Кафедра економіки бізнесу і міжнародних економічних відносин здійснює щорічну активну організаційно-наукову діяльність. Метою якої є надання широких можливостей щодо публікації наукових надбань здобувачів всіх рівнів освіти, викладачів кафедри та всіх зацікавлених осіб та ознайомлення широкого загалу з результатами досліджень, популяризації наукової діяльності та інтеграції наукових здобутків в практичну діяльність підприємств та організацій.

Основними напрямками організаційно-наукової діяльності кафедри є:

1. Видання наукових журналів та вісників:

1.1 Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки).

У збірнику представлені результати досліджень та узагальнення актуальних тенденцій вітчизняної та світової економічної системи, стану і перспективи розвитку економіки регіонів, підприємств та організацій; особливості управління інвестиційною діяльністю, інноваціями, бізнесом, економічними ризиками, маркетинговою діяльністю, правове забезпечення підприємств, бізнес-планування, управління фінансами, проблеми обліку й аудиту, соціального прогресу.

Збірник  включено до категорії «Б» Переліку наукових фахових видань України у галузі економічних наук зі спеціальностей    051, 071, 072, 073, 075, 076, 242, 281, 292. Періодичність          видання – 4 номера на рік.

Корисні посилання:

1.2 журнал «Енергозбереження. енергетика. Енергоаудит». Загальнодержавний фаховий науково-виробничий і інформаційний журнал. Журнал створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові дослідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності. Рік заснування: 2002. Періодичність видання – 12 раз на рік.

Корисні посилання:

1.3 електронний не фаховий журнал «Е-кономіка» для публікації наукових здобутків студентів. Збірник призначений для студентів, магістрантів, аспірантів та фахівців, які цікавляться економічними проблемами різної етимології та дає змогу студентській науковій громадськості ознайомитися з результатами досліджень студентів та молодих вчених-економістів. Формування випуску здійснюється в рамках проведення щорічної міжнародної Internet-конференції студентів та молодих вчених «Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність «Форвард»».

Корисні посилання: