Портфоліо Татієвської Марії Маратівни

ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна

Татієвська Марія Маратівна

    Татієвська Марія Маратівна

   
  
    Контактна інформація
    e-mail: pochta939@gmail.com
    м.т. 0971662363__
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 271

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Татієвська Марія Маратівна

1.2. Посада

Доцент кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна

1.3. Науковий ступінь / Вчене звання

кандидат психологічних наук (2018 р.)

1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)

Науково-педагогічна діяльність з 2015 р. по теперішній час.

1.5. Освіта (по роках)

Харківський національний педагогічний університет, 2015 р, кафедра психології та соціології, психолог

1.6. Дисертаційні праці

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Тема дисертації: «Оптимізм в структурі психічної саморегуляції навчальної діяльності студентів», 2018р., Міністерство освіти і науки України.

1.7. Професійні та наукові інтереси

  1. Позитивна психологія
  2. Психологія особистості
  3. Психологічне консультування та психотерапія

1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:

  1. «Історія психології» українською та англійською мовами
  2. «Позитивна психологія» українською та англійською мовами
  3. «Соціальна психологія» англійською мовою
  4. «Вікова психологія» англійською мовою
  5. «Стрес-менеджмент» та «Психологія саморегуляції» - в рамках курсу підготовки аспірантів

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Монографії
  1. Фоменко К.І, Кузнєцова М.М. Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів Харків: Діса Плюс, 2019. 328 с.
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
  1. Nadon, V., Fedoryk, V., Fomenko, K., Diomidova, N., Kuznietsov, M., & Tatiievska, M. (2023). Hubristic Motivation as a Self-Regulation Factor in Primary School in the Context of Neuropsychological Research. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(4), 231-242.
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
2.4. Фахові видання, що затверджені МОНУ
  1. Кузнецова М.М. Теоретический анализ проблемы нарушения пищевого поведения Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 51. – Харків: ХНПУ, 2015, С. 141-149.
  2. Кузнецова М.М. Оптимистические установки в психической саморегуляции учебной деятельности студентов как предмет психологического исследования Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 52. – Харків: ХНПУ, 2016, С. 70-77.
  3. Кузнецова М.М. Особенности эмоционально-волевой регуляции учебной деятельности у студентов с оптимистическим атрибутивным стилем Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 55. – Харків: ХНПУ, 2017, С. 82-102.
  4. Кузнєцова М.М. Оптимізм в системі понять позитивної психології Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 56. – Харків: ХНПУ, 2017, С. 146-158.
  5. Кузнецова М.М. Особенности самоорганизации учебной деятельности у успевающих и слабоуспевающих студентов с разными уровнями оптимизма Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. – 2017. – Вип. 3. – С. 41-49.
  6. Кузнецова М.М. Каузальные ориентации оптимистичных и пессимистичных студентов с разными уровнями учебной успеваемости Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 38. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. С. 237-257.
  7. Кузнецова М.М. Связь перфекционизма и оптимизма у студентов с разным уровнем академической успеваемости Психологічний часопис. Збірник наукових праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – №5(9). – 2017. – С. 102-116.
  8. Кузнецова М.М. Оптимизм как фактор когнитивной регуляции учебно-профессиональной деятельности студентов Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 57. – Харків: ХНПУ, 2017, С. 155-174.
  9. Кузнецов М.А., Діаб Н., Татієвська М.М. Екзистенційні чинники цінності власного життя у студентів Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 65. – Харків: ХНПУ, 2022, С. 106-137.
  10. Невоєнна О.А., Кузнєцов М.А., Татієвська М.М. Психологічний стан здобувачів освіти під час дистанційного навчання: фактори впливу та стратегії підтримки. Перспективи та інновації науки№8 (42) 2024. С. 817-831.
  11. Кузнєцова М.М. Оптимізм в системі понять позитивної психології Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Випуск 56. – Харків: ХНПУ, 2017, С. 146-158.
2.5. Участь у конференціях
  1. Кузнєцова М.М. Діяльнісні, особистісні та міжособистісні фактори харчової поведінки у студентів. Когнітивні та емоційно-поведінкові фактори повноцінного функціонування людини: культурно-історичний підхід / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної Конференції; м. Харків, 23-24 жовтня 2015 року / За ред. Т.Б. Хомуленко, М.А. Кузнецова, Т.М. Єльчанінової. – Х.: Діса плюс, 2015. – С. 297-299.
  2. Кузнецова М.М. Оптимизм в структуре эмоционально-волевой саморегуляции учебной деятельности студентов. Бочаровські читання. Матеріали науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті професора С.П. Бочарової (м. Харків, 18 березня 2016 року). С. 128-135.
  3. Кузнєцова М.М. Оптимізм як стратегія подолання кризи особистості Програма II Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя». 18-19 лютого, 2016 р. – Суми, 2016. – С. 12.
  4. Кузнєцова М.М. Роль оптимізму у психічній саморегуляції навчальної діяльності студентів. Цивілізаційний поступ сучасної освіти і науки. Матеріали VII науково-практичної конференції магістрантів ХНПУ імені Г.С. Сковороди (23 – 24 лютого 2016 р., м. Харків). Частина І. – Харків, 2016. – С. 148-149.
  5. Кузнєцова М.М. Особливості довільної саморегуляції та вольового контролю навчання у студентів з оптимістичними установками. Програма III Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених і фахівців у галузі психології «Актуальні питання сучасної психології». 20 травня 2016 р. – Суми, 2016. – С. 14.
  6. Кузнєцова М.М. Емоційно-вольова саморегуляція навчально-професійної діяльності студентів з високим і низьким рівнями диспозиційного оптимізму. Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: Психотехнології особистісних змін. Програма ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, до 25-річчя підготовки спеціальності «Практична психологія» в СумДПУ імені А.С. Макаренка 16-17 лютого 2017 року. С. 37.
  7. Кузнецова М.М. Самоорганизация учебной деятельности у оптимистичных и пессимистичных студентов. Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук». 11 – 12 серпня 2017 р. – Одеса, 2017. – С. 20-24.
  8. Кузнєцова М.М. Психотехнології розвитку оптимістичних установок в роботі організаційного психолога Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку. Програма Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків). – Харків, 2017. – С. 21.
  9. Кузнецова М.М. Роль оптимизма в регуляции учебной деятельности у студентов с разными уровнями успеваемости. Сучасні тенденції розвитку української науки: Всеукр. наук. конф., 26-27 травня 2017 р., Переяслав-Хмельницький // Матеріали наукової конференції – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 3 – 220 с. С. 115-121.
  10. Кузнецова М.М. Особенности взаимосвязи перфекционизма и оптимизма у успевающих и слабоуспевающих студентов. Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії». 20-21 жовтня 2017 р. – Одеса, 2017. – С. 20-23.
  11. Кузнецова М.М. Особенности взаимосвязи оптимизма и каузальных ориентаций у студентов с разными уровнями успеваемости. International scientific-practical conference “Forming of modern educational environment: benefits, risks, implementation mechanisms”. September 29, 2017. Proceedings of the conference. – Tbilisi, 2017. – p. 25-28.
  12. Кузнецова М.М. Каузальные ориентации оптимистичных и пессимистичных студентов. Харківський осінній марафон психотехнологій: матеріали науково-практичної конференції, (Харків, 28 жовтня 2017 року) / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. – Харків: Вид-во «Діса плюс», 2017. – С. 220-222.
  13. Кузнєцова М.М. Особливості емоційно-вольової саморегуляції навчальної діяльності у студентів з різними рівнями диспозиційного оптимізму Матеріали Міжнародної наукової конференції «Сучасні проблеми та перспективи розвитку психології і педагогіки». м. Київ, 1-2 грудня 2017 року. К.: 2017, с.183-186.
  14. Кузнецова М.М. Проявления диспозиционного оптимизма в когнитивной регуляции учебной деятельности студентов с разной успеваемостью. Наукова дискусія: питання педагогіки та психології / Зб. тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції 1-2 грудня 2017 року. Частина І. К., 2017. С. 101-105.
  15. Кузнецова М.М. Проявление оптимизма в когнитивной регуляции учебно-профессиональной деятельности у студентов с высокой и низкой успеваемостью. International scientific conference “Modernization of educational system: world trends and national peculiarities” (Vytautas Magnus University, Kaunas, Lithuania. February, 23rd, 2018).
  16. Кузнєцова М.М. Прийняття рішень в процесі навчально-професійної діяльності у оптимістичних і песимістичних студентів. Харківський осінній марафон психотехнологій: Збірник матеріалів науково-практичної конференції (каталог психотехнологій; тези доповідей). 31 жовтня 2020 року. / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2020. С. 183-187.
  17. Татієвська М.М., Філіпова І.О. Прояв співзалежності у відносинах при різних стилях кохання Харківський осінній марафон психотехнологій: Збірник матеріалів науково-практичної конференції (каталог психотехнологій; тези доповідей). 26-28 жовтня 2023 року. / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2023. С. 397-402.
  18. Татієвська М.М., Кузнєцов М.А. Апатія та резильєнтність як чинники прояву симптомів ПТСР у студентів. Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи : матеріали всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації, 4 березня – 14 квітня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – 368 с.
  19. Кузнєцова М.М. Діяльнісні, особистісні та міжособистісні фактори харчової поведінки у студентів. Когнітивні та емоційно-поведінкові фактори повноцінного функціонування людини: культурно-історичний підхід / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної Конференції; м. Харків, 23-24 жовтня 2015 року / За ред. Т.Б. Хомуленко, М.А. Кузнецова, Т.М. Єльчанінової. – Х.: Діса плюс, 2015. – С. 297-299.
  20. Кузнєцова М.М. Емоційно-вольова саморегуляція навчально-професійної діяльності студентів з високим і низьким рівнями диспозиційного оптимізму. Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: Психотехнології особистісних змін. Програма ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, до 25-річчя підготовки спеціальності «Практична психологія» в СумДПУ імені А.С. Макаренка 16-17 лютого 2017 року. С. 37.
  21. Кузнєцова М.М. Прийняття рішень в процесі навчально-професійної діяльності у оптимістичних і песимістичних студентів. Харківський осінній марафон психотехнологій: Збірник матеріалів науково-практичної конференції (каталог психотехнологій; тези доповідей). 31 жовтня 2020 року. / М-во освіти і науки України, ХНПУ імені Г.С. Сковороди [та ін.]. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2020. С. 183-187.
2.6. Участь у закордонних конференціях
  1. Доброскок К.В., Семенов А.Л., Татієвська М.М., Кузнєцов М.А. Специфіка станів відчуження і вигорання від навчання у студентів з домінуванням різних копінг-стратегій. Current trends in scientific development. International Scientific and Practical Conference Boston, USA 22-24 August 2024. 212-221 p.
  2. Доброскок К.В., Татієвська М.М., Кузнєцов М.А. Самоорганізація навчання у студентів з домінуванням різних копінг-стратегій. Topical aspects of modern scientific research. XII International Scientific and Practical Conference Tokyo, Japan 8-10 August 2024. 226-233 p.
  3. Татієвська М.М., Кононенко Т.О. Психосоціальні чинники ставлення до власного здоров’я у чоловіків та жінок The 9 th International scientific and practical conference “Eurasian scientific discussions”(September 25-27, 2022) Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain. 2022. 301 p
  4. Кузнєцов М. А., Татієвська М. М. Емоційна пам’ять військовослужбовців і суб’єктивна картина бою. The 3rd International scientific and practical conference “European scientific congress” (April 17-19, 2023) Barca Academy Publishing, Madrid, Spain. 2023. С. 233-240.
2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
2.8. Академічна мобільність
2.9. Професійний розвиток/Підвищення кваліфікації
  • підвищення кваліфікації навчання за курсами “Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи: з 4.03.2024 по 14.04.2024 на базі Українського державного університету імені Михайла Драгоманова та Центру українсько-європейського наукового співробітництва. 6 кредитів ECTS (180 годин).
2.10. Наукове керівництво аспірантом, який захистив кандидатську дисертацію
2.11. Профіль у Google Академія (індекс цитування)

ORCID:  : h-індекс  – 4 ; i10-індекс – 1 .

Google Scholar