Портфоліо Хавіной Ірини Валеріївни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Квасник

Хавіна Ірина Валер’ївна

 

   
 
 
    Контактна інформація
    e-mail: Irina.Khavina@khpi.edu.ua
    м.т. _____________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 210

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1.Хавіна Ірина Валер’ївна

1.2. Посада

Доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

кандидат педагогічних наук (2019 р.), доцент (2022 р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2013 р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

Харківська зооветеринарна академія (2002р.) – лікар ветеринарної медицини, Харківський Національний університет ім. В.Н. Каразіна (2012р.) – біолог, викладач.

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації: «Формування базових професійних компетенцій у майбутніх бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін», 2019р., Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. нейропсихологія.
  2. біохімічні процеси в організмі людини, біологічні та фізіологічні основи психічних процесів і станів.
  3. психіка тварин, еволюція психіки тварин і людини.
  4. професійна освіта у вищій школі.
  5.  компетентнісний підхід у вищій школи.

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:

  1. «Анатомія центральної нервової системи та вищої нервової діяльності»
  2. «Зоопсихологія»
  3. «Антропологія»
  4. «Психофізіологія»

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
  1. Oleksenko, K and Khavina, I Essence and structure of the readiness of future primary school teachers to design the learning environment / Oleksenko, K and Khavina, I // REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA 12 (34) , Sep-dec 2021, pp.398-409 https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/2c6d59f9-5933-4f4c-8b05-d4fcd5668ce1-0a646ea8/relevance/1
  2. Kryvylova, O., Sosnickaya, N., Oleksenko, K., Oleksenko, R., & Khavina, I. (2021). The aqmeological framework for modern higher education as a step towards sustainable development of society. Linguistics and Culture Review5(S3), 55-64. https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS3.1369  https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85116854519&origin=inward&txGid=ae849d20b121aaea4d646d1e7447258c

  3.  Formation of V. Vernadsky’s noospheric ideas as the basis of the educational pedagogical policy strategy Samodryn A., Moskalyk H., Oleksenko R., Khavina I., Leushyna O. (2021) Linguistics and Culture Review, 5 , pp. 798-996https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85116858413&origin=inward&txGid=6fa9fc92bb25d518ea1a0cd4a20fe760

2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
  1. Хавіна І.В. Особливості вивчення природничо-наукових дисциплін бакалаврами з психології / І.В. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – № 2. – С. 85-91. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/123817
  2. Хавіна І.В. Аналіз результатів експериментального дослідження формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / І.В. Хавіна С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – № 4. – С. 30-40. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/121449
  3. Хавіна І.В., Особистісні якості майбутнього бакалавра з психології у процесі професійної підготовки / І.В. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – № 4. – С. 56 – 67. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/194544
  4. Хавіна І.В. Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти / І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2021. – № 1. – С. 72 – 85. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/228882
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ

 

  1. Хавіна І.В. Вплив природничо-наукових дисциплін на професійну підготовку бакалаврів з психології / І.В. Хавіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов.ред) та ін.]. – Запоріжжя: КПУ, 2017. – Вип. № 54. – С. 362-371. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40598
  2. Хавіна І.В. Аналіз результатів експериментального дослідження формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / І.В. Хавіна С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – № 4. – С. 30-40. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/121449
  3. Хавіна І.В. Результати констатувального етапу педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / І.В. Хавіна // Scientific discussion. – Чехія, 2018. – № 19. – С. 39 – 42. http://scientific-discussion.com/wp-content/uploads/2018/06/VOL-1-No-19-2018.pdf
  4. Хавіна І.В., Особистісні якості майбутнього бакалавра з психології у процесі професійної підготовки / І.В. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – № 4. – С. 56 – 67. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/194544
  5. Хавіна І.В. Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти / І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2021. – № 1. – С. 72 – 85. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/228882
2.5. Участь у конференціях
  1. Хавіна І. В., Гохіна Н. Взаємозв’язок ґендерних стереотипів з розвитком ґендерної ідентичності / І.В. Хавіна, Н. Гохіна // Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали науково – практичної конференції 12 жовтня 2021 р. / За заг. ред. Романовського О. Г., – Х.: НТУ «ХПІ», 2021. – С. 51-54 http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/57381/1/Conference_NTU_KhPI_2021_Psykholohichnyi_instrumentarii.pdf#page=51
  2. Хавіна І.В Впровадження методу проектів у вивчення “психофізології” майбутніми бакалаврами з психології / І.В. Хавіна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. “Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації”, 15 – 16 листопада 2018 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2018. – Вип. 49 (53). – С. 158-163.
  3. Хавіна І.В Ризики у професійній підготовці молодих викладачів до лекцій та практичних робіт в умовах карантину під час пандемії корона вірусу / І.В. Хавіна // Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами: Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції 29-30 вересня 2020 року / За заг. ред. Романовського О. Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2020. –С.186-188
  4. Хавіна І.В Стереотипи лідера та їх вплив на особистість / І.В. Хавіна, І.В. Проненко // Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали науково – практичної конференції 15 жовтня 2020 р. / За заг.  ед.. Романовського О.Г., – Х.: НТУ «ХПІ», 2020. – С. 51-54
  5. Хавіна І.В Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців з психології як пріоритетний напрям у сучасній підготовці бакалаврів / І.В. Хавіна // Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали науково – практичної конференції 15 жовтня 2020 р. / За заг. ред. Романовського О.Г., – Х.: НТУ «ХПІ», 2020. – С. 55-56
  6. Хавіна І.В. Види базових професійних компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін // Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій: матеріали науково-практичної конференції 21-22 вересня 2017 р. / За заг. ред. Романовського О.Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2017. – С. 144-146.
  7. Хавіна І.В. Вплив музики на життя людини/СВ Владімірова, ІП Хавіна//Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика [Електронний ресурс]: зб. наук. пр. наук.-практ. конф., 30 листопада 2022 р./заг. ред. ОГ Романовський; Нац. техн. ун-т” Харків. політехн. ін-т”.–Електрон. текст. дані.–Харків, 2022.–С. 21-23.
  8. Хавіна І.В. Вплив стресових чинників на рівень викладання дисциплін баклаврам з психології/ І.В. Хавіна // Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами: Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції 29-30 вересня 2022 року / За заг. ред. Романовського О. Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2022. –С.188-190
  9. Хавіна І.В. Етапи дослідно-експериментального дослідження формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології / І.В. Хавіна // Психолого-педагогічні аспекти розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика : матеріали науково-практичної конференції 18-19 жовтня 2017 р. / За заг. ред. Романовського О.Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2017. – С.75-79.
  10. Хавіна І.В. Життєві цінності студентів під час навчання // Science, innovations and education: problems and prospects. Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2022. Pp. 614 -622. URL: https://sci-conf.com.ua/xi-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-innovations-and-education-problems-and-prospects-1-3-iyunya-2022-goda-tokio-yaponiya-arhiv/
  11. Хавіна І.В. Пошуковий етап педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / І.В. Хавіна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. «Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації», 16 листопада 2017 р. / ред. О.Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2018. – Вип. 48 (52). – С. 76-82.
  12. Хавіна І.В. Професійна підготовка бакалаврів з психології у вищому навчальному закладі / І.В. Хавіна, С.М. Резнік // ХІ міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів, 18-21 квітня 2017 р.: матеріали конф.: у 3-х ч. – Ч.ІІІ / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – С. 44.
  13. Хавіна І.В. Розвиток лідерського потенціала у бакалаврів з психології/К. Ревенко, ІВ Хавіна // Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика [Електронний ресурс]: зб. наук. пр. наук.-практ. конф., 30 листопада 2022 р./заг. ред. ОГ Романовський; Нац. техн. ун-т” Харків. політехн. ін-т”.–Електрон. текст. дані.–Харків, 2022.–С. 110-112.
  14. Хавіна І.В. Сприйняття глузувань та образ різними типами темпераментів у лідерів/КВ Носач, ІВ Хавіна//Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика [Електронний ресурс]: зб. наук. пр. наук.-практ. конф., 30 листопада 2022 р./заг. ред. ОГ Романовський; Нац. техн. ун-т” Харків. політехн. ін-т”.–Електрон. текст. дані.–Харків, 2022.–С. 78-82.–URI: http://repository. kpi. kharkov. ua/handle/KhPI-Press/60243.
2.6. Участь у закордонних конференціях
Хавіна І.В. Життєві цінності студентів під час начання // Science, innovations and education: problems and prospects. Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2022. Pp. 614 -622
2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98653 Навчальний посібник Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності: конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / уклад. І.В. Хавіна, Т.В. Гура, Л.В. Бєляєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2017. – 36 с. від 14.07 2020
  2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98704 Навчальний посібник. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Основи біології та генетики людини»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 26 с. від 16.07.2020
  3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98703 Навчальний посібник Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна. – Харків : НТУ «ХПІ», 2017. – 36 с. від 16.07.2020
  4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98651 Навчальний посібник Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Психофізіологія»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 27 с. від 14.07.2020
  5. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98705Навчальний посібник Конспект лекцій з курсу «Психофізіологія»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 62 с. від 16.07.2020
  6. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98652 Навчальний посібник Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності: навчально-методичний посібник для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / уклад. І.В. Хавіна, Т.В. Гура, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 103 с. від 14.07.2020
2.8. Академічна мобільність

 

2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації
  1. Як підвищення кваліфікації зараховано захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського наказ НТУ «ХПІ» № 150С від 22.01.2019 р.
  2. Участь у конференціях у кількості 30 годин. Наказ номер 32 C від 16.01.2023
2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію

 

2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

Google Scholar   ORCID: 0000-0001-9038-0892          h-індекс – 2; i10-індекс – 0.

2.12. Викладацька діяльність (розроблені викладачем ресурс по курсах для дистанційної освіти)

Матеріал знаходиться в роботі та будуть розміщені на сайті НТУ «ХПІ», http://cde.kpi.kharkov.ua/cdes/index.htm

  1. Хавіна І.В. Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності: конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / І.В. Хавіна, Т.В. Гура, Л.В. Бєляєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2017. – 36 с.
  2. Хавіна І.В. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / І.В. Хавіна. – Харків : НТУ «ХПІ», 2017. – 36 с.
  3. Хавіна І.В. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Психофізіологія»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 27 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/46988/3/prohramy_2020_Psykhofiziolohiia.pdf
  4. Хавіна І.В. Конспект лекцій з курсу «Психофізіологія»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 62 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/46990/1/prohramy_2020_Psykhofiziolohiia_konspekt.pdf
  5. Анатомія нервової системи та вищої нервової діяльності: навчально-методичний посібник для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / уклад. І.В. Хавіна, Т.В. Гура, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 103 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/46987/3/Book_2020_Anatomiia_nervovoi_systemy_Ch_1.pdf
  6. Хавіна І.В. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Основи біології та генетики людини»: для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. І.В. Хавіна, Ю.Г. Чебакова. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. – 26 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/46989/1/prohramy_2020_Osnovy_biolohii_ta_henetyky.pdf
  7. Робочий зошит з курсу «Анатомія центральної нервової системи та вищої нервової діяльності» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / уклад. І. В. Хавіна. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – 52 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/57666/1/prohramy_2022_Anatomiia_tsentralnoi.pdf
  8. Робочий зошит з курсу «Зоопсихологія та порівняльна психологія» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / уклад. І. В. Хавіна. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – 38 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/57667/1/prohramy_2022_Zoopsykholohiia_robochyi_zoshyt.pdf