Кафедра економіки і маркетингу

Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

Кафедра економіки і маркетингу - Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

075 Рекламний бізнес – бакалавр

                      Бакалавр

Спеціальність (Освітня програма) – 075 «МАРКЕТИНГ»

Конкурсна пропозиція: Рекламний бізнес

Конкурсна пропозиція «Рекламний бізнес» спрямована на підготовку маркетологів, ініціативних та здатних до швидкої адаптації до мінливого бізнес-середовища. Розроблена для вступників, які прагнуть стати фахівцями у сфері маркетингу та рекламного бізнесу.

Основні спеціальні навчальні дисципліни

  • Маркетингові дослідження
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингове ціноутворення
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетинг послуг
  • Зв’язки з громадськістю
  • Медіапланування
  • Міжнародний маркетинг
  • Інформаційні системи в маркетингу
  • Маркетинговий аудит
  • Мерчандайзинг

Хто такий маркетолог?

Актуальність конкурсної пропозиції обумовлюється потребами ринку праці у всебічно розвинених спеціалістах, які здатні поєднувати в собі креативне мислення та аналітичний склад розуму. Саме маркетолог ‑ це спеціаліст, який постійно розвивається та просувається вперед. Це креативні, комунікабельні та творчі люди, які здатні аналізувати, оброблювати та представляти отриману під час проведення маркетингових досліджень інформацію.

Маркетолог – це фахівець, який займається дослідженням попиту та пропозиції на споживчому ринку товарів і послуг, експерт з просування та збуту продукції чи послуг компанії.

Кожна компанія визначає свої функції для маркетолога. Деякі зосереджені на аналізі ринку та вивченні конкурентів, інші роблять акцент на рекламі свого продукту та просуванні власного бренду. Таким чином можна сказати, що основні функції маркетолога – забезпечення максимально результативної роботи компанії, збільшення ефективності її діяльності в просуванні продукту на споживчому ринку.

Що повинен вміти спеціаліст з «Рекламного бізнесу»?

  1. Розробляти та запускати різні маркетингові активності (створення рекламних меседжів, слоганів, сюжетів відео- та аудиороликів, робота із ЗМІ, формування іміджу бренду, запуск кампаній в соціальних мережах);
  2. Систематизувати та аналізувати дані про ефективність рекламних заходів;
  3. Створювати портрет споживача (проведення опитувань, інтерв’ю, маркетингових досліджень, обробка отриманих даних);
  4. Аналізувати ринок та конкурентів (дослідження конкурентів, стеження за їх поведінкою в соціальних мережах, їх ціновою політикою та ін.);
  5. Шукати можливості для подальшого розвитку бізнесу компанії;
  6. Створювати контент план та стратегії просування компанії;

Чому саме «Рекламний бізнес»?

По-перше, професія маркетолога входить до трійки тих, що будуть найбільш затребуваними в 2020 році.

По-друге, саме фахівці, які навчаються за напрямом «Рекламний бізнес», отримують майже всі якості, що повинні бути притаманні спеціалісту майбутнього.

По-трете, опанування цієї спеціальності надає безліч позитивних моментів:

– Ви постійно будите дізнаватися про щось нове в цьому світі;

– Вам точно не буде нудно та скучно;

– Ви будете мати перспективи подальшого росту завжди в будь-якій сфері бізнесу;

– Ви навчитеся комунікувати із великою кількістю цікавих та нестандартних людей.

Де може працювати спеціаліст з «Рекламного бізнесу»?

Такі фахівці можуть працювати на будь-якому підприємстві, будь-якої галузі, в будь-якій точці земної кулі: фахівцями з маркетингу, реклами, збуту (маркетолог); фахівцями із зв’язків з громадськістю (PR); бренд-менеджерами, продакт-менеджерами, Event-менеджерами, аналітиками з дослідження міжнародних товарних ринків, креативними директорами, арт-директорами, маркетологами-аналітиками, маркетологами-логістами, мерчандайзерами, трейд-маркетологами, SMM-контент менеджерами та ін.

Цікаві цитати про рекламу та маркетинг

«Єдиний спосіб досягнути успіху в бізнесі — любити те, чим ви займаєтесь»,  Steve Jobs

«Маркетинг — це вміння дивитися на весь бізнес очима споживача», Peter Ferdinand Drucker

«Серце і душа будь-якої компанії — креативність та інновації», Bob Iger

«Ісус узяв дванадцять чоловік з найнижчого ступеня бізнесу і створив з них організацію, що завоювала світ», Bruce Fairchild Barton

«Бренд для компанії — однаково, що репутація для людини. І те, і інше заробляється чесною працею», Jeff Bezos

«Гарно оформлена дурна пропозиція піде набагато далі, ніж невдало оформлена чудова ідея», Scott Adams

«Якщо ваша реклама не відрізняється від інших, це рівносильно самогубству», Вільям Бернбах

«Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі — запитайте вашого покупця. Це — істина в останній інстанції», Клод Хопкінс

«Реклама — це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері і чорнилі», Лео Бернетт

Медіаконтент
Контакти:

Кафедра економіки та маркетингу, Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу, НТУ «ХПІ», корпус У1, 9 поверх, ауд. 902, 61002, м. Харків, вул. Кирпичова, 2, тел. (057) 707 65 26;  (057) 707 62 68, e-mail: kpikafeim@gmail.com

Завідувач кафедри:

доктор економічних наук, професор Сисоєв Володимир Вікторович