Портфоліо Солодовник Тетяни Олександрівни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Солодовник Тетяна Олександрівна

    Солодовник Тетяна Олександрівна

   
  
    Контактна інформація
  e-mail: tetiana.solodovnyk@khpi.edu.ua
    м.т. ____________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 273

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Солодовник Тетяна Олександрівнаа

1.2. Посада

Доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

кандидат педагогічних наук (2012 р.), доцент (2013 р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2007 р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

Харківський державний університет,  спеціальність українська мова та література, викладач української мови та літератури. 1998 р

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації: «Формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін». Кандидат педагогічних наук  2012 р., рік захисту 2011 р.

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. Професійно-педагогічне спілкування в освітньому процесі.
  2. Психологія професійних комунікацій.
  3. Освітні технології у вищій освіті..
  4. Професійна діяльність та особливості становлення сучасного фахівця.

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:

  1. Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі.
  2. Педагогіка та психологія вищої школи.
  3. Педагогічна психологія
  4. Психологічні аспекти комунікації у професійній діяльності.
  5. Психологія віртуального спілкування.
  6. Психологічні аспекти та логіка педагогічної діяльності.
  7. Гендерні студії.
  8.  Історія психології.

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії

1. Формування комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти / Монографія. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 262 с. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/46292/1/Book_2020_Bohdan_Formuvannia.pdf (21.05.2020).

2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)

 

  1. Oleksandr H. Romanovskyi, Nina V. Pidbutska, Anastasiia Ye. Knysh, Zhanna B. Bogdan, Tetiana O. Solodovnyk. Online chatbot Elomia as a tool for the prevention of depressive disorders // Wiadomości Lekarskie is abstracted and indexed in: pubmed/medline, scopus, embase, index copernicus, polish ministry of science and higher education, polish medical bibliography / volume lxxiv, issue 3 part 2, march2021, p. 804-805 https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2021/WLek202103242.pdf
  2. Sereda, N., Reznik, S., Solodovnyk, T., Bogdan, Z., Romanovskyі Grade Point Average: The Relationship with Results of Entrance Assessment, Learning Motivation, Achievement Motivation, and Perception of Teacher Leadership // (2024) Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, vol. 17, no. 1, pp. 23-34. URL : https://doi.org/10.7160/eriesj.2024.170103
  3.  Saienko N., Ilienko O., Ptushka A., Bogdan Z., Solodovnyk, T. The experience of developing social responsibility in the next generation of engineers at Ukrainian universities // ETR, vol. 2, pp. 474–480, Jun. 2024, doi: https://journals.rta.lv/index.php/ETR/article/view/8070
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus

 

  1. Солодовник Т.О.  Завдання самоосвіти майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах математичної, хімічної та професійної підготовки / Романовський О. Г., Гура Т. В., Ігнатюк О.А. // Теорія і практика управління соціальними системами. Х.: НТУ „ХПІ”. 2024. № 3. С. 3-13. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/316841
  2. Солодовник Т.О. Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М. / Імідж сучасного педагога. 2024. №1 (214). С. 37-41.http://isp.poippo.pl.ua/article/view/296618/291199
  3. Солодовник Т.О. Національна свідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Юдіна А.Г. // Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. № 3. С. 3-17. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/288330
  4. Солодовник Т.О. Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій / О.Романовський, О.Ігнатюк, Т.Гура, Л.Грень // Теорія і практика управління соціальними системами.. 2023. №4. С. 3-19. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/294616
  5. Солодовник Т.О. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України / Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Середа Н.В. / Теорія і практика управління соціальними системами.. 2023. №2. С. 3-20. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/283749
  6. Солодовник Т.О. Потенціал формальної та неформальної освіти у розвитку професійної компетентності, лідерських якостей та лідерського потенціалу фахівців військових спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони та фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Середа Н.В.0 / Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки : науковий журнал / Академія Державної пенітенціарної служби. 2023. № 1 (10). 292 с. С.105-124. https://sjeducation.academysps.edu.ua/wp-content/uploads/2023/04/Ihnatiuk-O.A.-Reznik-S.M.-Solodovnyk-T.O.-Sereda-N.V.pdf
  7. Солодовник Т.О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства / Ігнатюк О. А., Резнік С.М. / Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №1. С. 39-50. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/00cdcb60-bb12-42a8-80aa-b62a483bfa20/content
  8. Solodovnyk T. Monitoring of cognitive determinants of professional and personal self-determination of participants in the educational process / Popova G., Shapolova V.,Kvasnyk O. / «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 13(18), С.25-38. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/3097/3112
  9. Солодовник Т.О. Концептуальні засади інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій / Романовський О.Г., Ігнатюк О.А., Резнік С.М. / Теорія і практика управління соціальними системами.2022. №4. С. 47-58.  http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/56267/1/TIPUSS_2021_4_Romanovskyi_Kontseptualni.pdf
  10. Солодовник Т.О. Психолого-педагогічні аспекти діагностики та шляхів формування відповідальності особистості майбутніх фахівців / Богдан Ж.Б., Підбуцька Н.В., Середа Н.В./ Теорія і практика управління соціальними системами. 2021. №1. С. 43-58. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/52401/1/TIPUSS_2021_1_Bohdan_Psykholoho-pedahohichni.pdf
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ
  1. Солодовник Т.О.  Завдання самоосвіти майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах математичної, хімічної та професійної підготовки / Романовський О. Г., Гура Т. В., Ігнатюк О.А. // Теорія і практика управління соціальними системами. Х.: НТУ „ХПІ”. 2024. № 3. С. 3-13. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/316841
  2. Солодовник Т.О. Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М. / Імідж сучасного педагога. 2024. №1 (214). С. 37-41.http://isp.poippo.pl.ua/article/view/296618/291199
  3. Солодовник Т.О. Національна свідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Юдіна А.Г. // Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. № 3. С. 3-17. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/288330
  4. Солодовник Т.О. Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій / О.Романовський, О.Ігнатюк, Т.Гура, Л.Грень // Теорія і практика управління соціальними системами.. 2023. №4. С. 3-19. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/294616
  5. Солодовник Т.О. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України / Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Середа Н.В. / Теорія і практика управління соціальними системами.. 2023. №2. С. 3-20. http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/283749
  6. Солодовник Т.О. Потенціал формальної та неформальної освіти у розвитку професійної компетентності, лідерських якостей та лідерського потенціалу фахівців військових спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони та фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України / Романовський О.Г., Ігнатюк О. А., Резнік С.М., Середа Н.В.0 / Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки : науковий журнал / Академія Державної пенітенціарної служби. 2023. № 1 (10). 292 с. С.105-124. https://sjeducation.academysps.edu.ua/wp-content/uploads/2023/04/Ihnatiuk-O.A.-Reznik-S.M.-Solodovnyk-T.O.-Sereda-N.V.pdf
  7. 5 Солодовник Т.О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства / Ігнатюк О. А., Резнік С.М. / Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №1. С. 39-50. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/00cdcb60-bb12-42a8-80aa-b62a483bfa20/content
  8. Solodovnyk T. Monitoring of cognitive determinants of professional and personal self-determination of participants in the educational process / Popova G., Shapolova V.,Kvasnyk O. / «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 13(18), С.25-38. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/3097/3112
  9. Солодовник Т.О. Концептуальні засади інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій / Романовський О.Г., Ігнатюк О.А., Резнік С.М. / Теорія і практика управління соціальними системами.2022. №4. С. 47-58. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/56267/1/TIPUSS_2021_4_Romanovskyi_Kontseptualni.pdf
  10. Солодовник Т.О. Психолого-педагогічні аспекти діагностики та шляхів формування відповідальності особистості майбутніх фахівців / БогданЖ.Б., Підбуцька Н.В., Середа Н.В./ Теорія і практика управління соціальними системами.2021. №1. С. 43-58. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/52401/1/TIPUSS_2021_1_Bohdan_Psykholoho-pedahohichni.pdf
2.5. Участь у конференціях
  1. Солодовник Т.О., Литвиненко П.С. Організаційна компетентність у структурі професійної діяльності майбутнього психолога// Матеріали ХVІІI міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів «Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених». Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. С.683.
  2. Солодовник Т.О., Литвиненко П.С. Організаційна компетентність як складова професіоналізму майбутнього психолога// Матеріали IІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності» Запоріжжя – Мелітополь, Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024 р., С. 46-47
  3. Солодовник Т.О., Бірюкова І.С. Психологічні аспекти спілкування в Інтернет-просторі // Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: матеріали VIІІ науково-практичної конференції 23–24 травня 2024 року / за заг. ред. Романовського О. Г. – Харків.: НТУ «ХПІ», 2024. – 325 с. С. 153-155.
  4. Солодовник Т.О.,Середа Н.В., Резнік С.М. Здоров’язбережувальна компетентність як умова професійного розвитку майбутніх педагогів вищої школи // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): Збірник наукових праць / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024. 611 с. С.443-448.
  5. Солодовник Т.О. Психолого-педагогічні аспекти формування гендерної культури у молоді студентського віку / Круглова Ю.О./ Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених, 2023. С. 79-80. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/65059252-41e5-4fd9-b77d-724a931fb25f/content
  6. Солодовник Т.О. Стресостійкість як важлива якість педагога вищої школи / Євлахов Д. Є./ Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених, 2023. С. 55-59. https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/65059252-41e5-4fd9-b77d-724a931fb25f/content
  7. Солодовник Т.О. Психологічний супровід розвитку викладацького лідерства у здобувачів вищої освіти спеціалізації «педагогіка вищої школи» / Богдан Ж.Б., Середа Н.В., Резнік С.М. / Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Матеріали VІ Міжнародної науковопрактичної конференції 22-23 жовтня 2022 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Х. : НТУ «ХПІ», 2022.  127 с., С. 90-93. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/59808/1/Solodovnyk_Psykholohichnyi_2022.pdf
  8. 8. The development training program of leadership qualities of future officers of the military institute of armored forces of National technical university ‘Кharkiv polytechnic institute’ / Zh. Bohdan, N.Sereda, P.Ponomarenko / Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXІХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IV. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.78. http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2021/05/Tezi_dopovidey_MicroCAD-2021_chastina_4.pdf
  9. Солодовник Т.О. Соціально-психологічний тренінг як ефективний засіб розвитку лідерських якостей майбутніх офіцерів / Богдан Ж.Б., Середа Н.В., Пономаренко П.М./ Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: Матеріали VІІ науково-практичної конференції 25–26 травня 2021 року / За заг. ред. Романовського О.Г., Х.: 2021. 324 с. С.135-139. http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/54810/1/Conference_NTU_KhPI_2021_Naukova_shkola_Ziaziuna.pdf
  10. Солодовник Т.О. Вплив особистості викладача на ефективність підготовки студентів / Богдан Ж.Б., Пономаренко П.М. // Особистість, суспільство,  закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф.,  присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (24 квіт. 2020 р., м. Харків, Україна) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків. –  Харків, 2020. – 332 с.; С. 18-21. http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/8086/Osobystist%20suspilstvo%20zakon_2020.pdf?sequence=1&isAllowed=y
2.6. Участь у закордонних конференціях

Впровадження вільного програмного забезпечення у навчальний процес вищої школи / Воробйова Є.В., Середа Н.В., Солодовник Т.О. // ХІІІ Міжнародна конференція «Стратегія якості у промисловості і освіті» (5-8 червня 2017 р., Варна, Болгарія): Матеріали. У 2-х томах. Том ІІ. Упорядники: Хохлова Т.С., Кімстач Т.В.  Дніпро-Варна, 2017. 398-402 с.

2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
2.8. Академічна мобільність

Науково-педагогічне стажування в Інституті міжнародного академічного та наукового співробітництва (м. Жешув, Польща) з 19.03.2018 по 23.03.2018 рр.

2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації: Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, центр професійної перепідготовки та підвищення кваліфікації

Тема: «Педагогіка вищої школи», 01.11.2021р. – 13.12.2021р.

2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію

 

2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

ORCID:0000-0002-7772.993878: h-індекс – 7; i10-індекс – 4.

Google Scholar