ОП “Маркетинг” (бакалавр)

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
«МАРКЕТИНГ»

Першого рівня вищої освіти
за спеціальністю 075 Маркетинг
галузі знань: 07 Управління та адміністрування
Кваліфікація: Бакалавр  маркетингу

ПЕРЕГЛЯНУТИ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ

Термін навчання – 3 р. 10 міс. (2 р. 10 міс.)
Форми навчання – денна / заочна
Джерела фінансування – бюджет / контракт

Умови вступу:

  • після 11 класів на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО); 
  • після колежду, технікуму (молодший бакалавр, молодший спеціаліст, фаховий молодший бакалавр)

Вступ на бюджет:

  • НМТ та/або ЗНО (широкий конкурс), мотиваційний лист;
  • НМТ або індивідуальна усна співбесіда (для спеціальних умов вступу, в т.ч. за квотою-1), мотиваційний лист.

Вступ на контракт:

  • НМТ та/або ЗНО, мотиваційний лист;
  • Індивідуальна усна співбесіда (тільки для спеціальних умов вступу).

Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, що передбачає застосування відповідних методів з планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності організацій, розробки і реалізації товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики з використанням інформаційного забезпечення.

Головною перевагою освітньо-професійної програми є підготовка фахівців зі здатністю:
– здійснювати управління маркетинговою діяльністю організацій в галузях управління та адміністрування;
– застосовувати інформаційні технології, необхідні для прийняття і реалізації обґрунтованих управлінських рішень щодо визначення умови ведення та організації бізнесу, торгівлі та сфери послуг, в тому числі і міжнародного бізнесу, за допомогою особливостей знання маркетингу;
– контролю за їх виконанням та оцінки їх ефективності.

Можливості працевлаштування:

Випускники освітньо-професійної програми стають фахівцями в галузі просування, брендінгу, PR-технологій, планування маркетингових заходів, реклами, міжнародного маркетингу і мають можливості працевлаштування на посадах:

  • маркетолога,
  • маркетолога-аналітика,
  • менеджера зі збуту,
  • менеджера з реклами,
  • спеціаліста з просування брендів, розробки web-сайтів, з впровадження та використання систем управління інформацією,
  • керівника відділу маркетингу,
  • візуальної реклами та інформаційної політики.

Під час навчання здобувачі мають можливість одночасно проходити військову підготовку на військовій кафедрі НТУ “ХПІ”. Детальну інформацію можна переглянути за посиланням.

Дисципліни, які вивчаються:

Здобувачі освітньої програми Маркетинг окрім обов’язкових дисциплін мають можливість самостійно обирати дисципліни профільної підготовки за різними напрямами. В освітній програмі 2023 року пропонується 2 основні напрями:

  • Digital маркетинг – знайомство здобувачів з основами цифрового маркетингу, інструментами, що використовуються в цифровому світі. Під час навчання здобувачі опановують навички роботи із соц.мережами (SMM), знайомляться з контент-маркетингом, основами пошукової оптимізації (SEO), вчаться працювати із сайтами, в тому числі, працюють з інструментами аналітики та графічними програмами;
  • Маркетинг сфери послуг – цей напрям допомагає здобувачам стати справжніми професіоналами в сфері послуг. Здобувачі отримують знання з маркетингу підприємств сіери туризму та гостинності, в тому числі ресторанного бізнесу.

Окрім блоків профільної підготовки здобувачі мають можливість обирати дисципліни різної спрямованості. Наприклад, графічний дизайн, трейд-маркетинг, нейромаркетинг, Web-технології, іміджеологія, корпоративна культура управління, управління стартап-проєктами тощо.

Гарант ОПЮлія ШИПУЛІНА

телефон: +380958855141

Приймальна комісія Інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу (ЕММБ): 

телефон: +38(096)898-85-96 

e-mail: emmb@khpi.edu.ua

сторінки в соціальних мережах: