МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ НТУ «ХПІ» (ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2024 р.)

Законом України «Про вищу освіту» передбачається у межах системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності Університету та якості вищої освіти здійснювати моніторинг оцінки якості навчання та періодичний перегляд освітніх програм аспірантів.

В НТУ «ХПІ» моніторинг якості організації навчання в аспірантурі проводився шляхом анкетування протягом грудня 2024 року. Учасниками анкетування були аспіранти, які навчаються за освітньо-науковою програмою: «Освітні, педагогічні науки». В опитуванні взяли участь 12 осіб. Анкета «Моніторинг якості організації навчання в аспірантурі» включала 11 питань. Анкетування було анонімне.

    

Таким чином, аспіранти, що навчаються на ОНП «Освітні, педагогічні науки» високо оцінюють якість організації навчання в аспірантурі НТУ «ХПІ».

 

МОНІТОРИНГ ВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ ОЧІКУВАННЯМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
(ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2024 р)

 

Опитування здобувачів вищої освіти здійснювалось з метою оцінювання забезпечення освітньо-наукових програм матеріально- технічними та навчально-методичними ресурсами.

Анкетування за підсумками 2024 року проводилось  шляхом опитування протягом грудня 2024 року. Аспіранти повинні були оцінити доступність підручників, монографій, методичні матеріали в електронній та друкованій формі; комп’ютерне забезпечення освітнього процесу; роботу бібліотеки. В опитуванні взяли участь 10 осіб.

Таким чином, аспіранти, що навчаються на ОНП 011 «Освітні, педагогічні науки» задоволені матеріальним забезпеченням освітньо-наукової діяльності.

 

МОНІТОРИНГ ВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ ОЧІКУВАННЯМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
(ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2024 р)
Важливим напрямом анкетування є виявлення проблем, що виникають під час освітньо-наукового процесу з метою їх усунення. Висновки результатів проведених досліджень можуть бути покладені в основу подальшого вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освітньо-наукової діяльності та якості вищої освіти.

Анкетування щодо відповідності якості навчання в аспірантурі очікуванням науково-педагогічних працівників за підсумками 2024 року проводилось протягом грудня 2024 року, в ньому взяли участь 7 осіб. Анкета складалася із 4 питань.
 

   

Таким чином, за результатами опитування НПП можна зробити висновки, що:

  1. НПП загалом задоволені відвідуванням занять аспірантами.
  2. Щодо труднощів у аспірантів під час виконання самостійної роботи та виконання дослідно-експериментальної роботи, то більшість вказали, що їх немає.
  3. Опитані НПП вважають, що освітні компоненти ОНП не потрібують змін.

 

Підводячи підсумки анкетування за результатами 2024 року потрібно зробити висновки про необхідність подальшого вдосконалення освітнього процесу в аспірантурі по ОНП «Освітні, педагогічні процесі» та регулярно проводити опитування аспірантів та науково-педагогічних працівників щодо якості навчання в аспірантурі з метою подальшого удосконалення ОНП.