Персональна сторінка викладача

Вивчення дисципліни дозволить сформувати у здобувачів систему теоретичних знань щодо планування маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методичних та організаційних засад. Сформує уміння застосовувати стратегії маркетингу на сучасному підприємстві; розвине здатність розробляти ефективні стратегії розвитку підприємства; забезпечить уміння планувати та контролювати маркетингову діяльність.

Мета – формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду і глибоких знань з теорії маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної маркетингової діяльності, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Результати навчання

  • демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності
  • виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів
  • пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта
  • відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки