Публікації Ларка Л.С.

Публікації Ларка Л.С.
»2019
»2020
»2021
»2022
»2023
Персональна сторінка викладача >> Публікації інших викладачів >>
Перелік публікацій за 2023 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л.С. Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 1. С. 80 – 84. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64035
  2. Чернобровківна С.В., Ларка Л.С. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. № 4 . С. 29 – 32. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71414

Монографії:

Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні конкурентоспроможності організацій бізнесу. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 319-355. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606

Конференції:

  1. Ларка Л.С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.]. Полтава, 2023. Ч. 2. С. 716-717. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65730
  2. Ларка Л.С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 745. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65724
  3. Владимирова В.І., Ларка Л.С. Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 700. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65726
  4. Семенюк К. О., Ларка Л.С. Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 789. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65723
  5. Чаплигіна Л.В., Ларка Л.С. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 809. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65719
  6. Боровик О.Г., Ларка Л.С. Маркетинговий інструментарій просування бренду готелю у соціальних мережах. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С.27-29. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71507
  7. Ларка Л.С. Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 138-140. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71505
  8. Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 192-194. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503
  9. Чернишов Є.Р., Ларка Л.С. Рекламна стратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 257-259. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500
  10. Боровик О.Г., Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах. XVII Міжн. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів “Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених” (28-30 листопада 2023 р., м. Харків).матеріали конф. Харків : НТУ “ХПІ”. 2023. С. 406. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71553

Закордонні конференції:

Ларка Л.С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. С. 231. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72375

Підручники:

Ларка Л.С. Управління маркетинговими дослідженнями. Маркетингова діяльність підприємств : підр. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 121 – 161. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858

Методичні рекомендації:

  1. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 24 с. (URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66504)
  2. Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 16 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66503
  3. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 44 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66501
Перелік публікацій за 2022 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л. С., Васильцова С.О. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 1 . С. 29 – 32. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58090
  2. Ларка Л. С., Чернобровкіна С. В. Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 2. С. 27 – 30. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58068
  3. Ларка Л. С. Проблеми організації маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3. С. 56 – 59. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58091
  4. Ларка Л.С. Діагностика ефективності антикризового маркетингу на підприємстві. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 4 . С. 40 – 43. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62738
  5. Ларка Л.С. Діагностика ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового менеджменту. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 6. Т. 1. С. 224 – 227. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61034

Конференції:

  1. Чернишов В.О., Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2022 р. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси: ЧДТУ, 2022. С. 81. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
  2. Чернишов В. О., Ларка Л.С. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 626. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59434
Перелік публікацій за 2021 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Pererva P., Usov M., Chernobrovkina S., Larka L., Rudyka S. Methods for assessing the investment attractiveness of innovative projects. Studies of Applied Economics. Spec. Iss. : Innovation in the Economy and Society of the Digital Age. 2021. 39. № 6. 13 p. (Scopus) http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54315

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л.С., Павленко В.В. Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Приазовський економічний вісник. 2021. № 2 (25). С. 104 – 107. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53264

Конференції:

  1. Попова А. Г., Ларка Л.С. Графоаналітична модель «квадрат потенціалу підприємства»: систематизація параметрів оцінювання. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 187. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53270
  2. Павленко В. В., Ларка Л.С. Фактори ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 172. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53268
Перелік публікацій за 2020 р.

Статті у фахових виданнях:

Ларка Л.С., Ковтун Д.С., Гордієвська А.І. Управління витратами в системі економічної безпеки підприємства. Приазовський економічний вісник. 2020. № 4 (21). С 40 – 41. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50627

Монографії:

Ларка Л.С. Ризики в межах стратегічного планування розвитку промисловості. Сучасні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах : кол. Монографія / за ред. Сударкіної С. П. Харків : Мадрид. 2020. С. 154 – 168. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744

Конференції:

  1. Одінцова В.М., Ларка Л.С. Планування прибутковості підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.223. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50692
  2. Скорик І.М., Ларка Л.С. Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 279. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50698
  3. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Eкономічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 528. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46946
  4. Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Діагностування ефективності роботи підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 367. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46947
  5. Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 402. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46948
  6. Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 147. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50689
  7. Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Функції маркетингових досліджень на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 189. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50691
  8. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Формування cистеми управління фінансово економічною безпекою підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 308. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50699
Перелік публікацій за 2019 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л. С., Анічкіна І. О. Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 4 (15). С. 113-116. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42384
  2. Ларка Л. С., Масюкова Л. О. Дослідження ринку електричної енергії України: економічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. № 24. С. 50-53. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46806

Монографії:

Ларка Л. С., Гаврись О.О. Трансформація системи цілей підприємства при адаптації до екзогенних змін. Проблеми адаптації соціально-економічних систем до екзогенних змін : монографія / ред. Л. Л. Калініченко ; Харків. нац. ун-т будівництва та архітектури. Харків : Панов А. М., 2019. С. 113-122. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40617

Конференції:

  1. Власенко А.В., Ларка Л.С. Економічна свобода підприємства в умовах глобалізації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 112. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42049
  2. Лоєнко А.О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 250. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42040
  3. Макєєв Д. О., Ларка Л.С. Голландські аукціони як інструментарій економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 256. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42039
  4. Малицька А. Д., Ларка Л.С. Обґрунтування комплексу рішень щодо оплати праці персоналу підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 260. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42038
  5. Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Економічна безпека підприємства в умовах нового ринку електричної енергії. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 265. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42037
  6. Товкайло А.К., Ларка Л.С. Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 376. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42036
  7. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 387. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42050
  8. Анічкіна І.О., Ларка Л.С. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 78. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43200
  9. Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 56. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43203
  10. Прилуцька Ю.С., Ларка Л.С. Проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 65. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43204

Навчальні посібники:

Ларка Л.С. Маркетингові дослідження на промисловому підприємстві. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / ред. А. І. Яковлєв, М. І. Ларка Київ : Кондор. 2019. С. 160 – 190. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123