована на цілеспрямованих, здатних ставити та успішно вирішувати складні завдання молодих людей, які зорієнтовані на створення успішної кар’єри та прагнуть стати фахівцями у сфері економіки та управління бізнесом.

Актуальність спеціалізації обумовлюється потребами ринку праці у фахівцях, здатних здійснювати економічне забезпечення і комплексне планування підприємницької діяльності, розробляти економічно обґрунтовані управлінські рішення в сфері бізнесу та успішно реалізовувати їх в умовах мінливого ринкового середовища.

Особливістю спеціалізації є формування системи професійних компетентностей з економіки бізнесу, що охоплюють інформаційно-аналітичну, консультативну, управлінську та адміністративно-господарську діяльність.

Спеціалізація забезпечує підготовку висококваліфікованих економічних кадрів з гнучким управлінським мисленням, які здатні оптимізувати економічні процеси в бізнес-сфері, сформувати ефективну систему управління ними на основі сучасних наукових підходів та інформаційних технологій, розробляти програми і проекти економічного розвитку бізнесу, а також впроваджувати їх в життя.

Можливості працевлаштування:

Випускники можуть працювати на посадах керівників підприємств, установ та організацій та їх економічних підрозділів; економістів підприємств, установ, організацій та їх підрозділів; консультантів з економічних питань організації та ведення бізнесу.

Цікаві факти про економіку бізнесу:
  • З урахуванням інфляції, Уоррен Баффет був мільйонером до 25 років.
  • Готівка і інвестиції компанії Apple зараз рівні ВВП Угорщини і перевищують ВВП В’єтнаму і Іраку.
  • Компанія Cambridge Associates вважає, що 3% фірм венчурного капіталу генерує 95% доходів промисловості, і склад цих 3% з часом змінюється лише незначно.
  • За словами економіста Глена Вейля, третина студентів Гарварда, які закінчили освіту на початку 90-х років і які продовжили кар’єру в сфері економіки і фінансів, до 2005 року мали річний дохід понад мільйон доларів.
  • Альфред Нобель у своєму заповіті не вказував необхідність видавати премію за досягнення в галузі економічних наук. Нобелівську премію з економіки заснував Банк Швеції тільки в 1969 році.
  • Сигналом про стан економіки може бути розмір і колір чоловічих краваток. Вважається, що в хороші часи чоловіки вважають за краще яскраві краватки рожевих відтінків або кольору фуксії, а в періоди спаду носять темні, спокійні кольори. Крім того, в сприятливий час вони вибирають більш вузькі краватки, а в важке – ширші, які, як передбачається, асоціюються з надійністю і сумлінністю.
Медіаконтент: