Кафедра економіки і маркетингу

Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

Кафедра економіки і маркетингу - Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу

075 Рекламний бізнес – магістр

МАРКЕТИНГ

Рекламний бізнес (магістр)

Освітня програма “Маркетинг” спеціалізація “Рекламний бізнес” спрямована на підготовку фахівців з маркетингу, які мають професійні знання та практичні навички, необхідні для вирішення управлінських завдань реклами. Рекламодавець досліджує ринок, його ринкові умови, потреби та попит, розробляє комунікаційну та рекламну політику підприємств рекламної індустрії на принципах маркетингу.

Cпеціалізація:

Рекламний бізнес

Контакти:

Кафедра економіки та маркетингу, Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу, НТУ «ХПІ», корпус У1, 9 поверх, ауд. 902, 61002, м. Харків, вул. Кирпичова, 2, тел. (057) 707 65 26;  (057) 707 62 68, e-mail: kpikafeim@gmail.com

Завідувач кафедри:

доктор економічних наук, професор Сисоєв Володимир Вікторович

Освітньо-кваліфікаційні рівні випускників:

магістр

Основні спеціальні навчальні дисципліни:
  • Стратегічний маркетинг і товарна інноваційна по;
  • Рекламний менеджмент;
  • Рекламні технології;
  • Оцінка ефективності рекламної діяльності;
  • Бренд-менеджмент;
  • Електронна комерція

Характеристика варіативного блоку:

Варіативний блок «Рекламний бізнес» розрахований на цілеспрямованих, здатних ставити та успішно вирішувати складні завдання молодих людей, які зорієнтовані на створення успішної кар’єри та прагнуть стати фахівцями у сфері маркетингу та рекламного бізнесу.

Актуальність напрямку обумовлюється тим, що у сучасній економіці, в умовах, коли пропозиція товарів перевищує попит на них, просування товарів до споживача є неможливим без систематичної рекламної діяльності, яка виконує стабільну економічну функцію. Сьогодні значення реклами як економічного ресурсу стрімко зростає, а рекламний ринок формується як повноцінний та самостійний сектор національної економіки. У зв’язку з цим, актуальними є наукові дослідження чинників та напрямів формування вітчизняного ринку реклами, механізмів його функціонування та прогнозування подальшого розвитку.

Особливістю спеціалізації є формування системи професійних компетентностей з маркетингу, що охоплюють інформаційно-аналітичну, консультативну, управлінську та адміністративно-господарську діяльність.

Спеціалізація забезпечує підготовку висококваліфікованих маркетингових кадрів з гнучким управлінським мисленням, які мають глибокі знання та навички застосування в підприємницькій діяльності комплексу маркетингу, системи маркетингових комунікацій, маркетингових досліджень тощо. Навчання забезпечує глибокі знання з маркетингової комунікаційної діяльності, реклами, бренд-менеджменту.

Можливості працевлаштування:

Практично кожної компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна і високооплачувана професія. Крім затребуваності в компаніях-виробниках, маркетологи завжди необхідні в профільних консалтингових компаніях.

Випускник придатний до працевлаштування на посади у відповідності до Національного класифікатора професій ДК 003:2010: керівник підприємства (установи, організації); представник торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента рекламного; представник з реклами; торговця (обслуговування бізнесу та реклами).

Цікаві факти про рекламний бізнес:
  • Щороку на рекламу витрачають понад 500! мільярдів доларів! А ми з вами її часом перемикаємо).
  • Середньостатистична людина у віці 65 років встигає переглянути 2 мільйони рекламних роликів. А скільки ще пропустили, поки перемикали канали!?
  • Якщо вірити вченим з Йоркського університету, американські фармацевтичні компанії витрачають на рекламу в два рази більше, ніж на дослідження.
  • Першою письмовою рекламою визнано єгипетський папірус з інформацією про продаж раба. Цей перший «флаєр» зберігається в Лондоні.
  • У давньогрецьких панянок «легкої поведінки» були свої рекламні трюки. У них були спеціальні набійки на підборах сандалій, які залишали на землі заклик «Йди за мною».
  • Японці створили гаджет, який вимикає телевізор на початку рекламного блоку і вмикає його по завершенню.
  • Слово спам з’явилося завдяки консервам. В 30-і роки минулого століття під однойменною маркою (SPiced hAM) випускався сорт американської тушонки. На смак вона була не дуже, а відповідно і не розкуповувалась. До часів Другої світової війни на складах вже зібралось немало продукції. І щоб збути усе це «багатство», компанія провела нудну і нав’язливу рекламну компанію. Саме з тих настирливі рекламні повідомлення і почали називати «Спамом»
  • А ви помічали, що у рекламі наручних годинників стрілки завжди вказують на 10 годин 10 хвилин (зрідка ще на 8 год. 20 хв.)? Таким чином стрілки створюють імітацію посмішки, що допомагає позитивно впливати на підсвідомість.
  • Згідно з дослідженнями, американські тінейджери в своїх батьків повинні попросити купити річ з реклами в середньому 9 разів, щоб отримати бажане.
  • Багато дослідників дотримуються думки, що реклама є найзначнішою та найвпливовішою формою мистецтва на нашій планеті.
Медіаконтент:

v   Цікаві факти :рекламні ролики світових брендів, які були зняті в Києві:

https://t1.ua/news/7636-tsikavi-fakty-reklamni-rolyky-svitovykh-brendiv-yaki-buly-znyati-v-kyyevi.html

v   Гарячі тренди маркетингу 2020: must haves та хайп

https://leosvit.com/art/trendy_marketyngu_2020_musthave

–          «Божевільні» / «Mad Men» (серіал 2007 – 2015) Англійська назва в дійсності є скороченням словосполучення “Madison ad men” або “Madison avenue ad men” (в приблизному перекладі «Рекламщики з Медісон авеню»), за місцем розташування найбільших рекламних агентств США в 50-х і 60-х рр. минулого століття. У цей період в американському діловому побуті назва «Медісон авеню» (Madison Avenue) було узагальнюючим для позначення рекламної індустрії США. https://filmix.co/serials/8294-smotret-onlajn-bezumcy-mad-men-serial-2007-2010.html

v      І ще трохи чудових фільмів про маркетинг та рекламу https://conversion.im/luchshie-filmy-pro-marketing-i-reklamu