Вітаємо наших студентів!

Вітаємо наших студентів зі святом!🥳 Бажаємо натхнення,  успіхів у усіх сферах життя ! У той час не можемо не поділитися гарними новинами 😎 Наша гордість Клочко Софія та Сироєжко Анастасія отримали вітання від ректорату нашого університету 🤩 Пишаємося вами, дівчата!

Пишаємося нашою студенткою!

Цей рік видався насиченим на приємні події (зустрічі із професіоналами-практиками, перемоги на наукових конкурсах тощо). Але ця подія є найзнаменнішою за роки існування спеціальності Психологія, за якою з 2004 року випустилися більш ніж 500 висококваліфікованих психологів. Наша здобувачка другого (магістерського)

Опитування здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 053 “Психологія” щодо проходження практики

Практика – один з найбільш хвилюючих та відповідальних періодів в житті майбутнього психолога, що створює умови для побудови індивідуальної траєкторії в освітньому процесі🔥. Саме на практиці здобувач отримує можливість зіштовхнутися з реальними ситуаціями професійної взаємодії, подивитися в очі своїм страхам

Обговорення проєкту Освітньо-наукової програми «Управління в соціальній сфері» другого (магістр) рівня вищої освіти за спеціальністю 232 – Соціальне забезпечення

Пропонуємо для громадського обговорення Проєкт Освітньо-наукової програми «Управління в соціальній сфері» другого (магістр) рівня вищої освіти за спеціальністю 232 – Соціальне забезпечення. Для відкриття магістратури на кафедрі педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна. Проєкт Освітньо-наукової програми

ВИСТУП АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ НА V МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

28-29 жовтня 2021 року кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна провела V Міжнародну науково-практичну конференцію «Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами» («Leaders of the ХХІ century.

V Міжнародна науково-практична конференція «Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами»

Шановні колеги! З великим задоволенням повідомляємо, що 28-29 жовтня 2021 року наша кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна факультету соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ» проводила V Міжнародну науково-практичну конференцію «Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера

ВИСТУП АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

12 жовтня 2021 року кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна факультету соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ» провела VІІ Міжнародну науково-практичну конференцію студентів, здобувачів вищої освіти та молодих вчених «ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ТЕОРІЯ

Запрошуємо взяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій»

28 – 29 жовтня 2021 року на базі НТУ «ХПІ» відбудеться значна подія – триватиме п’ята Міжнародна науково-практична конференція «Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій». Конференцію проводить кафедра педагогіки та психології управління соціальними системами ім.

Методичні збори психологів Східного оперативно-тактичного управління Національної гвардії України

Професори кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна доктор з державного управління Грень Л. М., кандидат психологічних наук Черкашин А. І. під керівництвом завідувача кафедри члена-кореспондента Національної академії педагогічних наук України, доктора педагогічних наук, професора

Затверджено склад ради стейкголдерів освітньо-професійної програми 053 “Психологія” (магістерський рівень)

Жодна сучасна освітня програма не може розвиватися без постійного моніторингу та урахування інтересів усіх зацікавлених сторін. Саме для того, щоб мати можливість відслідковувати останні тенденції в області психології на засіданні кафедри педагогіки і психології було затверджено склад ради стейкголдерів освітньо-професійної

«Ніч науки» в НТУ ХПІ

В суботу 18 вересня студенти-іноземці 1 і 2 курсів і студенти групи СГТ-418в відвідали захід: «Ніч науки», в науковій бібліотеці НТУ ХПІ. Студенти відвідали з оглядовою екскурсією бібліотеку. Екскурсію проводила директор бібліотеки Юлія Миколаївна. Студенти побачили унікальні фонди нашої бібліотеки:

ВИСТУП АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

16.09.2021 у Міжнародній конференції «Рerformances in a competitive economy» (8th edition) (Молдова, Румунія, Італія) та у круглому столі «The impact of the Covid-19 pandemic on the education system» («Вплив пандемії Covid-19 на систему освіти»), що проводився у межах конференції, взяли

ПОНЯТТЯ УСПІХУ. СКЛАДОВІ УСПІХУ

Успіх – значна виконана робота або завдання, позитивний емоційний стан від її завершеності, або / та визнання її значення в очах оточуючих. У найбільш загальному розумінні успіх – це вміння усвідомлювати свої цілі і знаходити шляхи до їх досягнення. Фахівці

СПОСОБИ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТУ

Перш за все, ви повинні усвідомити, що конфлікт є частиною природного спілкування між людьми, тому що кожен має свої власні потреби, цінності та інтереси і не повинен відповідати потребам, цінностям та інтересам іншої людини. На основі виникаючих відмінностей та суперечливих

РОЗВИТОК ВМІННЯ ВИРІШУВАТИ КОНФЛІКТИ

Оскільки конфлікти часто призводять до емоційних станів, коли важко мислити, робити висновки та творчо вирішувати проблеми, дотримуйтесь наведених нижче правил під час вирішення конфліктних ситуацій. Пам’ятайте, що в конфлікті в людині панує не розум, а емоції, що призводять до стану,

СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ

Конфлікт – це зіткнення між протилежними цілями, інтересами, позиціями, думками партнерів по спілкуванню. Основні причини конфлікту: неможливість слухати, непорозуміння між партнерами по спілкуванню, не можливість погодитись, емоційна нестриманість. У конфліктних ситуаціях існує п’ять способів поведінки: компроміс, співпраця, уникнення, протистояння та

РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ. МЕТОДИКИ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ

Наш мозок нейропластичний – вміє адаптуватися до нових умов і змінюватися. І робити це він може в будь-якому віці. А найкраще мозок формує нові нейронні зв’язки, коли дізнається щось нове і запам’ятовує цю інформацію. Також дослідження показують, що регулярні тренування

МЕТОДИ ВЕДЕННЯ КОНСПЕКТУ

Для будь–якого студента оволодіння мистецтвом конспектування  є дуже важливим, адже від цього залежить, як він вивчіть матеріал, як підготується до іспиту та як його скласти. Конспектування – це процес обґрунтованої обробки текстових, аудіо- та відеоматеріалів для покращення пам’яті інформації. Написання

ХПІ співпрацюватиме з Азербайджаном в області кризової психології та блискавкозахисту

НТУ «ХПІ» відвідала делегація Академії Міністерства надзвичайних ситуацій Азербайджанської Республіки на чолі з ректором Баба Гаджи огли Салаєвим. Під час зустрічі гості ознайомилися з діяльністю харківського Політеху, обговорили можливості взаємовигідної співпраці. Зокрема, мова йшла про екстремальну та кризову психологію. Сторони

Обговорення проєкту Освітньо-наукової програми “Психологія” третього (доктора філософії) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 – Психологія 

Пропонуємо для громадського обговорення Проєкт Освітньо-наукової програми “Психологія” третього (доктора філософії) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 – Психологія галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки Всім бажаючим та зацікавленим особам відправляти зауваження та побажання у формі за лінком https://forms.gle/tbQa6cd8JwCBJovq8

Вітаємо наших першокурсників!

Дорогі наші першокурсники! 🐣❤️ Вітаємо з вашим першим навчальним днем 🎉👩🏼‍🎓🧑🏼‍🎓📚 Ви зробили одн з найважливіших кроків у житті – визначилися з майбутньою професією 👌🏻🤩  Студентство, це час вашого  становлення,  інтелектуального росту, розкриття творчого потенціалу, час закоханості та яскравих вражень,

АРХІВ весна 2021

На кафедрі ППУСС НТУ «ХПІ» проводиться набір та підготовка докторів філософії за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». З 2001 року розпочала функціонувати аспірантура за спеціальністю 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» (з 1 вересня 2016 року спеціальність «Освітні, педагогічні

TIME-МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ СТУДЕНТІВ. ВЧИМОСЯ ВСЕ ВСТИГАТИ

Брак часу – головна проблема будь -якого студента, особливо під час курсу. Ми ставимо сірники в очі, готуємо каструлю кави і пишемо курсову роботу до світанку. Насправді, якщо ви наполегливо вчитеся, ви також можете мати особисте життя та хобі. Найголовніше

СТРЕСОСТІЙКІСТЬ. РОЗВИТОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ

Стресостійкість – одна з трьох найпопулярніших рис особистості, які люди використовують для опису своїх сильних сторін. Це логічна відповідь на потреби суспільства, де здатність протистояти стресу тісно пов’язана із щастям, фізичним та психічним здоров’ям та результатом успішної праці. Стрес –

ЩО ТАКЕ АДАПТАЦІЯ. ВИДИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ

Настав вересень, і школярі, як і раніше, повертаються за парти. У цей період для багатьох першокурсників наступив важкий час. Нова обстановка, колектив, для деяких – нове місто, місце проживання. Зміна умов є одним з важливих факторів, який впливає на життя

VІІ Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»

Шановні колеги! Повідомляємо, що 12 жовтня 2021 року у дистанційному режимі відбудеться наша традиційна VІІ Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА». Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь у роботі цієї конференції. Більш детальна інформація

ОБГОВОРЕННЯ ОНП «ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» НА ЗАСІДАННІ КАФЕДРИ

24 червня 2021 р. відбулося засідання кафедри на корпоративній платформі офіс365. Було обговорено пропозиції щодо ОНП «Освітні, педагогічні науки» від науково-педагогічних працівників кафедри та аспірантів. Розглянуто звіт ЕГ «Про результати акредитаційної експертизи освітньої програми» та експертний висновок галузевої експертної ради щодо можливості

Результати опитування студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» другого (магістерського) рівня вищої освіти

Дослідження проводилося в травні 2021 року за участю 8 студентів п’ятого курсу (денної та заочної форм навчання) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» другого (магістерського рівня) вищої освіти. ОПИТУВАННЯ 1. За якою формою навчання Ви отримуєте освіту? 2. Чи відповідає структура

Результати опитування роботодавців щодо спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» другого (магістерського) рівня вищої освіти

Дослідження проводилося в травні 2021 року за участю 2 роботодавців, в організаціях яких працюють випускники спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» другого (магістерського рівня) вищої освіти. ОПИТУВАННЯ 1. Скільки випускників освітньої програми «Педагогіка вищої школи» працюють сьогодні у Вашій організації? 2.

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ за 2020/21 навчальний рік

Протягом червня було проведено анкетне опитування аспірантів кафедри. В опитуванні «Оцінювання індивідуальної освітньої траєкторії» взяли участь 8 осіб, всі аспіранти, які наразі навчаються за ОНП «Освітні, педагогічні науки». В опитуванні «Оцінювання якості викладання дисципліни» взяли участь 5 осіб, які закінчили