З 1 липня розпочалась реєстрація електронних кабінетів вступників, які мають намір вступати на навчання за освітнім ступенем бакалавра.
Створення кабінету дозволить подавати електронні заяви про вступ до закладів вищої освіти.
Що необхідно зробити для реєстрації й активації кабінету:
– відвідати сайт системи подання заяв в електронній формі;
– вказати адресу електронної пошти;
– отримати лист для активації доступу до кабінету;
– внести дані сертифікату НМТ (ЗНО) та документа про освіту;
– додати контактний номер телефону;
– завантажити кольорову фотокартку (3х4 см);
– завантажити фотокопію додатка до документа про освіту.
Прийом заяв від вступників через електронні кабінети розпочнеться 29 липня (крім вищих військових закладів освіти та закладів зі специфічними умовами навчання).