Публікації Мірошник М. В.
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
i2023 |
Персональна сторінка викладача | iПублікації інших викладачів |
Перелік публікацій за 2023 р.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ
Публікації Scopus, Web of Science:
- Agalarova K., Zemliakova O., Miroshnik M., Kitchenko O., Mironenko N., Reshetniak N., Kuzmenko O. Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2022, № 12/01/XXV. (Vol. 12, issue 1, special issue XXV). р. 207-212. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61348 (Scopus).
- Olena Bondarenko, Svitlana Kovalchuk, Sergii Rodionov, Maria Miroshnik, Olena Kitchenko, Lesya Franchuk. Improving Approaches to the Formation of Enterprise’s Marketing Budgets. Estudios de economía aplicada, , Vol. 39, Nº Extra 5, 2021 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162 (Scopus).
Статті у фахових виданнях:
- Мірошник М. В., Лучна Є.О., Назаренко Л.Д. Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”. 2019. № 24. С. 23- 28. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48098
- Мірошник М.В., Літвиненко М.В. Власний бізнес на хвилі сучасності.. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”. 2020. №2. С. 28-34. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55042
- Мірошник М. В., Копица Д. О., Стрюк Л. О. Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital реклами. Бізнес Інформ. 2020. №5. C. 503–510. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53854
- Літвиненко М.В., Мірошник М.В. Результати вимушеного «апгрейду» електронної комерції. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). Bulletin of the National Technical University “KhPI” (economic sciences) Збірник наукових праць. Харків: НТУ «ХПІ». 2022. № 3 С.9- 13 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61723
- Кітченко О. М., Мірошник М.В., Васильцова С.О. Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу. Ефективна економіка. 2022. № 9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI- Press/61352
- Мірошник М. В., Кітченко О. М, Скляр Д.Д. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи. Вісник Нац. техн. ун-ту “”ХПІ”” : зб. наук. пр. Темат. вип.: Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ “”ХПІ””. 2022. С. 41-45 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58239
- Мірошник М. В., Літвиненко М. В. Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні . Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. 2023. №9. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71319
Монографії:
- Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах: колективна монографія / За ред.. Сударкіної С.П. Х.: Друкарня Мадрид, 2020. 230 с. Авторський внесок: Розділ 4. Теоретичні засади та алгоритм розробки стратегічних планів розвитку промислового підприємства (с. 72-84). http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744.
- Мірошник М.В. Науково-методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; за. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. С. 63-97 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606
Матеріали конференцій:
- Мірошник М. В., Лучна Є. О., Мартинов Я. Р. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : щоріч. зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. Харків : НФаУ, 2019. С. 18-27 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59909
- Мірошник М. В., Базарова Е.Д, Сичов М.О Дослідження бізнес – процесів маркетинг – орієнтованого управління підприємством. Матеріали YIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики», 21 березня 2020 року. Х.: Вид-во НФаУ.- 2020. С.18-27. http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream//123456789/20322/1/Менеджмент%20та%20маркетинг%202019.pdf
- Мірошник М. В.,.Юрченко С.Ю., Тимофєєв К.Ю. Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства. Международная научно-практическая конференция «Science, society, education: topical issues and development prospects» 12-14 апреля 2020. https://sci-conf.com.ua/category/archive/
- Мірошник М. В.,.Кучіна С.Е.Планування маркетингового аудиту. Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 10-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 26 листопада 2020 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. Харків, 2020. С. 80-82. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53192
- Мірошник М.В. , Скляр Д.А Планування міжнародної маркетингової діяльності Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19–21 жовтня 2022 р. Харків: НТУ «ХПІ». С.564 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61782
- Кітченко А.В., Мірошник М.В. Карта клієнтського шляху, як процес взаємодії споживача з брендом. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. С. 727. http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2023-new_compressed-1.pdf
- Мірошник М.В., Бабич Д.В. Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах. V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти. м. Львів, 22-23 березня 2023. С. 370-372. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71314
- Мірошник М.В., Літвинов І.Ю. Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. Харків : НТУ «ХПІ»;, 2023. С. 758. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71321
- Мірошник М.В.. Шапран О.Є.Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 18, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71323
- . Мірошник М. В., Романчик Т.В. Структура комплексу маркетингу у туризмі. Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 393-395 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355
- Мірошник М. В., Сіухін Є.В., Фурман Р.В. Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні.. Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 158-161 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71354
- .Мірошник М.В.. Алещенко І.В. Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 22, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71310
- .Мірошник М.В.. Петров Д.Ю. Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу. Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференції Світ наукових досліджень. Випуск 22, 2023р. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71317
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ
Навчальний посібник:
- Маркетинг промислового підприємства. Авторський внесок: Розділ 4 Планування маркетингової діяльності промислових підприємств ( с.108-160). Навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т; Харків. політехн. ін-т;. Київ: Кондор, 2019. 504 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123
- Мірошник М.В. Маркетинговий менеджмент. Маркетингова діяльність підприємств: підручник / О.П. Косенко [та ін.] ; ред. О.П. Косенко; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. С.833-887. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
Методичні вказівки:
- Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни Маркетинг послуг для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник Харків : НТУ «ХПІ». 2023.56 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67873
- Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни “Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання /уклад. М.В.Мірошник Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 15с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67874
- Мірошник М.В. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг». Х.: НТУ «ХПІ»,2023. 81с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
- Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник. Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 28 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В. Мірошник. Х.: НТУ «ХПІ»,2023. 33 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з «Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад. М.В.Мірошник. Харків : НТУ «ХПІ». 2023. 36 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70291