| 174 Магістри (2023) |
174 Магістри (2024) |
Загальна характеристика освітньої програми:
| Галузь знань: | 17 Електроніка, автоматизація та електронні комунікації |
| Спеціальність: | 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка |
| Назва освітньої програми: | Комп’ютерні технології та програмування в автоматизованих системах керування |
| Рівень підготовки: | другий (магістерський) |
| Кваліфікація: | Магістр з автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій та робототехніки |
| Строк навчання: | 1 рік 4 місяців |
Документи для ознайомлення:
Освітньо-професійна програма “Комп’ютерні технології та програмування в автоматизованих системах керування” – спеціальність 174 “Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка”
Навчальний план 2024 – спеціальність 174 “Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка”
Контроль якості освітнього процесу:
Результати опитування щодо якості освітнього процесу
Обов’язкові компоненти освітньої програми “Комп’ютерні технології та програмування в автоматизованих системах керування”:
| Шифр | Назва освітнього компоненту | Кредити | Силабус |
| 1. Обов’язкові освітні компоненти | |||
| 1.1 Загальна підготовка | |||
| ЗП 1 | Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами | 3,0 | |
| ЗП 2 | Інтелектуальна власність | 3,0 | |
| ЗП 3 | Іноземна мова за професійним спрямуванням | 3,0 | |
| 1.2 Спеціальна (фахова) підготовка | |||
| СП1 | Прикладне програмування автоматизованих систем керування | 6,0 | |
| СП2 | Розподілені системи керування | 5,0 | |
| СП3 | Моделювання і оптимізація систем керування | 5,0 | |
| СП4 | Основи наукових досліджень | 3,0 | |
| СП5 | Інтелектуальні системи керування | 5,0 | |
| СП6 | Проєктування, монтаж, та експлуатація систем автоматизації | 6,0 | |
| 2 Практична підготовка | |||
| ПП1 | Переддипломна практика |
11,0 |
|
| 3 Атестація (Захист кваліфікаційної роботи) |
11,0 |
PDF |
|
| 4 Вибіркові освітні компоненти |
|||
| 4.1 Профільна підготовка |
|||
| 4.1.1 Профільований пакет освітніх компонентів 01 “Комп’ютеризовані системи управління та автоматика” |
|||
| ВП1.1 |
Системи керування електроприводами |
4,0 |
|
| ВП1.2 |
Методи аналізу та автоматизованої обробки даних |
4,0 |
|
| ВП1.3 |
Програмування спеціалізованих обчислювальних систем |
5,0 |
|
| 4.1.2 Профільований пакет освітніх компонентів 02 “Комп’ютерно-інтегровані виробництва та прикладне програмування” |
|||
| ВП2.1 |
Спеціальні комп’ютерні мережі |
4,0 |
|
| ВП2.2 |
Інформаційні технології керування |
4,0 |
|
| ВП2.3 |
Комп’ютерно-інтегровані системи керування об’єктами галузі |
5,0 |
|
| 4.2 Освітні компоненти вільного виробу професійної підготовки |
|||
| ОКВП 1 |
Системи керування на основі програмованих контролерів |
4,0 |
Сайт |
| ОКВП 1 | Інтерфейси комп’ютерних систем керування |
4,0 | Сайт |
| ОКВП 1 | Мікроконтролерні пристрої в автоматизації |
4,0 | Сайт |
| ОКВП 2 |
Програмне забезпечення комп’ютерно-інтегрованих систем |
4,0 | |
| ОКВП 2 | Нечіткі системи керування технологічними процесами |
4,0 | |
| ОКВП 2 | Автоматизація бізнес процесів |
4,0 | |
| 4.3 Освітні компоненти вільного вибору загальної підготовки | |||
| ОКВЗ 1 Українознавчі освітні компоненти | |||
| ОКВЗ 1 |
Етномовні процеси в Україні |
4,0 | |
| ОКВЗ 1 | Історія культури Слобідської України |
4,0 | |
| ОКВЗ 1 | Історія української державності |
4,0 | |
| ОКВЗ 2 Вибірковий освітній компонент психологічного спрямування | |||
| ОКВЗ 2 | Психологія лідерства в бізнесі |
4,0 |
|
| ОКВЗ 2 | Психологія лідерства в освіті | 4,0 |
|
| ОКВЗ 2 |
Основи професійної пстхології |
4,0 |
|
| ОКВЗ 3 Вибірковий освітній компонент правового спрямування |
|||
| ОКВЗ 3 |
Правове регулювання інноваційної діяльності |
4,0 |
|
| ОКВЗ 3 | Інформаційне право |
4,0 |
|
| ОКВЗ 3 | Авторське право та суміжні права |
4,0 |
|