Публікації Мірошник М. В.

Публікації Мірошник М. В.
2017
2018
2019
2020
2021
2022
 i2023
Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів
Перелік публікацій за 2023 р.

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Agalarova K., Zemliakova O., Miroshnik M., Kitchenko O., Mironenko N., Reshetniak N., Kuzmenko O. Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2022, № 12/01/XXV. (Vol. 12, issue 1, special issue XXV). р. 207-212. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61348 (Scopus).
  2. Olena Bondarenko, Svitlana Kovalchuk, Sergii Rodionov, Maria Miroshnik, Olena Kitchenko, Lesya Franchuk. Improving Approaches to the Formation of Enterprise’s Marketing Budgets. Estudios de economía aplicada, , Vol. 39, Nº Extra 5, 2021 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162 (Scopus).

Статті у фахових виданнях:

  1. Мірошник М. В., Лучна Є.О., Назаренко Л.Д. Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”. 2019. № 24. С. 23- 28. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48098
  2. Мірошник М.В., Літвиненко М.В. Власний бізнес на хвилі сучасності.. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”. 2020. №2. С. 28-34. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55042
  3. Мірошник М. В., Копица Д. О., Стрюк Л. О. Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital реклами. Бізнес Інформ. 2020. №5. C. 503–510. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53854
  4. Літвиненко М.В., Мірошник М.В. Результати вимушеного «апгрейду» електронної комерції. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). Bulletin of the National Technical University “KhPI” (economic sciences) Збірник наукових праць. Харків: НТУ «ХПІ». 2022. № 3 С.9- 13 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61723
  5. Кітченко О. М., Мірошник М.В., Васильцова С.О. Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу. Ефективна економіка. 2022. № 9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI- Press/61352
  6. Мірошник М. В., Кітченко О. М, Скляр Д.Д. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи. Вісник Нац. техн. ун-ту “”ХПІ”” : зб. наук. пр. Темат. вип.: Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ “”ХПІ””. 2022. С. 41-45 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58239
  7. Мірошник М. В., Літвиненко М. В. Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні . Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. 2023. №9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71319

Монографії:

  1. Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах: колективна монографія / За ред.. Сударкіної С.П. Х.: Друкарня Мадрид, 2020. 230 с. Авторський внесок: Розділ 4. Теоретичні засади та алгоритм розробки стратегічних планів розвитку промислового підприємства (с. 72-84). http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744.
  2. Мірошник М.В. Науково-методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; за. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 63-97 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606

Матеріали конференцій:

  1. Мірошник М. В., Лучна Є. О., Мартинов Я. Р. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : щоріч. зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. Харків : НФаУ, 2019. С. 18-27 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59909
  2. Мірошник М. В., Базарова Е.Д, Сичов М.О Дослідження бізнес – процесів маркетинг – орієнтованого управління підприємством. Матеріали YIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики», 21 березня 2020 року. Х.: Вид-во НФаУ.- 2020. С.18-27. http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream//123456789/20322/1/Менеджмент%20та%20маркетинг%202019.pdf
  3. Мірошник М. В.,.Юрченко С.Ю., Тимофєєв К.Ю. Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства. Международная научно-практическая конференция «Science, society, education: topical issues and development prospects» 12-14 апреля 2020. https://sci-conf.com.ua/category/archive/
  4. Мірошник М. В.,.Кучіна С.Е.Планування маркетингового аудиту. Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 10-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 26 листопада 2020 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. Харків, 2020. С. 80-82. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53192
  5. Мірошник М.В. , Скляр Д.А Планування міжнародної маркетингової діяльності Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19–21 жовтня 2022 р. Харків: НТУ «ХПІ». С.564 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61782
  6. Кітченко А.В., Мірошник М.В. Карта клієнтського шляху, як процес взаємодії споживача з брендом. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. С. 727. http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2023-new_compressed-1.pdf
  7. Мірошник М.В., Бабич Д.В. Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах. V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти. м. Львів, 22-23 березня 2023. С. 370-372. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71314
  8. Мірошник М.В., Літвинов І.Ю. Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. Харків : НТУ «ХПІ»;, 2023. С. 758. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71321
  9. Мірошник М.В.. Шапран О.Є.Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 18, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71323
  10. . Мірошник М. В., Романчик Т.В. Структура комплексу маркетингу у туризмі. Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 393-395 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355
  11. Мірошник М. В., Сіухін Є.В., Фурман Р.В. Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні.. Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 158-161 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71354
  12. .Мірошник М.В.. Алещенко І.В. Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 22, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71310
  13. .Мірошник М.В.. Петров Д.Ю. Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференції Світ наукових досліджень. Випуск 22, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71317

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ

Навчальний посібник:

  1. Маркетинг промислового підприємства. Авторський внесок: Розділ 4 Планування маркетингової діяльності промислових підприємств ( с.108-160). Навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т; Харків. політехн. ін-т;. Київ: Кондор, 2019. 504 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123
  2. Мірошник М.В. Маркетинговий менеджмент. Маркетингова діяльність підприємств: підручник / О.П. Косенко [та ін.] ; ред. О.П. Косенко; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. С.833-887. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
Методичні вказівки:
  1. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни Маркетинг послуг для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник Харків : НТУ «ХПІ». 2023.56 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67873
  2. Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни “Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання /уклад. М.В.Мірошник Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 15с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67874
  3. Мірошник М.В. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг». Х.: НТУ «ХПІ»,2023. 81с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  4. Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник. Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 28 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  5. Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В. Мірошник. Х.: НТУ «ХПІ»,2023. 33 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  6. Методичні вказівки до проведення практичних занять з «Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник. Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 36 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70291