РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ. МЕТОДИКИ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ

Наш мозок нейропластичний – вміє адаптуватися до нових умов і змінюватися. І робити це він може в будь-якому віці. А найкраще мозок формує нові нейронні зв’язки, коли дізнається щось нове і запам’ятовує цю інформацію. Також дослідження показують, що регулярні тренування пам’яті збільшують показники інтелекту у дорослих людей і здатні поліпшити пам’ять людей похилого віку і повернути її до показників середнього віку.Пам’ять людини невіддільна від мозку та процесу мислення. Чим більше інформації ми зберігаємо в пам’яті, тим більше відбувається активності в мозку для обробки інформації. Так мозок навчається і стає більш розвиненим.

Існує кілька популярних методів розвитку пам’яті.

Таблиці Шульте

Німецький психотерапевт створив ці таблиці для психологічної діагностики та дослідження характеристик уваги, але з тих пір вони використовуються для розвитку зорової пам’яті. Цей вид пам’яті дуже підходить для тренувань, тому що більшість людей є візуалами.

Метод Айвазовського

За словами біографа, художник використовує цей метод, щоб приділити кращу увагу деталям і більш точно відобразити їх у своїх картинах. Необхідно вибрати будь -який пейзаж або інтер’єр, уважно спостерігати протягом 5 хвилин, потім закрити очі і спробувати  відтворити цей пейзаж чи інтер’єр у найдрібніших деталях.

Мнемонічні навички

Це навчання з використанням зображень та відповідних механізмів пам’яті. Ви просите своїх близьких записати певну кількість неспоріднених слів, потім вивчіть та запам’ятайте список протягом 1 хвилини.

Декламуйтевірші

Способи, знайомі з школи, все ще поширені. Він тренує слухову та зорову пам’ять. Якщо вам сподобався цей вірш, він включає емоційну пам’ять.

Зворотна вимова слів

Це складне завдання стимулює реплікацію – тобто швидке вилучення потрібної інформації з пам’яті. Чим вища швидкість вимови слова, тим краще.

Активний мозок – запорука здорового та успішного життя людини. Щоб розвивати мозок і постійно забезпечувати його енергією, необхідно регулярно тренувати пам’ять, концентрацію та уяву, а також не забувати про фізичний стан тіла.