Юлія починала свою кар’єру маркетологом в компанії «Фрунзе-Авто». Зараз працює у відділі маркетингу компанії «Теплі моря», яка займається виробництвом і імпортом солоно-сушених морепродуктів.- Якими були Ваші очікування від спеціальності під час вступу і здійснилися вони безпосередньо на практиці?- Здійснилися повною мірою. Хотілося працювати в окремому кабінеті і розробляти маркетингові програми. Однак, робота маркетолога з одного боку – це творчість, з іншого – кропітка діяльність, яка вимагає уваги, оскільки маєш справу з плануванням і звітністю. Юлія вказує, що розвивати в собі можна абсолютно будь-які якості та навички, різниця полягає лише в тому, що хтось досягає успіху раніше. “Якщо ти впевнений і відчуваєш, що це твоє, то йди до своєї мети. Головне розуміти, що власною працею і зусиллями можна досягти результату і досягти поставлених цілей. Не будьте ліниві і повільні. Я впевнена, що кожен роботодавець у сфері маркетингу шукає амбітного, цілеспрямованого співробітника зі «свіжим» поглядом і вмінням самостійно приймати рішення.”