Упродовж 21-27 листопада паралельно з проведенням навчального процесу в онлайн форматі проходить курси підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі» професорка кафедри підприємництва, торгівлі і логістики НТУ “ХПІ”, д.е.н. Сергієнко О.А.

Метою програми є надання знань про те, як ефективно доносити цілі та результати дослідницьких проєктів до потенційних інвесторів, влади та громадськості, просуваючи тим самим власний бренд.

Курси підвищення кваліфікації проводилися за програмою та передбачали такі онлайн-заняття: 

  1. Успішна кар’єра науковця (Ірина Дегтярьова – кандидатка філологічних наук, PhD з політичних наук та адміністрування, SGH Warsaw School of Economics, Фундація польських ректорів). 
  2. Ефективна комунікація (Неля Лебідь – тренерка, фасилітаторка, експертка в галузі навчання дорослих, кандидатка психологічних наук, доцентка, координаторка впровадження Всеукраїнської школи онлайн від ГС”Освіторія”, зовнішній експерт ЮНІСЕФ з освіти).
  3. Успішна презентація (Дмитро Чумаченко, кандидат технічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. Жуковського «ХАІ», освітній експерт). 
  4. Я – бренд (Сергій Касян – кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсний член Української асоціації маркетингу). 
  5. Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом (Ірина Губеладзе – доктор психологічних наук, завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України). 
  6. Імідж вченого в цифровому суспільстві (Тарас Котик – засновник рекрутингової компанії Talent Connect, що спеціалізується на пошуку та підборі висококваліфікованих фахівців в Україні). 
  7. Використання інструментів відкритої науки та науко метричних баз для популяризації власних наукових результатів (Анна Яцишин, доктор педагогічний наук, провідний науковий співробітник Державної установи “Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України”, Інститут цифровізації освіти НАПН України). 
  8. Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків. (Олена Третяк, начальниця відділу іміджу та промоції Луцького національного технічного університету)

Викладачка  мала унікальну можливість упродовж тижня спілкуватися та переймати досвід у спікерів, а також проходила тести для перевірки засвоєного матеріалу, а заліковою роботою було створення власної презентації: «Пітч про себе перед інвестором».

Проф. Сергієнко О.А. висловлює вдячність організаторам проєкту ВГО “Інноваційний університет”, Офіс підтримки вченого, за отримані практичні знання та навички, які неодмінно використає у власній професійній діяльності.

Сертифікат_№1586_Олена_Сергієнко