Заключна частина міжнародної конференції «GameON» відбулася 4 по 6 жовтня 2018р у м. Києві на базі Київського університету будівництва та архітектури в рамках проекту Eразмус + «GameHub». Це підсумкова зустріч партнерів проекту про результати 3- річної роботи щодо розвитку потенціалу вищої освіти у сфері ігрової індустрії в Україні.
У «ХПІ» проект реалізовувався на базі кафедри «Системи інформації», під керівництвом проф. Кравця В.О. У конференції прийняли участь завідувач кафедри проф. Серков О.А., проф. Бреславець В.С. та менеджер проекту Порункова І.Ф.
Під час конференції було зазначено, що основним результатом виконання проекту стали:
– створення в НТУ «ХПІ» постійно діючого Науково-Методичного Центру «Game Study», керівником якого призначено професора кафедри «Системи інформації» Касілова О.В. Придбане за кошти гранту сучасне обладнання (комп’ютерний клас) було доповнене придбаним НТУ «ХПІ» 3-Д принтером, що дозволило розвивати систему сприйняття здобувачів освіти у 3-вимірному просторі. Результати такого поєднання дали змогу прийняти участь НМЦ «GS» у складі делегації НТУ «ХПІ» на міжнародній виставці у . Києві та отримати одну з головних нагород.
– Укладені угоди між НМЦ «GS» та ІТ-фірмами, сприяли подальшої реалізації цілей проекту та заохоченню здобувачів освіти для навчання за спеціалізацією «Системи штучного інтелекту».
– розроблені та видані навчальні посібники (4 шт.), які є завершеними модулями, адаптованими до відповідно діючих навчальних курсів (доц. Нікітіна Л.О., доц. Нікітін С.О., проф. Бреславець В.С., проф. Касілов О.В.) Особливістю розроблених навчальних модулів є можливість їх використання яке у складі відповідних курсів, так і автономно.
– за науковим напрямом проекту захищено 3 магістерські дисертації, а 2 аспіранти мають відповідні теми дисертаційних досліджень.
– за рамки ЄС розширено співпрацю між університетами. Так щільне спілкування із колегами у Стамбульському технічному університеті дозволило здійснити стажування аспіранта кафедри, результатом якого стала спільна наукова стаття у збірнику наукових праць «Когнітивні методи в технологіях створення комп’ютерних ігор».
Отримані в рамках проекту результати стали підґрунтям для подальшого розвитку методів навчання з метою підвищення якості освіти шляхом компетентнісного підходу, індивідуалізації навчання, додаткової стимуляції уваги, працездатності та інтелектуальної діяльності здобувачів освіти. Вони будуть інтегровані та використані проектною командою кафедри «Систем інформіції» у новому проекті “Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizen” (598236-EPP-1-2018-1-LT-EPPKA2-CBHE-SP), що був підтриманий Європейською Комісією у конкурсі 2018 Програми Еразмус +, напрямок К2: «Розвиток потенціалу вищої освіти». До проектного консорціуму ввійшли 7 українських вишів-партнерів (КНУ ім. Тараса Шевченка, НТУ «ХПІ», ХНУРЕ, Дон НТУ та ін.) та Українська асоціація фахівців з інформаційних технологій. Сподіваємося, що плідна співпраця партнерів протягом наступних 3-х років стане вагомим внеском в реформування та розвиток потенціалу вищої освіти України.