РОБОТА З АСПІРАНТАМИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ: УЧАСТЬ У ШКОЛІ-СЕМІНАРІ

За результатами щорічного моніторингу якості навчання аспірантів за Освітньо-науковою програмою, який проводить аспірантура, було визначено труднощі, які виникають у аспірантів кафедри спец. 011 «Освітні, педагогічні науки» в ході виконання самостійної та науково-дослідницької роботи за оцінкою науково-педагогічних працівників. Зокрема, НПП кафедри відзначили необхідність удосконалення навичок самоорганізації й ефективного плануванням та вплив факторів стресу на особистість.

Окрім того, що було вирішено особливий наголос зробити на ці питання під час викладання дисциплін по ОНП «Освітні, педагогічні науки», було вирішено також провести додаткову роботу.

У зв’язку з цим особливу увагу аспірантів було звернено на корисність та цікавість педагогічних майстерень та майстер-класів, які проводяться у межах XХ Міжнародної школи-семінару «Сучасні педагогічні технології в освіті» (04-08.04.2023).

Аспіранти відвідали низку майстерень, які дозволили їм додатково прослухати як теми по освітнім технологіям, так і теми, пов’язані з кращою самоорганізацією та подоланням стресу.