04–08 квітня 2023 року в НТУ «ХПІ» було проведено XX Міжнародну школу-семінар «Сучасні педагогічні технології в освіті» у дистанційному форматі. Серед спікерів були також провідні викладачі та науковці Албанії, Бельгії, Великої Британії, Індії, Іспанії, Мексики, Чехії та США. Вони поділяться з учасниками своїм досвідом та результатами досліджень застосування сучасних педагогічних технологій в освіті.
Аспіранти взяли активну участь у роботі Школи-семінару та мали можливість прослухати як вітчизняних так і закордонних фахівців у сфері освіти. Особливу цікавість викликали виступи спікерів із США із майстер-класом «Лідерство в освіті».
У межах цього майстер-класу виступили:
- проф. Керол А. Муллен, професор освітнього лідерства та політичних досліджень Школи Освіти Політехнічного інституту і університету штату Вірджинія, США із темою «Лідерство докторантів і аспірантів у сфері освіти»
Керол А. Муллен, доктор філософії, відзначена нагородами дослідник і наставник, випускниця стипендії Фулбрайта, є професором освітнього лідерства та політичних досліджень у Virginia Tech і колишнім редактором журналу Mentoring & Tutoring (Routledge). Вона опублікувала 28 наукових книг і понад 240 розділів книг і статей у видатних журналах.
Сфери дослідницького інтересу: освітнє лідерство та наставництво, соціальна справедливість і справедливість, політичні дослідження, навчальні програми та навчання, творчість та міжнародна освіта.
- Маркус Л. Джонсон, професор педагогічної психології та програм освітніх досліджень і оцінювання Школи Освіти Політехнічного інституту і університету штату Вірджинія, США із темою «Мотивація досягнення до навчання та спілкування у віртуальному середовищі»
Доктор Маркус Джонсон є професором програм педагогічної психології та освітніх досліджень і оцінювання в Школі освіти Технічного університету Вірджинії. Він приєднався до факультету Virginia Tech у 2021 році після свого більше ніж десятирічного перебування в Університеті Цинциннаті, де він був гордим лауреатом нагороди факультету Каліфорнійського університету в 2019 році на знак визнання його служби та лідерства в комітетах Сенату факультету з досліджень. У національному масштабі д-р Джонсон обіймав керівні посади у відділі педагогічної психології Американської психологічної асоціації, у відділі навчання й навчання Американської асоціації досліджень освіти та групі «Мотивація в освіті».
- д-р Бретт Джонс, професор програми педагогічної психології Школи Освіти Політехнічного інституту і університету штату Вірджинія, США із темою «Мотивація студентів у залученні до навчання»
Бретт Д. Джонс, доктор філософії, є професором програми педагогічної психології в Педагогічній школі Технічного університету Вірджинії. Він обіймав посади педагогічного психолога в Університеті Дьюка, Університеті Південної Флориди в Санкт-Петербурзі та Віргінському технічному університеті. Він викладав 24 різні типи університетських курсів, пов’язаних із мотивацією, пізнанням і стратегіями навчання. Доктор Джонс також проводив семінари та запрошені презентації в багатьох університетах і представив понад 160 наукових робіт на конференціях. Його дослідження, які включають вивчення методів навчання, які підтримують мотивацію та навчання студентів, призвели до понад 100 рецензованих статей у журналах, кількох розділів книг і трьох книг. Він отримав три гранти від Національного наукового фонду на загальну суму понад 2 мільйони доларів на проведення своїх досліджень. Більше інформації можна знайти на його веб-сайті www.brettdjones.com