Портфоліо Штученко Ірини Євгенівни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Штученко Ірина Євгенівна

   Штученко Ірина Євгенівна

   
  
    Контактна інформація
  e-mail: irinashtuchenko@gmail.com
    м.т. ____________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 270

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Штученко Ірина Євгенівна

1.2. Посада

Доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

Кандидат психологічних наук (2016р.), доцент (2021р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2009р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

  1. Харківський політехнічний інститут ім. В. І. Леніна, 1987 р. за фахом «Електронні обчислювальні машини, кваліфікація інженер-електрик (диплом ИВ-І №201262 від 26 лютого 1987 р.)
  2. Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2009 р. за напрямом підготовки «Психологія», кваліфікація бакалавр психолог (диплом ХА №36890845 від 3 липня 2009 р.)
  3. Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010 р., спеціальність «Психологія», кваліфікація психолог (диплом ХА №39381108 від 6 липня 2010 р.)
  4. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2018 р. за спеціальністю «Науки про освіту», має професійну кваліфікацію «магістр з наук про освіту» (диплом М18 №001220 від 23 січня 2018 р.)

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Тема дисертації: «Мотиваційно-ціннісні детермінанти формування кар’єрної стратегії студентів технічних спеціальностей», 2016 р., Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. Професійне та життєве самовизначення.
  2. Психологія кар’єрного успіху.
  3. Використання сучасних технологій у особистісному зростанні.
  4. Впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій в практику професійної діяльності викладача закладу вищої освіти.

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:

  1. «Загальна психологія. Практикум із загальної психології»
  2. «Загальна психологія. Психологія особистості»
  3. «Експериментальна психологія»
  4. «Експериментальна психологія» (англійською мовою)
  5. «Теорія та практика психотерапії»
  6. «Основи психологічного консультування»

 

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії, посібники, методичні вказівки
  1. Романовський О. Г., Штученко І. Є. Пізнавальна та емоційно-вольова сфера: особливості прояву та методи діагностування: Навчальний посібник / Романовський О. Г., Штученко І.Є.; за заг. ред. Романовського О. Г. – Харків, 2020 р. – 108 с.
  2. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Загальна психологія. Пізнавальна та емоційно-вольова сфера» для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія»/ Уклад. Романовський О.Г., Штученко І.Є. – Харків: НТУ «ХПІ», 2018. – 52 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47867
  1. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Загальна психологія. Психологія особистості» для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія»/ Уклад. Романовський О.Г., Штученко І.Є. – Харків: НТУ «ХПІ», 2018. – 36 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47868
  1. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Основи психотерапії» для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» зі спеціальності 053 «Психологія» / Уклад. Романовський О.Г., Штученко І.Є., Попова Г.В. – Харків: НТУ «ХПІ», 2018. – 32 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47866
  2. Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу «Експериментальна психологія» для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» зіспеціальності 053 «Психологія» / Уклад. Романовський О.Г., Штученко І.Є.  – Харків: НТУ «ХПІ», 2018. – 44 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47865

 

2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
  1. Romanovskyi, Pidbutska N., Shtuchenko I., Knysh A. Connection between personal perfectionism and efficiency of students’ learning activities / Romanovskyi O., Pidbutska N., Shtuchenko I., Knysh A. // Journal of Education Culture and Society – Vol. 11, N1. – 2020.
  2. Pidbutska, N., Knysh, A.., Chebakova, Y., Shtuchenko, I., Babchuk, O.  (2022). Motivation Behind the Preference of Distance Education of Higher Education Students. Journal of Education Culture and Society, 13(1), 201–210. https://doi.org/10.15503/jecs 2022.1.201.210
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
  1. Романовський О.Г. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої школи. / О.Г. Романовський, І.Є. Штученко, Г.В. Попова // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2019. – № 1. – С. 3-15 doi: 10.20998/2078-7782.2019.1.01
  2. Штученко І. Є., Картавкіна Ю. О. Особливості саморегуляції особистості з різним рівнем емоційності / І. Є. Штученко, Ю. О. Картавкіна // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2020. – №3. – С. 31-38.
  3. Романовський О.Г., Штученко І.Є., Татієвська М.М., Вракіна В.В. Психологічні чинники формування стану щастя особистості під час військового стану / О. Г. Романовський, І. Є. Штученко, М. М. Татієвська, В. В. Вракіна // Теорія і практика управління соціальними системами: щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2022. – №3. – С. 3-18.
  4. Berkutova T. I., Vrakina V. V., Shtuchenko I. Ye. Pedagogical conditions of using multimedia technologies in the process of teaching English at a non-language university under the conditions of distance learning // Теорія і практика управління соціальними системами. 2023.№1. С. 53-64.
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ
  1. Романовський О. Г. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та лідерських якостей у студентів / О. Г. Романовський, Н. В. Підбуцька, І. Є. Штученко, А.Є. Книш // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія: Психологія. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020 – Вип. 68. – С. 112-119. DOI:https://doi.org/10.26565/2225-7756-2020-68-01
2.5. Участь у конференціях
  1. Штученко І.Є. Опис методики авторської трансформаційної гри «ПРИЗНАЧЕННЯ» / Г. В. Попова, І. Є. Штученко // Матеріали конференції «Харківський осінній марафон психотехнологій», Харківській національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 28 жовтня, 2017. – С. 86-88.
  2. Штученко І.Є., Парицька А. «Влияние учебно-воспитательной среды на развитие творческого потенциала личности школьника» / І.Є. Штученко // Матеріали конференції «Психолого-педагогічні аспекти розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія та практика», 18-19 жовтня 2017р., Харківській політехнічний університет «ХПІ». – С. 49-52.
  3. Штученко І. Є. «Трансформаційна гра як засіб особистісного та професійного розвитку студентів вузів» / І.Є. Штученко // Матеріали ІІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «НАУКОВА ШКОЛА АКАДЕМІКА І.А. ЗЯЗЮНА У ЙОГО СОРАТНИКАХ ТА УЧНЯХ», 16-17 травня 2017 року, Харківській політехнічний університет «ХПІ». – С. 75 – 78.
  4. Штученко І. Є., Ковалько В. І., Шершак А. Р. Гендерні особливості емоційно-вольової сфери у студентів / І. Є. Штученко, В. І. Ковалько, А. Р. Шершак // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ:ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА», 17 жовтня, 2019 року, Харків: НТУ «ХПІ» 2019. – С. 41-44.
  5. Штученко І. Є., Мухіна К. А., Денисенко Я. А. Психологічні засади формування лідерських якостей студентів / І. Є. Штученко, К. А. Мухіна, Я. А. Денисенко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ:ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА», 17 жовтня, 2019 року, Харків: НТУ «ХПІ» 2019. – С. 21-23.
  6. Штученко І.Є., Кашуба Н. О. Проблема професійної відповідальності молодих викладачів / І.Є. Штученко, Н.О. Кашуба // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «ДУХОВНО-МОРАЛЬНІСНІ ОСНОВИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ У ДОЛІ ЛЮДСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ», 14-15 листопада, 2019 року, Харків: НТУ «ХПІ» 2019. – С. 87-89.
  7. Штученко І. Є., Мухіна К. А. Взаємозв’язок типу сімейного виховання з мотивацією навчання підлітка / І.Є. Штученко, К.А. Мухіна // Матеріали VІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІ НАУКОВА ШКОЛА АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА У ПРАЦЯХ ЙОГО СОРАТНИКІВ ТА УЧНІВ, 28 –29 травня 2020року, Харківській політехнічний університет «ХПІ» – С. 120-123.
  8. Shtuchenko I.E., Vrakina K.P. THE ROLE OF PEDAGOGICAL CREATIVITY IN THE DEVELOPMENT OF PERSONALITY // Матеріали ІV Міжнародній науково-практичній конференції «ЛІДЕРИ ХХІ СТОЛІТТЯ. ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ХАРИЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА НА ОСНОВІ ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ СИСТЕМАМИ», 29-30 жовтня 2019, Харківській політехнічний університет «ХПІ» – С. 120-123.
  9. Штученко І. Є., Кутєпова С. С., Чаплій Є. В. РОЛЬ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТУДЕНТІВ // Матеріали ІV Міжнародній науково-практичній конференції «ЛІДЕРИ ХХІ СТОЛІТТЯ. ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ХАРИЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА НА ОСНОВІ ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ СИСТЕМАМИ», 29-30 жовтня 2019, Харківській політехнічний університет «ХПІ» – С. 65-69.
  10. Штученко І.Є., Полікарпова А.О. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА Матеріали VІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІ НАУКОВА ШКОЛА АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА У ПРАЦЯХ ЙОГО СОРАТНИКІВ ТА УЧНІВ,  28 –29 травня 2021 року, Харківській політехнічний університет «ХПІ» – С. 71-76.
2.6. Участь у закордонних конференціях

 

2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
2.8. Академічна мобільність

У 2018 році приймала участь у міжнародному стажуванні –інтернаціональному мультидисциплінарному  симпозіумі  «Universitaria simpro» в Петрошанському університеті (Петрошани, Румунія).

2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації

Харківський національний університет  імені  В.Н. Каразіна, кафедра прикладної психології,  Свідоцтво №632, 15.10.2016р.-15.12.16р.

2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію

 

2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

ORCID: 0000-0003-3056-4344, h-індекс – 5.