Портфоліо Резнік Світлани Миколаївни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Резнік Світлана Миколаївна

    Резнік Світлана Миколаївна

   
  
    Контактна інформація
    e-mail: svreznik@i.ua
    м.т. _____________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 273

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1.Резнік Світлана Миколаївна

1.2. Посада

Доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

кандидат педагогічних наук (2008 р.), доцент (2010 р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2001 р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

Харківський державний технічний університет сільського господарства, 2000 р., машини та обладнання сільськогосподарського виробництва, інженер-механік
Харківський державний технічний університет сільського господарства кафедра ЮНЕСКО, 2000 р., «Філософія людського спілкування», магістр філософії (менеджмент).

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації: «Формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах», 2007 р., Інститут професійно-технічної освіти АПН України

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. Формування готовності до розвитку викладацького лідерства у майбутніх педагогів
  2. Тенденції розвитку сучасної вищої освіти в Україні
  3. Методика викладання у вищій школі
  4. Удосконалення освітнього процесу у закладах освіти, формування загальних та спеціальних компетентностей у здобувачів освіти, розуміння студентами навчального матеріалу

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає

  1. «Методи та методологія педагогічного дослідження»
  2. «Лідерство у викладацькій діяльності»
  3. «Методика викладання загальнонаукових та фахових дисциплін у закладах освіти»
  4. «Теорія та методика наукових досліджень»
  5. «Педагогіка та психологія вищої освіти з методикою викладання»
  6. «Коучінг в освіті»

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії
  1. Резнік С.М. Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти: навч. посібник / Романовський О. Г., Гура Т. В., Резнік С. М., Панфілов Ю. І, Черкашин А. І., Костиря І. В., Бондаренко В. В. – Харків: НТУ»ХПІ», 2018. – 195 с.
  2. Резнік С.М. Розвиток лідерського потенціалу національної гуманітарно-технічної та управлінської еліти: монографія / Романовський О.Г., Резнік С.М., Пономарьов О.С., Гура Т.В., Ігнатюк О.А., Мовчан Я.О. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017. – 220 с.
  3. Резнік С.М. Лідерські якості в професійній діяльності: навч. посібник / Романовський О.Г., Резнік С.М., Т.В. Гура, Ю.І.Панфілов, Б.Р.Головешко, В.В.Бондаренко – Харків: ФОП Панов А.М., 2017. – 144 с.
  4. S. Radu, N. Ilias, О. Romanovskiy, О. Ponomaryov, Т. Hura, S. Reznik Leadership and education, science and business management efficiency // Monograph, Petroshany, 2020, р.210. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/723030/2/Leadership%20and%20educ%20.%20 Radu%20%20S.%20s.a.%20ENG..pdf
  5. Романовський О.Г., Черкашин А. І., Грень Л.М., Резнік С.М. Основи наукових досліджень: Навч.-метод. посіб. Харків: НТУ «ХПІ». – 2022. – 150 с.
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
  1. Romanovskіy, O., Reznik, S., Chebakova Yu. (2019). Teacher Leadership at Technical University. Advanced Education, 13, 63-69.
  2. Romanovskyі, O., Kvasnyk, O., Moroz, М., Pidbutska, N., Reznik, S., Cherkashin, A., Shapolova, V. (2019). Development Factors and Directions for Improving Distance Learning in the Higher Education System of Ukraine. Information Technologies and Learning Tools, 74 (6), 20-42.
  3. Romanovskiy, O., Reznik, S., Chebakova Yu. (2019). Peculiarities of Perception of Teaching Style and Motivation of Students’ Learning. The New Educational Review, 58(4), 72-84.
  4. Romanovskyi О. G. and Reznik S. М., Students’ Perception оf the Model «Flipped Classroom» in Training of Teacher Leadership, Information Technologies аnd Learning Tools, vol. 97, no. 5, pp. 73–93, Oct. 2023. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v97i5.5335
  5. Sereda, N., Reznik, S., Solodovnyk, T., Bogdan, Z. and Romanovskyі O. Grade Point Average: The Relationship with Results of Entrance Assessment, Learning Motivation, Achievement Motivation, and Perception of Teacher Leadership (2024) Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. vol. 17. no. 1. pp. 23-34. URL : https://doi.org/10.7160/eriesj.2024.170103
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
  1. Резнік С.М. Про покращення показників наукової діяльності сучасних викладачів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів України / Романовський О.Г., Резнік С.М. // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – № 3. – С. 73-83.
  2. Резнік С.М. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін промисловості / Резнік С.М., Хавіна І.В. // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2017.  – № 4. – С. 30-40.
  3. Резнік С.М. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2019.  – № 1. – С. 50-65.
  4. Резнік С.М. Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2019.  – № 2. – С. 23-34.
  5. Резнік С.М. Лідерський стиль викладачів вищої школи // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2019.  – № 3. – С. 71-84.
  6. Олександр Романовський, Олександр Пономарьов, Ольга Квасник, Вікторія Шаполова, Світлана Резнік Професіонал повинен бути лідером // Теорія і практика управління соціальними системами. – Харків: НТУ «ХПІ», 2020.  – № 3. – С. 71-84.
  7. Солодовник Т. О., Резнік С. М., Середа Н. В., Ігнатюк О. О. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. № 2. С. 3-20.
  8. Романовський О. Г., Ігнатюк О. А., Резнік С. М., Солодовник Т. О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2023. № 1. С. 3-23.
  9. Романовський О.Г., Солодовник Т.О., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Юдіна А.Г. Національна свідомість як складова професійної спрямованості  майбутніх педагогів вищої школи. Теорія і практика управління соціальними системами2023. №3. С. 3-17. https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.01
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ
  1. Резнік С.М. Інноваційні педагогічні технології у викладанні професійно орієнтованих дисциплін / Пономарьов О.С., Резнік С.М., Асєєва І. В., Кравцова Н. В. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі». – Запоріжжя, 2016. – Вип 51 (104). – C. 503-510.
  2. Резнік С.М. Аналіз результатів педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів вищого технічного навчального закладу [Електронне видання] / Романовський О.Г., Резнік С.М. // International Scientific Journal of Universities and Leadership. – 2017. – № 1 (4). – Режим доступу: http://elite-journal.org/zmist-4/rozdil-2-1/
  3. Резнік С.М. Організація педагогічного експерименту з розвитку лідерського потенціалу студентів в умовах інформаційного суспільства / Резнік С.М. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – Запоріжжя, 2017. – Вип 52 (105). – C. 479-485.
  4. Резнік С.М. Необхідність викладацького лідерства для інтенсифікації навчальної діяльності студентів в сучасних умовах // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя, 2019. – Вип 63. – Т. 2. – C. 142-146.
  5. Резнік С.М. Керування самостійною роботою студента як важлива функція викладача-лідера ХХІ століття // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця: ТОВ «Планер», 2019. – Вип. 53. С. 207-210.
  6. Резнік С.М. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у стародавній Греції в елліністичний та римський періоди // Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – 2019. – № 1 (24). – С. 78-89.
  7. Резнік С.М. Результати наукової діяльності педагога вищої школи як показник викладацького лідерства // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2020. – Випуск 73. – Том 2. – С. 52-56.
  8. Романовський О.Г., Резнік С.М. Необхідність формування готовності до викладацького лідерства у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2020. – Вип. 55. С. 154-160.
  9. Резнік С.М. Тенденції розвитку вищої освіти та необхідність викладацького лідерства сучасних педагогів // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». – 2020. – № 2. – С. 125-130. DOI 10.31651/2524-2660-2020-2-125-130
  10. Резнік С.М. Інтерактивні методи у викладанні лідерських дисциплін // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». – 2021. – № 2.
  11. Резнік С.М., Соколова Т.В.Сутність науково-пізнавальної компетентності майбутніх інженерів // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя, 2021. – Вип 75. – Т. 2. – C. 174-178.
  12. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Особливості сприйняття майбутніми інженерами викладання вищої математики у закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. № 84. С. 55–60.
  13. Романовський О.Г., Ігнатюк О.А., Резнік С.М., Солодовник Т.О. Концептуальні засади інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони у умовах освітніх трансформацій. Теоріяі практика управління соціальними системами. 2021. №4. С.47-56.
  14. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №3. С. 71-83.
  15. Резнік С.,  Ігнатюк О., Солодовник Т. Взаємозв’язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2022. № 4. С. 39-50.
  16. Ігнатюк О. О., Резнік С. М., Солодовник Т. О., Середа Н. В. Потенціал формальної та неформальної освіти у розвитку професійної компетентності, лідерських якостей і лідерського потенціалу фахівців військових спеціальностей, фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2023. № 1 (10). С. 105-124.
  17. Солодовник Т. О., Резнік С. М., Середа Н. В., Ігнатюк О. О. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. № 2. С. 3-20.
  18. Романовський О. Г., Ігнатюк О. А., Резнік С. М., Солодовник Т. О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2023. № 1. С. 3-23.
  19. Романовський О.Г., Солодовник Т.О., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Юдіна А.Г. Національна свідомість як складова професійної спрямованості  майбутніх педагогів вищої школи. Теорія і практика управління соціальними системами2023. №3. С. 3-17. https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.01
  20. Романовський, О. Г., Резнік, С. М., Ігнатюк, О. А., & Солодовник, Т. О. (2024). Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту. Імідж сучасного педагога2024. № 1(214). С. 37–41https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-1(214)-37-41
2.5. Участь у конференціях
  1. Резнік С.М. Розвиток методики викладання у вищій школі: проблеми та перспективи. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку:матеріали ХХІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 5-6 березня 2016 р. Переяслав-Хмельницький: ФОП Лукашевич О.М., 2016. Вип. 21. С. 78-79.
  2. Резнік С.М. Соціальні передумови навчальної позиції студента. Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи: сьома міжнародна науково-практична конференція 28 квітня 2016 р. Харків: Міськдрук, ХНТУСГ ім. П. Василенка, 2016. С. 182-185.
  3. Резнік С.М. Смисли професійної освіти для студентів в умовах суспільних трансформацій. Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3-4 червня 2016 р. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2016. Ч. 2. С. 173-176.
  4. Резнік С.М. Інтелектуальне середовище університету як відповідь на виклики інформаційного суспільства. Наукова школа академіка І.А.Зязюна у працях його соратників та учнів: матеріали науково-практичної конференції, м. Харків, 16-17 травня 2017 р. Х.: НТУ «ХПІ», 2017. С. 165-168.
  5. Резнік С.М. Професійні ролі викладача-лідера в умовах інформатизації та глобалізації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я:тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції. MicroCAD-2019, м. Харків, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Харків: НТУ «ХПІ». Ч. IV. С. 117.
  6. Резнік С.М. Викладацьке лідерство в сучасних умовах інформатизації. Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 26-27 вересня 2019 р. Х.: НТУ «ХПІ», 2019. С. 53-55.
  7. Резнік С.М. Професійні ролі викладача-лідера в умовах інформатизації та глобалізації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я:тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, м. Харків, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Харків: НТУ «ХПІ». Ч. IV. С. 117.
  8. Резнік С.М. Спрямування майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук до формування викладацького лідерства. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції, м. Львів, 27-28 березня 2020 р. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 2. С. 86-88.
  9. Резнік С.М., Підгорний К.Ю. До питання формування лідерської позиції студентів адміністративного менеджменту. Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 29-30 вересня 2020 року. Х.: НТУ «ХПІ», 2020. С. 62-64.
  10. Резнік С.М., Підгорний К.Ю. Важливість формування лідерської позиції у майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування в сучасному світі. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта і соціальний прогрес: матеріали міжнар. наук.- теор. конф., м. Харків, 14-15 квіт. 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. С. 240-241.
  11. Соколова Т. В., Резнік С. М. Мотивація вивчення природничих дисциплін майбутніми інженерами. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: матеріали наук.-практ. конф., 15 жовтня 2020 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2020. С. 54-55.
  12. Pidgornyi K. Yu., Reznik S. M. Training technology in the formation of the leadership position of future publicadministration experts. Психологічний інструментарій розвиткулідерського потенціалу сучасної молоді теорія і практика системами : матеріали VІІ міжнар.наук.-практ.конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Харків, 12 жовт. 2021 р. Харків: НТУ «ХПІ», С.10-11.
  13. Резнік С. М., Бережна Л.М. Гендерні особливості професійної спрямованості у ранньому юнацькому віці. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта і соціальний прогрес: матеріали міжнар. наук.- теор. конф., м. Харків, 14 – 15 квіт. 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», С. 196-198.
  14. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки як педагогічна проблема. Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами:матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції 28-29 жовтня 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. С. 81-83.
  15. Усатенко Е. Е., Резнік С. М. Роль психології у формуванні харизматичного лідера. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес [Електронний ресурс] : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 29 вересня 2022 р. / ред. кол. В. М. Скляр [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. С. 287-288. URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59448
  16. Ленько Д. Є., Резнік С. М. Формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх фахівців-лідерів в сфері фізичної культури та спорту. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес [Електронний ресурс] : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 29 вересня 2022 р. / ред. кол. В. М. Скляр [та ін.] ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. С. 240-242. URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59301
  17. Солодовник Т. О., Середа Н. В., Богдан Ж. Б., Резнік С. М. Психологічний супровід розвитку викладацького лідерства у здобувачів вищої освіти спеціалізації «Педагогіка вищої школи». Лідери XXI століття. Погляд у майбутнє: матеріали VI-ї міжнар. наук.-практ. конф., 22-23 жовтня 2022 р. Електрон. текст. дані. Харків, 2022. С. 90-93. URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/59808/1/Solodovnyk_Psykholohichnyi_2022.pdf
  18. Прасол І. О., Резнік С. М. Усвідомлення майбутніми фахівцями освітніх, педагогічних наук важливості формування професійної спрямованості. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. наук.-практ. конф., 30 листопада 2022 р. Електрон. текст. дані. Харків, 2022. С. 104-107. URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60277
  19. Прасол І.О., Резнік С.М. Методи формування професійної спрямованості у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук.Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: матеріали XVI міжнар. наук.-практ. конф. магістрів та аспірантів, м. Харків, 14-16 груд. 2022 р. Харків  НТУ «ХПІ», 2022. С. 361-362. URI: http://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2022/12/TPRYS-2022-1_compressed.pdf.
  20. Романовський О.Г., Резнік С.М. Сприяння викладацькому лідерству через принципи відкритої науки: до питання оцінки наукових досліджень. Відкрита наука в умовах інтеграції освіти України до Європейського дослідницького простору : збірник матеріалів І Науково-практичної конференції з міжнародною участю, 27 квітня 2023 р., м. Київ / упоряд. : М. П. Шишкіна, О. П. Пінчук. Київ : ІЦО НАПН України, 2023. С. 71-74.
  21. Кузнецова Г. А., Резнік С. М. Системний підхід у формуванні базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 12 жовтня 2023 р. / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 83-85.
  22. Резнік С. М., Євтифієв А. С. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів. Здоров’я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків,, 27-28 квітня 2023 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 42-43.
  23. Резнік С. М., Євтифієв А. С. Мотивація майбутніх магістрів фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки до організації оздоровчих та спортивних заходів. Лідери XXI століття. Погляд у майбутнє : матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 жовтня 2023 р. Харків, 2023. С. 82-83.
  24. Yevtyfiiev А., Reznik S. Improving the professional training of future masters of physical culture and sports to the organization of health and sports events. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика : зб. наук.-практ. конф., м. Харків, 12 жов. 2023 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 60-63.
  25. Солодовник Т.О., Середа Н.В., Резнік С.М. Здоров’язбережувальна компетентність як умова професійного розвитку майбутніх педагогів вищої школи // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024. 611 с. С.443-448.
  26. Кузнецова Г. А., Резнік С. М. Лідерські якості як складова базової професійної компетентності майбутніх інженерів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : XVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, м. Харків, 19-22 листопада 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 688–689.
2.6. Участь у закордонних конференціях
  1. Reznik S., Kuznetsova H. Future engineers motivating to form basic professional competence. Performance in a competitive economy: International Scientific Conference (8th edition) 16-17 September 2021. Chisinau: Imi-Nova, 2021. P. 91-96.
  2.  Ігнатюк О. А., Романовський О. Г., Резнік С. М., Середа Н. В., Костиря І. В. Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” [Електронний ресурс]. International scientific innovations in human life : proc. of the 14th Intern. sci. and practic. conf., Manchester, United Kingdom, 4-6 August 2022. Electron. text data. Manchester, 2022. P. 243-248. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/08/INTERNATIONAL-SCIENTIFIC-INNOVATIONS-IN-HUMAN-LIFE-4-6.08.22.pdf
  3. Резнік С.М. Інноваційні методи формування викладацького лідерства у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук. Prospects for pedagogical and psychological research :International scientific conference. Riga, the Republic of Latvia, February 7–8, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. Р. 140-143.
  4. Reznik S. M., Kuznetsova H. A. Forming the basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training using the method of flipped learning. Challenges of pedagogical and psychological sciences: A contemporary perspective: International Scientific Conference, Wloclawek, 3-4 April 2024. Wloclawek, 2024. Р. 62–66.

 

2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №89078Навчальний посібник « Готовність до адаптивного управління сучасного менеджера в умовах конкуренції на ринку праці» автори: Костиря І.В., Чеботарьов М.К., Романовський О.Г., Резнік С.М.,  Панфілов Ю.І., Воробйова Евгенія В’ячеславівна від 29.05.2019
  2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №81708 Навчальний посібник «Формування лідерської позиції майбутніх інженерів у закладах вищої технічної освіти» автори: Костиря І.В., Романовський О.Г., Гура Т.В., Резнік С.М., Панфілов Ю.І., Черкашин А.І., Бондаренко В.В., від 25.09.2018
2.8. Академічна мобільність

 

2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації
  • – Класичний приватний університет, м. Запоріжжя. Тема: «Педагогіка вищої школи», 01.11.2021 р. по 13.12.2021 р.  Наказ НТУ «ХПІ» № 2375С від 29.12.2021 р. Свідоцтво ПК 19278502/000345-21.
  • – Як підвищення кваліфікації загальним обсягом 30 год. у 2022 році зараховано: завершення курсу на платформі Coursera «Учительський коучинг: сприяння розвитку сталих змін» (сертифікат від 19 вересня 2022 року); проходження навчання у ХІХ Міжнародній школі-семінарі «Сучасні педагогічні технології в освіті» з 02 по 04 лютого 2022 року; навчання за програмою Всеукраїнського тренінгу «Відповідальне лідерство – крок до успіху» 22 листопада 2022 року; проходження вебінару Clarivate 22 листопада 2022 року «Підбір журналу для публікації». Наказ НТУ «ХПІ» № 32 C від  16.01.2023.
  • – Донбаська державна машинобудівна академія. Тема: підвищення кваліфікації зі спеціальності 232 «Соціальне забезпечення», “09” лютого 2022 р. по “21” березня 2022 р. Наказ НТУ «ХПІ» № 817С від 1 вересня 2022 року. Свідоцтво АА 02070789/001411-22.
  • Як підвищення кваліфікації зараховано наукове стажування шляхом участі у школі-семінарі (обсягом 30 год.) та навчання під час участі у майстер-класах та круглому столі (обсягом 9 год). Наказ НТУ «ХПІ» № 74 С від 18.01.24
2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію
  1. Хавіна Ірина Валер’ївна, дисертаційна робота на тему «Формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін». Захист на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спец. 13.00.04 відбувся «18» грудня 2018 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 05.053.01 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського
  2. Асєєва Ірина Володимирівна, дисертаційна робота на тему «Формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі науково-природничої підготовки». Захист на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спец. 13.00.04 відбувся 29 квітня 2021 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 44.053.01 Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

Google Scholar   h-індекс – 9; i10-індекс – 8

ORCID: 0000-0001-8310-1242