ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРОГРАМ*
Розробка комп’ютерних ігор — 4 години
Розробка комп’ютерної гри — 4 години
Маркетинг комп’ютерних ігор — 4 години
Практичні і лабораторні роботи — 18 годин
ВСТУП
Модуль знайомить студентів з класифікацією та основами проектування ігрових програм, основами командної розробки та особливостями розробки для існуючіх платформ. Отрімані знання допоможуть розробляти ігрові додатки та їх компоненти з використанням сучасних технологій та технічних засобів.
Метою викладання навчального модуля «Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм» є ознайомлення студентів з класифікацією та основами проектування ігрових програм, основами командної розробки та особливо розробки ігрових додатків для існуючих платформ.
Основними завданнями вивчення навчального модуля «Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм»є набуття знань про сучасні підходи до класіфікаціїта побудови ігрових додатків, набуття навичок у розробці ігрових програмних систем та їх компонентів. Змістовній модуль «Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм» орієнтований на оволодіння студентами практичних навичок використання засобів розробки ігрових додатків для існуючіх платформ.
МОДУЛЬ МАЄ МЕТОЮ:
- забезпечити вміння використовувати різні мови програмування для розробки ігрових додатків;
- отримання студентами відомостей про сучасні комп’ютерні ігрові системи;
- знання кпасіфікаціїігрових програм;
- здатність розробляти правила та проектувати ігрову механіку;
- здатність використовувати технології та інструменти для створення систем з елементами штучного інтелекту;
- здатність застосовувати об’єкгно-орієнтований підхід до створення складних систем;
- здатність застосовувати основні програмні та технічні засоби розробки;
- здатність виконувати командну розробку ігрової програми;
- знання ігрових платформ, що існують окремо.
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР*
Основи розробки комп’ютерних ігор — 2 години
Інструментарій розробника комп’ютерних ігор — 2 години
Психологія комп’ютерних ігор — 2 години
Тривимірна графіка — 2 години
Практичні і лабораторні роботи — 26 годин
ВСТУП
Предмет передбачає ознайомити студентів з основними концептуальними поняттями, що використовуються при реалізації підходів до проектування комп’ютерних ігор, познайомити з технологією розробки комп’ютерних ігор, з програмним забезпеченням що застосовується для розробки окремих модулів комп’ютерних ігор, також досліджуються інфологічні, даталогічні та фізичні моделі, які використовуються в комп’ютерних іграх та інших технічних системах.
МЕТА ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання навчальної дисципліни «Проектування інформаційних систем» є наступне:
- освоїти майбутнім фахівцям в розробці комп’ютерних ігор теоретичні знання і сформувати у них практичні навички в застосуванні інформаційних систем для вирішення завдань розробки різноманітних типів ігор;
- створення у студентів впорядкованої системи знань про реальні можливості систем розробки ігор, їх типах, архітектурі, складові частини, методах і засобах проектування систем розробки ігор, основних технологічних підходах до проектування;
- формування бази для прийняття рішення про оцінку необхідності і доцільності впровадження тих чи інших систем розробки в практику;
- ознайомлення студентів з практикою застосування новітніх інформаційних технологій в області проектування сучасних комп’ютерних ігор, застосування сучасних методів і засобів проектування, заснованих на використанні САБЕ-технології, а також навичок самостійного практичного проектування ігор для різних предметних областей.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Основними завданнями вивчення дисципліни «Проектування інформаційних систем» є:
- здатністю розробляти, втілювати та адаптувати прикладне програмне забезпечення;
- здатністю проектувати ІС в відповідності із профілем підготовки по видах забезпечення;
- здатністю програмувати додатки та створювати програмні прототипи рішення прикладних задач;
- здатністю проводити тестування компонентів програмного забезпечення ІС;
- здатністю виконувати тестування компонентів інформаційних систем за заданими сценаріями.
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ
«Технології розробки комп’ютерних ігор» дисципліни «Проектування інформаційних систем» орієнтовно на оволодіння студентами практичними:
- навичками розробки, впровадження і адаптації ПО;
- навичками написання коду з використанням мов програмування/розмітки, визначення та маніпулювання даними;
- навичками проектування і створення користувацьких інтерфейсів;
- навичками проведення інтеграційного і модульного тестування ІС на основі тест- планів (сценаріїв).
МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРАХ*
Створення штучного інтелекту для ігор — 2 години
ІСпособи подання ІЗ. Характеристики стратегій та методів пошуку рішення ІЗ — 2 години
Методи рішення задач за стратегією пошуку у просторі станів — 4 години
Методи пошуку рішень задач у разі зведення задач до сукупності підзадач. Пошук рішень за допомогою методів логічного підходу — 4 години
Практичні і лабораторні роботи — 18 годин
ВСТУП
Предметом навчальної дисципліни є вивчення теоретичних основ застосування моделей та методів штучного інтелекту (ШІ) у компонентах ігрових додатків; оволодіння методологією пошуку рішень інтелектуальних задач (ІЗ) та моделей поведінки програмних агентів; придбання практичних навичок створення програмного забезпечення для імплементації моделей та методів ШІ у ігрових додатках.
МЕТА ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання навчальної дисципліни «Моделі та методи штучного інтелекту» є формування у студентів цілісної системи знань про інтелектуальні системи (ІС), технології та методи їх розробки та програмної імплементації.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Основними завданнями вивчення дисципліни «Моделі та методи штучного інтелекту» є набуття знань про сучасні підходи до класифікації та побудови ІС, моделі, методи та алгоритми роботи ІС та їх компонентів. Важливе місце посідають знання про застосування моделей та методів ШІ у ігрових додатках різних категорій та класів, а саме, концепції поведінки ігрових персонажів та об’єктів і пошук рішень.
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ
«Моделі та методи штучного інтелекту у комп’ютерних іграх» дисципліни «Моделі та методи штучного інтелекту» орієнтовний на оволодіння студентами практичних навичок використання теоретичних знань алгоритмів, моделей та методів пошуку рішень у просторах задач та станів ігрового середовища, формального опису об’єктів та станів та подання його у програмному забезпеченні.
МОДУЛЬ МАЄ МЕТОЮ:
- забезпечити знання моделей представлення знань та алгоритмів отримання логічних виведень та вміння використовувати їх при побудові сучасних програмних ігрових систем.
- отримання студентами відомостей про сучасні системи штучного інтелекту;
- вивчення методів формалізації знань;
- отримання знань про сучасні технології та засоби розробки ігрових систем з штучним інтелектом;
- отримання умінь та навичок розробки та програмної реалізації компонентів ігрових систем з штучним інтелектом.
МУЛЬТИАГЕНТНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В ІГРОВИХ ДОДАТКАХ**
Мультиагентні технології — 2 години
Розробка мультиагентних систем — 2 години
Розробка мультиагентного додатка на платформі Android — 2 години
Практичні і лабораторні роботи — 24 години
ВСТУП
Предметом навчальної дисципліни є вивчення теоретичних основ застосування агентних технологій та мультиагентних систем; оволодіння методологією побудови моделей поведінки програмних агентів; придбання практичних навичок створення програмних агентів; вивчення мов проектування програмних агентів та програмного інструментарію для створення мультиагентного простору.
МЕТА ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання навчальної дисципліни «Мультиагентні системи і технології» є формування у студентів цілісної системи знань про агентні технологій та мультиагентні системи, навчання студентів методам і засобам проектування, створення і роботи з програмними агентами та мультиагентними системами.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Основними завданнями вивчення дисципліни «Мультиагентні системи і технології» є набуття знань про сучасну теорію побудови мультиагентних систем та програмних агентів, методи та технології їх розробки, а саме: концепцію та технологію мультиагентних систем; логічний рівень опису програмних агентів; моделі, класи, моделі поведінки програмних агентів та вмінь проектувати інформаційні системи із застосуванням програмних агентів, реалізовувати технологію програмних агентів сучасними програмними засобами; використовувати технологію програмних агентів для роботи в інформаційних системах підтримки прийняття рішень.
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ
«Мультиагентні системи та технології в ігрових додатках » дисципліни «Мультиагентні системи і технології» орієнтовно на оволодіння студентами практичних навичок використання середовища розробки додатків для мобільних пристроїв та застосування Android SDK, Eclips IDE та JDK.
* для бакалаврів | ** для магістрів