Портфоліо Книш Інни Василівни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Книш Інна Василівна

    Книш Інна Василівна

 

     
    Контактна інформація
    e-mail: Inna.Knysh@khpi.edy.ua
    м.т.                                __
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 273а

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Книш Інна Василівна

1.2. Посада

Професор кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

Доктор філософських наук (2021 р.), професор (2024 р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2004 р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

Сумське медичне училище (з відзнакою) (1991),  медична сестра;

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (2003), вчитель історії, практичний психолог у закладах освіти.

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.10 – філософія освіти. Тема дисертації: «Екологічне знання в сучасному освітньому дискурсі», 2008. Інститут вищої освіти АПН.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософських наук за спеціальністю 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії. Тема дисертації: «Номадизм у соціальних та дискурсивних практиках : історія та сучасна актуалізація», 2021. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова та Київський університет імені Бориса Грінченка.

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. Трансформаційні практики лідера в науці, освіті, психології та бізнесі.
  2. Формування професійної культури викладача закладу вищої освіти
  3. Запровадження інноваційних практик в науці, освіті, психології та бізнесі

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:

  1. «Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі»
  2. «Психологічні аспекти комунікації в професійній діяльності»
  3. «Психологія міжособистісної взаємодії та конфліктологія»,
  4. «Основи професійної психології»

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії
  1. КнишІ. В. Метаморфози габітуальних практик в умовах імплементації ідей сталого розвитку. Der Stand der Entwicklung von Wissenschaft und Technik im XXI Jahrhunderts: Wirtschaftswissenschaften, Jurisprudenz, Pädagogik, Sport, Philosophie, Philologie. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 14 . Teil 1. 2022. Karlsruhe, Germany : ScientificWorld -NetAkhatAV.  113–123.
  2. КнишІ. В. Трансформаційні практики інноваційних підприємницьких структур: виклики часу. Трансформація суспільних відносин в умовах цивілізаційних змін: кол. моногр. Харків : СГ НТМ «Новий курс», 2023. С. 50– URL : https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/2023/03/mon_27.02.2023.pdf.
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
  1. Knysh I. V. Upgrade of cybernetics in the context of developing creativity. Creativity Studies, 2020, 13(2) : 494–509.URL : https://journals.vgtu.lt/index.php/CShttps://www.scopus.com/sourceid/21100364911DOI: https://doi.org/10.3846/cs.2020.9071
  2. Tolochko S., Bordyug N., Knysh I. Transversal competencies of innovative entrepreneurship professionals in lifelong education. Baltic Journal of Economic Studies. Vol. 6, No. 3, 2020. Р. 156–165.URL : http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/846DOI : https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-3-156-165 WOSUID: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000558369400018
  3. Knysh, I., Dubinka, M., Kochubei, O., Poliakov, I., & Tiahur, V. (2022). Practices for readiness of future specialists for professional self-determination in the information society. Amazonia Investiga, 11(59), 108–118.URL: https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2196/3074DOI : https://doi.org/10.34069/AI/2022.59.11.10.WOSUID:https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000936562300011
  4. Knysh, I., Tiahur, L., Ivanova, V., Vasiutynska, Y., & Shovsh, K. (2023). Features of training specialists using innovative approaches. Amazonia Investiga, 12 (62), Р. 230–239.URL: https://amazoniainvestiga.info/check/62/23-230-239.pdfDOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.23WOSUID: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000990866800024
  5. Knysh, I., Sopivnyk, R., Boichuk, P., Berbets, T., & Dmytrenko, A. (2023). Implementation of teaching technology in the process of future specialists’ professional development. Amazonia Investiga,12(64), Р. 188–197.URL: https://amazoniainvestiga.info/check/64/18-188-197.pdfDOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.64.04.18WOSUID: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001069401300019
  6. Knysh, I., Budanova, O., Vakulenko, S., Syrotina, O., & Popychenko, S. (2023). Innovative educational technologies as a way of higher education enhancement. Amazonia Investiga, 12(68), 21–32.URL : https://amazoniainvestiga.info/check/68/2-21-32.pdfDOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.68.08.2WOSUID: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001119866100012
  7. Knysh, I., Popovych, O., Zakharevych, M., Yakymenko, S., & Povlin, I. (2023). Innovative technologies drive the modernization of higher education. Amazonia Investiga, 12 (70), 167–178.URL : https://amazoniainvestiga.info/check/68/2-21-32.pdfDOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.68.08.2WOSUID: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001146481800014
  8. Knysh, I., Palshkova, I., Balalaieva, O., Kobernyk, H., & Tiahur, V. (2024). Augmented reality in higher school as a tool for implementation of STEM education. Amazonia Investiga, 13(74), 180–192.URL: https://amazoniainvestiga.info/check/74/15-180-192.pdf DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.15
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ

 

  1. Книш І. В. Формування особистості в контексті соціальних трансформацій у гіфпросторі. Світогляд – Філософія – Релігія: зб. наук. праць. Суми, 2020. Вип. 15. С. 68–76.
  2. КнишІ. В. Утілення номадичних практик у творчості Григорія Сковороди і Тараса Шевченка. Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія; Том 13, № 4 (2022). URL : http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/16847
  3. КнишІ. В. Релевантність освіти : кліпове мислення. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022. Випуск 206. С. 280-289.
  4. КнишІ. В. Стратегії lifelong learning: «кліповість» як норма. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2022, № 9-10 (123-124). Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. С. 63- URL : https://drive.google.com/file/d/1U0YX83qUCb5Daj1EkV97wV-Gzheezp5_/view
  5. КнишІ. В. Трансформаційні практики українського бізнесу за часів пандемії коронавірусу і війни. Актуальні проблеми економіки. № 12 (258), 2022. С. 65-75. URL : https://eco-science.net/wp-content/uploads/2022/12/12.22._topic_-Inna-V.-Knysh-65-75.pdf
  6. Inna Knysh, Oleksandra Drachuk, Oksana Kasianenko, Olena Chepka, Nina Tverezovska, Nataliia Matveieva, Oleksandr Kuchai. Practices of Inclusive Education in the Modern Innovation Space. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.11, November 2022. Korea: Dongjack Gu, Seoul. 445–452.  URL : http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221164.pdf   DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.11.64
  7. ШтулерІ. Ю., Книш І. В. Компетентності та якості лідера: трансформація та порівняльна характеристика. Актуальні проблеми економіки. 2022. № 10–11. C. 105–115.
  8. КнишІ. В. Демографічна криза в Китаї : трансформація габітуальних практик. Китаєзнавчі дослідження (漢學研究), № 1, 2023. Київ : Видавничий дім «Гельветика». С. 40–54.  DOI: https://doi.org/10.51198/chinesest2023.01.040  URL: https://chinese-studies.com.ua/index.php/journal/article/view/237/217
  9. Книш І. В., Дутка Г. Я. Когнітивні експлорації номадологічного концепту в новій парадигмі освіти. Культурологічний альманах. Київ : Видавничий дім “Гельветика”, № 2. 2023. С. 163–173. DOI https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.2.22  URL : https://almanac.npu.kiev.ua/index.php/almanac/article/view/193/179
  10. Книш І. В., Дутка Г. Я. Обдарована молодь в умовах безпечного освітнього середовища. Вісник Львівського університету. Серія : Філософсько-політологічні студії. Вип.48. (2023). С. 63–70. DOI https://doi.org/10.30970/PPS.2023.48.8 URL : http://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/48_2023/8.pdf;
  11. КнишІ. В. Вимоги ринку праці : трансформаційні бізнес-практики. Актуальні проблеми економіки. № 7 (265). С. 16–33. URL : https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/07/06.23._topic_Inna-V.-Knysh-16-33.pdf
  12. КнишІ. В., Бойченко М. А. Європейський вектор розвитку української освіти : досвід та перспективи. «Наукові записки. Серія: Педагогічні науки». Кропивницький : ЦДПУ ім. В.Винниченка. C. 43–48  DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-209-43-48;  URL : https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1505/1464
2.5. Участь у конференціях
  1. Книш І. В. Надзвичайна ситуація як чинник формування специфічного мовно-естетичного ідеалу у середовищі дистанційної освіти (коронавірус COVID-19). Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін» (Суми, 24 квітня 2020 року). Вип. 3 / [ред. кол. вип. : І. Б. Іванова (голова), З. В. Савченко, С. В. П’ятаченко, Т. В. Доган]. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. C. 58–65.
  2. Книш І. В. Специфіка світоглядних трансформацій в умовах надзвичайної ситуації (коронавірус COVID–19). Практична філософія. 2020. № С. 3–14.
  3. Книш І. В. Номадичні практики та їх вплив на ціннісні трансформації соціуму за доби COVID-19. Матеріали ІІ Міжнар. форуму молодих науковців та дослідників «SCIENCE AND STUDY 2020» (кращі доповіді), 17–18 вересня 2020 року, Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки «СПЕЙСТАЙМ», Київ, Україна. С. 110–115.
  4. Книш І. В. Підготовка фахівців з управління проєктами за умов надзвичайних ситуацій. Управління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті: Матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців (13–15 листопада 2020 р.). Ч. І. Одеса : ОДАБА. 2020. C. 121–125.
  5. Книш І. В. Вплив номадичних практик «варіювання меж людини» на формування маргінальних якостей лідера. Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : зб. матеріалів ІV Всеукр. наук.-практ. інт.-конф., 24 листопада 2020 р. Київ: КУБГ, 2020. С. 277–280.
  6. Книш І. В. Державотворення в гіфапросторі : соціокультурний дискурс. Актуальні питання державотворення в контексті сучасних цивілізаційних викликів: збірник тез доповідей учасників Всеукр. наук.-практ. інт.-конф., м. Черкаси, 26–27 листопада 2020 року. Черкаси : Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, 2020. С. 25–27. [Укр., рос., англ. мови]
  7. Книш І. В. Роль освіти та виховання у впровадженні номадичних практик : історія і сучасна інтерпретація. Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці» (2 квітня 2021 р.). У 2 ч. Ч. 1. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова. 2021. С. 81–85.
  8. Книш І. В. Вплив географічних відкриттів і війн на трансформацію номадичних практик управління. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: зб. тез доповідей учасників Всеукр. наук.-практ. інт.-конф., м. Черкаси, 22 квітня 2021 року. Черкаси : Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, 2021. C. 27–29. – [Укр., англ. мови].
  9. Книш І. В. Вплив номадичних практик на формування особистісних якостей лідера. Матеріали VIІ Всеукр. наук.-практ. конф. «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору» (Харків, 23 квітня 2021 р.). Харків : ХДАФК, 2021. С. 133–137.
  10. Книш І. В. Роль ЗМІ та ІКТ у соціальній адаптації та соціалізації людей із кліповістю. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: матеріали XІІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн конф., 03 червня 2021 року, м. Київ. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. С. 72–82.
  11. Книш І. В. Сталий розвиток : габітуальні метаморфози. Сталий розвиток суспільства: концептуальні та практичні аспекти: зб. матераїлів І Міжнар. наук.-практ. конф. Рівненський державний гуманітарний університет спільно з Рівненською обласною радою. 11 червня 2021 року (електронне видання). Рівне, 2021. С. 25–29. URL : http://www.rshu.edu.ua/images/nauka/zb_sr_2021.pdf
  12. Книш І. В. Обдаровані діти у світі номадичних практик LLL-освіти та змішаного навчання. Обдаровані діти – скарб нації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Київ, 18–22 серпня 2021 року) Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. С. 259–264.
  13. КнишІ. В. LLL- освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності та самореалізації обдарованої молоді за умов пандемії. Безперервна освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності фахівців (м. Тернопіль, Україна, 16 грудня 2021 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Н. Б. Стрийвус. Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С. 203–211.
  14. Книш І. В. Номадичні практики «маскового існування»: маскарад, карнавал, пандемії. VІ Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук. Тернопіль: ТОКІППО, 2022. С. 110–115.
  15. КнишІ. В. Шляхи самореалізації обдарованої молоді за умов пандемії: освітній аспект. Неперервна освіта як засіб професійного зростання педагога (м. Тернопіль, Україна, 25 лютого 2022 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Н. Б. Стрийвус. Тернопіль: ТОКІППО, 2022. C. 109–122.
  16. Книш І. В. Номадичні практики маркетингового менеджменту в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 20in22 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 200–205.
  17. КнишІ. В. Номадичні практики вагантизму як засіб самореалізації Григорія Сковороди. Духовний код української ідентичності у вимірі міжкультурної комунікації (до 300-річчя від дня народження Г. С. Сковороди) зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 10–11 листопада 2022 р. Київ, 2022. С. 209–212.
  18. КнишІ. В. Ефективність номадичних і седентарних практик : досвід і перспективи. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці: матеріали ХІV-ої Міжнар. наук. інт.-конфер. (Ukraine-Croatia, 10–11 листопада 2022 року) / ВНЗ «Національна академія управління». Київ : НАУ. 2022. С. 134–137.
  19. Книш І. В. Наукові та освітні практики в умовах воєнного стану : досвід і перспективи. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 15–19 грудня 2022 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. С. 478-482. URL: https://iod.gov.ua/content/events/38/ii-vseukrayinska-naukovo-praktichna-konferenciya-innovaciyni-praktiki-naukovoyi-osviti_publications.pdf?1672252756.0523
  20. КнишІ. В. Модернізація бізнесу : розробка інноваційних практик. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці : матеріали ХV-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції (Ukraine-Greece, 14–15 лютого 2023 року) / ВНЗ «Національна академія управління». Київ : НАУ. 2023. С. 37–46.
  21. КнишІ. В. Новітні освітні практики : безпечне освітнє середовище. Організація безпечного освітнього середовища ‒ виклик сучасності : перспективи та рішення (м. Тернопіль, Україна, 03 березня 2023 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія : О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук. Тернопіль : ТОКІППО, 2023. С. 181–185.
  22. КнишІ. В. Упровадження інноваційних практик у STEM-освіту : досвід та перспективи. STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. С. 165–175.
  23. Єрохін С. А., КнишІ. В. Післявоєнний план щодо майбутнього України: етимологія понять. Проблеми економічного і духовного життя України в умовах російської агресії та означення головних шляхів їх вирішення. Київ : ВНЗ «Національна академія управління», 2023. С. 99-106.
  24. КнишІ. В., Костюк В. Р. Розвиток трансверсальних компетентностей лідера інноваційного взірця в сучасному суспільстві «сенсо(с)творення». Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс]: мaтepiaли Міжнар. наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27–28 квітня 2023 р./ За ред. І. Перевозової. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 349-354. URL : https://cutt.ly/HwwGUIGa
  25. Книш І. В. Трансформаційні практики українського бізнесу: виклики часу. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці : матеріали ХVІ-ої Міжнар. наук. Інтернет-конф. (Ukraine-Slovenska republika, 19–20 травня 2023 року) / ВНЗ «Національна академія управління». Київ: НАУ. 2023. С. 16–30 URL : https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/05/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F-19-20.05.2023-2.pdf
  26. Книш І. В., Дутка Г. Я. Вимоги ринку праці : трансформація освітніх практик для обдарованих. Обдаровані діти – скарб нації!: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 5–8 липня 2023 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. С. 213–221. URL : https://iod.gov.ua/content/events/50/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-obdarovani-diti—skarb-naciyi-_publications.pdf?1690394913.8448
  27. КнишІ. В., Бойченко М. А. Трансформація ціннісної європейської освітньої парадигми (за даними сучасних досліджень). Сьомі Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 22 вересня 2023 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, . І. Герасимчук. Тернопіль: ТОКІППО, 2023. С. 127–134. URL : https://drive.google.com/file/d/1t37IxmFVFn34MUqKoMMrYhzY_kp336kQ/view
  28. Книш І. В., Штулер І. Ю. Трансверсальні компетентності лідера інноваційного взірця крізь призму Української Хартії вільної людини. Ціннісні орієнтири сучасної освіти в умовах сьогодення крізь призму Української Хартії вільної людини (м. Тернопіль, Україна, 27 жовтня 2023 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровсьий, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, С. В. Костюк, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук. Тернопіль: ТОКІППО, 2023. С. 55–58. URL : https://drive.google.com/file/d/16EVdyM9DkkA4JwYGls-v1xjR3Z9kXJop/view
  29. Книш І. В. Соціально-філософські детермінанти української аксіології. Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці: матеріали ХVІІ-ої Міжнародної наукової Інтернет-конференції (Ukraine-Turkey, 14–15 жовтня 2023 року) / ВНЗ «Національна академія управління». Київ: НАУ. 2023. С. 101–108.
2.6. Участь у закордонних конференціях
  1. Книш І. В. Бодімодифікація як номадичні практики «варіювання меж» людини : проблема соціальної адаптації та соціалізації. Science and education: problems, prospects and innovations. Abstracts of the 1st International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2020. P. 264274. URL : https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-and-education-problems-prospects-and-innovations-7-9-oktyabrya-2020-goda-kioto-yaponiya-arhiv/
  2. Книш І. В. Модернізація освіти в добу INBIC – технологій : проблеми та перспективи. Scientific and pedagogical internship «Modernization of the higher education system in the field of history, sociology,philosophy and political science»: Internship proceedings, October 24–December 4, 2022. Wloclawek, Republic of Poland, 2022. P. 19–26.
  3. Книш І. В. Моббінг : формування позитивних корелятів у нелюдів. Formation of innovative potential of world science: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, December 23, 2022. Tel Aviv, State of Israel: European Scientific Platform. S. 113–116. URL : https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/23.12.2022?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=SCIENTIA_Konferenc%D1%96ja_%7C_Status_:_opubl%D1%96kovano&utm_content=1680641494
  4. Книш І. В. Бізнес в умовах війни та коронавірусу : проблеми та перспективи. The 1st International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (January 15–17, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. Р. 322–331. URL : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-IN-MODERN-SCIENCE-15-17.01.23.pdf
  5. Книш І. В. Трансформація практик переміщення в умовах війни та коронавірусу. Scientific Collection «InterConf», (142) : with the Proceedings of the 8 th International Scientific and Practical Conference «Science, Education, Innovation : Topical Issues and Modern Aspects» (February16–18, 2023; Tallinn, Estonia) by the SPC «InterConf». Ühingu Teadus juhatus, 2023. Р. 210–215. URL : https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/16-18.02.2023/152
  6. Книш І. В. Бізнес в умовах війни та коронавірусу : розробка номадичних інноваційних практик. Modernization of today’s science: experience and trends: collection of Papers of participants of the III International Multidisciplinary Scientific and Theoretical Conference «Modernization of today’s science: experience and trends», held on February 24, 2023 in Singapore are presented in the collection of scientific papers. Singapore, Republic of Singapore : Primedia E-launch LLC; United States : Texas, Dallas. 2023. Р. 200–202. URL : https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/24.02.2023?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=SCIENTIA_Konferenc%D1%96ja_%7C_Status_:_opubl%D1%96kovano&utm_content=1680641494  DOI:https://doi.org/10.36074/scientia-24.02.2023
  7. Книш І. В. Модернізація бізнесу під час коронавірусу та війни : розробка інноваційних практик. Scientific Collection «InterConf», (146) : with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Progressive Science and Achievements» (March 16–18, 2023; Doha, Qatar) by the SPC «InterConf». Katara, 2023. Р. 150–153. URL : https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/16-18.03.2023/156
  8. Книш І. В. Вплив демографічної кризи в Китаї на трансформацію габітуальних практик. Scientific Collection «InterConf», (148): with the Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference «Global and Regional Aspects of Sustainable Development» (March 26–28, 2023; Copenhagen, Denmark) by the SPC «InterConf». Berlitz Forlag, 2023. Р. 211–217. URL : https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/26-28.03.2023
  9. Книш І. В. Вплив інноваційних практик STEM-освіти на розвиток обдарованої молоді досвід і перспективи. The process and dynamics of the scientific path : collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, June 16, 2023. Athens, Hellenic Republic : European Scientific Platform. Р. 155–160. URL : https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/16.06.2023?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=SCIENTIA_Konferenc%D1%96ja_%7C_Status_:_opubl%D1%96kovano&utm_content=1680641494
  10. Книш І. В. Сучасні вимоги світового ринку праці : трансформація освітніх практик. Proceedings of the 6th International Scientific and Practical Conference «Recent Scientific Investigation» (July 26-28, 2023). Oslo, Norway. Р. 76–82. URL : https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/26-28.07.2023/174
  11. Книш І. В. Соціально-філософські детермінанти європейської та української аксіології. Advanced discoveries of modern science: experience, approaches and innovations: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, August 11, 2023. Amsterdam, The Netherlands: European Scientific Platform. Netherlands, Amsterdam : Publisher [PDF]: Primedia E-launch LLC. Р. 139–144. URL : https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/11.05.2023?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=SCIENTIA_Konferenc%D1%96ja_%7C_Status_:_opubl%D1%96kovano&utm_content=1680641494  DOI : https://doi.org/10.36074/scientia-11.08.2023
  12. Книш І. В. Трансформаційні бізнес-практики та їх вплив на ринок праці. Scientific Collection «InterConf»,(176): with the Proceedingsof the 3rdInternational Scientific and Practical Conference «Modern Directions and Movements in Science» (October 26–28, 2023; Luxembourg, Grand Duchy of Luxembourg)/ comp. by LLC SPC «InterConf».Luxembourg: Progress Publishers, 2023. Р. 80–84. URL : https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/issue/view/26-28.10.2023/186.
2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
2.8. Академічна мобільність
2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації

– прийняла участь у циклі навчальних вебінарів «Головні метрики сучасної науки. Scopus та Web of Science», що був проведений компанією «Наукові публікації – Publ.Science», м. Київ (сертифікат № АА 1268 від 12. 02. 2021).

Участь у циклі навчальних вебінарів «Головні метрики сучасної науки. Scopus та Web of Science», що був проведений компанією «Наукові публікації – Publ.Science», м. Київ (сертифікат № АА 1639 від 02. 04. 2021).

– з 24.10.2022 р. по 04.12.2022 р. пройшла науково-педагогічне стажування у Куявському університеті на тему: «Модернізація системи вищої освіти у сфері історії, соціології, філософії та політології» зі спеціальності «Філософія» (м. Влоцлавек, Республіка Польща).

– пройшла загальний курс англійської мови обсягом 108 навчальних годин на рівні вище середнього (В2) та склала екстерном іспит з оцінкою добре (м. Київ, Київські муніципальні курси іноземних мов «Інтерлінгва». Свідоцтво № Е-641 від 16.01.2023 р.)

– з 01.05.2023 р. по 14.05.2023 р. навчалась за дистанційною формою та виконала необхідний комплекс завдань в межах курсу для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (базовий рівень) в обсязі 30 академічних годин (1 кредит ECTS), що був проведений ТОВ «Академія цифрового розвитку» ідентифікаційний код юридичної особи 43109490 код КВЕД 85.59 інші види освіти, Н. В. І. У. (основний). (Сертифікат № GDTfE-10-Б-04533 від 14.05.2023 р.). URL : https://drive.google.com/file/d/1NjI-H__Gcrv6jaLpu3rVM3N1ZZjAbff7/view

– з 15.05.2023 р. по 21.05.2023 р. навчалась за дистанційною формою та виконала необхідний комплекс завдань в межах курсу для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (середній рівень) в обсязі 15 академічних годин (0,5 кредиту ECTS), що був проведений ТОВ «Академія цифрового розвитку» ідентифікаційний код юридичної особи 43109490 код КВЕД 85.59 інші види освіти, Н. В. І. У. (основний). (Сертифікат № GDTfE-10-С-00324 від 21.05.2023 р.).

URL : https://drive.google.com/file/d/1kww2VKEr-sNeW5eqyqm2wNwQkXvq7IUN/view

– з 22.05.2023 р. по 28.05.2023 р. навчалась за дистанційною формою та виконала необхідний комплекс завдань в межах курсу для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (поглиблений рівень) в обсязі 15 академічних годин (0,5 кредиту ECTS), що був проведений ТОВ «Академія цифрового розвитку» ідентифікаційний код юридичної особи 43109490 код КВЕД 85.59 інші види освіти, Н. В. І. У. (основний). (Сертифікат № GDTfE-10-П-01595 від 29.05.2023 р.).

URL : https://drive.google.com/file/d/165X3yThWS_y1MXJ8sCJFz26Yuf1hzAgk/view

-з 26.01.24 по 27.01.24 пройшла стажування шляхом участі у Першому Міжнародному форумі політологів в Україні (м. Львів) в обсязі 60 академічних годин (2 кредити ECTS), що був проведений “Центром політичних досліджень”, м. Львів спільно з кафедрою політології Львівського національного університету імені Івана Франка (Сертифікат № 84/270124 від 27.01.2024 р.).

2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію

 

2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

Google Scholar 

ORCID: 0000-0003-1746-359X: h-індекс – 7; i10-індекс – 5.

Web of Science

Номер ResearcherID Web of Science: ADA-5230-2022 https://www.webofscience.com/wos/author/record/3069111

Scopus