ПОРТФОЛІО ВИКЛАДАЧА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім.акад.І.А.Зязюна
Ігнатюк Ольга Анатоліївна
Контактна інформація e-mail: Olha.Ihnatiuk@khpi.edu.ua olgaignatyuk2016@gmail.com м.т. _____________________ Кирпичова, 2, корпус у/2, к. 270
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
1.1.Ігнатюк Ольга Анатоліївна
1.2. Посада
професор кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А.Зязюна
1.3. Науковий ступінь / Вчене звання
доктор педагогічних наук (2010 р.), професор (2012р.)
1.4. Досвід професійної діяльності (по роках)
Науково-педагогічна діяльність з 1995р. по теперішній час.
1.5. Освіта (по роках)
1989 р., Харківський політехнічний інститут, (ХПІ), технологія жирів, інженер-технолог;
2019 р., Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, (ХНЕУ імені Семена Кузнеця), освітня програма «Педагогіка вищої школи», спеціальність «Освітні, педагогічні науки», магістр
1.6. Дисертаційні праці
Ігнатюк О.А. «Теоретичні та методичні основи підготовки майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету», дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, захист відбувся 27 травня 2010 р. на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 64.053.04, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, м. Харків
Ігнатюк О.А. «Модифікація поверхні скла плівкотвірними розчинами на основі металовмістовних промислових відходів органічних та металургійних виробництв», дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.17.11 – хімія та технологія силікатних та тугоплавких неметалічних матеріалів, захист відбувся 10 жовтня 1996 р. на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 02.09.10, Харківський державний політехнічний університет, м. Харків;
1.7. Професійні та наукові інтереси
- Дослідження проблем особистісно-професійного розвитку суб’єктів та об’єктів освітнього процесу вищої школи;
- Теорія і методика професійної підготовки у вищій школі в умовах освітніх трансформацій;
- Ррозвиток професійно важливих якостей майбутніх фахівців в умовах технічного університету та формування їх готовності до професійної діяльності
1.8. Навчальні дисципліни, що викладає:
- «Основи наукових досліджень» (магістри 011)
- «Освітній моніторинг у вищій школі» (магістри 011)
- «Основи управління особистісним розвитком майбутнього фахівця» (магістри 011, вибіркова)
- «Основи педагогіки вищої школи» (PhD усіх спеціальностей ун-ту, вибіркова)
- «Методологія і логіка науково-педагогічної діяльності у вищій технічній школі» (PhD усіх спеціальностей ун-ту, вибіркова)
- «Наукові основи вищої професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців» (PhD,011)
- «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» (PhD, 011, вибіркова)
- «Професійна самореалізація викладача-лідера» (PhD, 011, вибіркова)
- «Тенденції та стратегії управління особистісним розвитком майбутнього фахівця-лідера»
2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Ігнатюк, О. А. Формування готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення: теорія і практика: [монографія]. Харків: НТУ «ХПІ», 2009. – 432 с.
- Формування психологічної готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності: монографія / Романовський О.Г., Пономарьов О.С. ІгнатюкО.А., Резник С.М., Підбуцька Н.В., Гура Т.В., Бєляєва Л.В., Воробйова Є.В. за загальною редакцією О.Г.Романовський та О.С.Пономарьов. Харків: Видавець Савчук О.О., НТУ «ХПІ», 2011. – 336 с. (Ігнатюк О.А. підготовлено п.4.2. сторінки 205-215; п.4.3. сторінки 215-221).
- Підготовка конкурентоспроможної управлінської гуманітарно-технічної еліти: монографія / Романовський О.Г., Пономарьов О.С.,Гура Т.В., ІгнатюкО.А. та ін. /за загальною редакцією О.Г.Романовський та О.С.Пономарьов. Харків: НТУ «ХПІ», Видавець Савчук О.О., 2014. – 324 с. (Ігнатюк О.А. підготовлено п.5.1. сторінки 176-183; п.7.1. сторінки 243-248).
- Розвиток лідерського потенціалу національної гуманітарно-технічної та управлінської еліти: монографія / Романовський О.Г., Пономарьов О.С.,Гура Т.В., ІгнатюкО.А., Резник С.М., Мовчан Я.О. /за загальною редакцією О.Г.Романовський та О.С.Пономарьов. Харків: ФОП Мезіна В.В., 2017. – 292 с. (Ігнатюк О.А. підготовлено п.1.4.сторінки 59-77; п.2.5. сторінки 175-188 ).
- Ольга Ігнатюк Особливості викладання професійно-орієнтованих та педагогічних освітніх компонентів програм підготовки аспірантів усіх спеціальностей технічного університету до інноваційної педагогічної діяльності. Сучасна освіта України: проблеми, досвід, перспективи: монографія / за заг. ред. В.В.Іванишин. Кам’янець-Подільський. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Рига, Латвія: Baltija Publishing. С.275-285. URL: https://onedrive.live.com/?redeem=aHR0cHM6Ly8xZHJ2Lm1zL2IvYy8wNDhhMDY5YjgyNWVkNjk4L0VUb1lGbDEyWDJWRnFXMVFQRHdCMDNvQjU4U0VaeExqR01Xek9obXpPVEMzN3c&cid=048A069B825ED698&id=48A069B825ED698%21s5d16183a5f764565a96d503c3c01d37a&parId=48A069B825ED698%21137&o=OneUp
- Dubinina, O. N., Ihnatiuk, O. A.,Sereda, N. V. (2020), “The Phenomenon of Responsibility for the Preparation of Professional Leaders of Digital Generation”, Information Technologies and Learning Tools, no. 79(5), pp. 325-340, available at: http:// journal. iitta. gov. ua/ index. php/ itlt/ article/ view/ 3931, DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.3931 (Web of Science Core Collection)
- Романовський О., Солодовник Т., Ігнатюк О., Резнік С. Завдання самоосвіти майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах математичної, хімічної та професійної підготовки. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2024. № 3. С. 3-12. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Тетяна Гура, Ольга Ігнатюк, Світлана Резнік Особливості структурного підходу при формуванні управлінського ефективного лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2024. № 3. С.72-88. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О., Резнік С.М., Ігнатюк О., Солодовник Т. Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури. Імідж сучасного педагога. 2024. №1 (214). С.37-41. http://isp.poippo.pl.ua/article/view/296618/291199
- Романовський О., Ігнатюк О., Гура Т., Грень Л., Солодовник Т. Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2023. № 4. С. 3-19. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О.Г., Солодовник Т.О. Ігнатюк ОА., Резнік С.М., Юдіна А. Національна самосвідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №3. С. 3-16. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А., Резнік С.М., Солодовник Т.О., Середа Н.В. Потенціал формальної та неформальної освіти у розвитку професійної компетентності , лідерських якостей та лідерського потенціалу фахівців військових спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони та фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України. Науковий вісник Сіверщини. Серія: оcвіта. Соціальні та поведінкові науки. 2023. №1(10). С.105-124. НЖАДПтС (academysps.edu.ua)
- Романовський О.Г., Ігнатюк ОА., Резнік С.М., Солодовник Т.О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості , професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №1. С. 3-23. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Резнік С.М., Солодовник Т.О., Середа Н.В. Ігнатюк О.А. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №2. С. 3-23. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А. Аналіз зарубіжного досвіду країн Північної Європи щодо моделей професійної підготовки майбутніх творчих педагогів –лідерів в умовах вищої освіти. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №3. С. 81-95. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Резнік С.М., Ігнатюк О.А., Солодовник Т.О. Взаємозв’язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №4. С. 39-50. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О.Г., Ігнатюк О.А., Резнік С.М., Солодовник Т.О. Концептуальні засади інноваційно стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій. Теорія і практика управління соціальними системами. 2021. №4. С.47-58. (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/ DOI:10.20998/2078-7782.2021.4.05
- Dubinina, O. N., Ihnatiuk, O. A.,Sereda, N. V. (2020), “The Phenomenon of Responsibility for the Preparation of Professional Leaders of Digital Generation”, Information Technologies and Learning Tools, no. 79(5), pp. 325-340, available at: http:// journal. iitta. gov. ua / index. php/ itlt/ article/ view/ 3931, DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.3931 (Web of Science Core Collection)
- Дубініна О.М., Ігнатюк О.А. (2020) Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. №1. С.68-79 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua / DOI:10.20998/2078-7782.2020.1.08
- Оксана Дубініна, Ольга Ігнатюк, Наталія Середа Теоретико-емпіричні аспекти визначення змісту поняття “професійна відповідальність педагога-лідера”. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. №3. C. 83 – 92 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/ DOI:10.20998/2078-7782.2020.3.09
- Dubinina, O. N., Ihnatiuk, O. A., Sereda, N. V. Pedagogical Acme-Technology Of Formation Of Responsibility Among Leader-Professionals During The Process Of Professional Education. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. № 4. С. 83-92 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А., Комишан А.І., Бикова М.В. Особливості професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів). Наукові записки кафедри педагогіки. 2020. том 1 (№ 47). С.33-42. (фахове видання України)
- Ігнатюк О.А. Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету. Адаптивне управління: теорія і практика: серія Педагогіка. № 6(11), 2019. [Електроний ресурс]. Режим доступу: https://adaptive.org.ua/.
- Романовський О., Солодовник Т., Ігнатюк О., Резнік С. Завдання самоосвіти майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах математичної, хімічної та професійної підготовки. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2024. № 3. С. 3-12. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Тетяна Гура, Ольга Ігнатюк, Світлана Резнік Особливості структурного підходу при формуванні управлінського ефективного лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2024. № 3. С.72-88. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О., Резнік С.М., Ігнатюк О., Солодовник Т. Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури. Імідж сучасного педагога. 2024. №1 (214). С.37-41. http://isp.poippo.pl.ua/article/view/296618/291199
- Романовський О., Ігнатюк О., Гура Т., Грень Л., Солодовник Т. Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2023. № 4. С. 3-19. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О.Г., Солодовник Т.О. Ігнатюк ОА., Резнік С.М., Юдіна А. Національна самосвідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №3. С. 3-16. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А., Резнік С.М., Солодовник Т.О., Середа Н.В. Потенціал формальної та неформальної освіти у розвитку професійної компетентності , лідерських якостей та лідерського потенціалу фахівців військових спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони та фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України. Науковий вісник Сіверщини. Серія: оcвіта. Соціальні та поведінкові науки. 2023. №1(10). С.105-124. НЖАДПтС (academysps.edu.ua)
- Романовський О.Г., Ігнатюк ОА., Резнік С.М., Солодовник Т.О. Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості , професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №1. С. 3-23. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Резнік С.М., Солодовник Т.О., Середа Н.В. Ігнатюк О.А. Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України. Теорія і практика управління соціальними системами. 2023. №2. С. 3-23. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А. Аналіз зарубіжного досвіду країн Північної Європи щодо моделей професійної підготовки майбутніх творчих педагогів –лідерів в умовах вищої освіти. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №3. С. 81-95. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Резнік С.М., Ігнатюк О.А., Солодовник Т.О. Взаємозв’язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №4. С. 39-50. http://tipus.khpi.edu.ua/
- Романовський О.Г., Ігнатюк О.А., Резнік С.М., Солодовник Т.О. Концептуальні засади інноваційно стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій. Теорія і практика управління соціальними системами. 2021. №4. С.47-58. (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/ DOI:10.20998/2078-7782.2021.4.05
- Dubinina, O. N., Ihnatiuk, O. A.,Sereda, N. V. (2020), “The Phenomenon of Responsibility for the Preparation of Professional Leaders of Digital Generation”, Information Technologies and Learning Tools, no. 79(5), pp. 325-340, available at: http:// journal. iitta. gov. ua / index. php/ itlt/ article/ view/ 3931, DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.3931 (Web of Science Core Collection)
- Дубініна О.М., Ігнатюк О.А. (2020) Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. №1. С.68-79 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua / DOI:10.20998/2078-7782.2020.1.08
- Оксана Дубініна, Ольга Ігнатюк, Наталія Середа Теоретико-емпіричні аспекти визначення змісту поняття “професійна відповідальність педагога-лідера”. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. №3. C. 83 – 92 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/ DOI:10.20998/2078-7782.2020.3.09
- Dubinina, O. N., Ihnatiuk, O. A., Sereda, N. V. Pedagogical Acme-Technology Of Formation Of Responsibility Among Leader-Professionals During The Process Of Professional Education. Теорія і практика управління соціальними системами. 2020. № 4. С. 83-92 (фахове видання України) http://tipus.khpi.edu.ua/
- Ігнатюк О.А., Комишан А.І., Бикова М.В. Особливості професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів). Наукові записки кафедри педагогіки. 2020. том 1 (№ 47). С.33-42. (фахове видання України)
- Ігнатюк О.А. Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету. Адаптивне управління: теорія і практика: серія Педагогіка. № 6(11), 2019. [Електроний ресурс]. Режим доступу: https://adaptive.org.ua/
- Ігнатюк О.А, Демідова Ю.Є. Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегральний показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Вип. 2(16), 2018. С.192–198.
- Ігнатюк О.А. Сизикова В.С. Проблеми гуманізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2017.Вип. 49 (102). С.452–459
- Ігнатюк О.А. Філософсько-педагогічні аспекти професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення майбутніх інженерів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2016. Вип. 46 (99). С.20-27.
- Ігнатюк О.А. Професійно-кар’єрний розвиток та самовдосконалення майбутнього інженера засобами інтелектуально ігрової практики. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2016. Вип. 47 (100). С.20-27.
- Ігнатюк О.А. Психолого-педагогічні особливості та умови успішного професійного формування іноземних здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною. Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти: Міжнарод.наук.-метод.семінар, м. Харків, 21 січня 2022:матеріали. Харків:ХНАДУ,2022. С.78-83.
- Ігнатюк О.А. Підготовка «якісних фахівців» у вищій школі: виклики сучасності та особливості реалізації. Реалізація методик та технологій в сучасній освіті: компетентнісний підхід: Всеукраїн. наук.-прак. конф. м.Харків., 19-20 травня 2022 р.: ХНУ ім.В.Н.Каразіна.
- Ігнатюк О.А. Євроінтерграційний аспект професійної підготовки майбутніх творчих педагогів-лідерів на другому та третьому рівні в умовах технічного університету України. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: VI Міжнародн. наук.-практич. Інтернет-конф.: м. Вінниця, 06-07 липня 2022, Вінницький держ. пед. унт імені Михайла Коцюбинського. Вінниця:ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. Вип.11. С.347-351 Міжнародна конференція, 2022
- Ігнатюк О.А. Важливість академічної культури в контексті якості лідерства освітнього простору технічного університету (на прикладі програм підготовки магістра та доктора філософії спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»). Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – С.752
- Ігнатюк О.А., Костиря І.В. Формування професійних компетенцій магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» щодо моніторингу якості освіти у вищій школі. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – С.753
- Ігнатюк О.А. Структура психолого-педагогічних здібностей педагога-дослідника та особливості формування готовності до науково-дослідної роботи в умовах магістратури. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Міжнарод. наук.-практич. конф.: м.Харків, 22-23 жовтня 2022: матеріали/ За заг.ред. Романовського О.Г. – Х.: НТУ «ХПІ»,2022. – С.77-79
- Ігнатюк О.А. Вимоги ринку праці та освітні практики набуття «soft skills» здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011- освітні, педагогічні науки. Актуальні дослідження в соціальній сфері: 18Міжнарод. наук.-практич. Інтенет конф., м. Одеса, 17 листопада 2021: матеріали /гол.ред. В.В.Корнещук. – Одеса: Нац. ун-т «Одеська політехніка», 2021. – С.113-115.
- Ігнатюк О.А. Формування «якісного» майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності «викладач-здобувач-заклад вищої освіти». Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: збірник наукових праць за матеріалами Міжнарод. наук.-практич. конф. «Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації», м.Харків, 11-12 листопада 2021: збірник наук.праць / За заг.ред. Романовського О.Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2021. Вип.52(56) – С.51-59.
- Ігнатюк О.А. Засоби активізації професійного саморозвитку майбутніх фахівців- лідерів системи «людина-людина». Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами: V Міжнарод. наук.-практич. конф.: м.Харків, 28-29 жовтня 2021: матеріали/ За заг.ред. Романовського О.Г. – Х.: НТУ «ХПІ», 2021. – С.108-110.
- Ігнатюк О.А., Комишан А.І., Бикова М.В. Особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайного віддаленого навчання. Теорія і практика реалізації сучасних методик та технологій в освіті: матеріали Всеукраїнська наук.-прак. конф. 19-20 листопада 2020, ХНУ ім. В.Н. Каразіна, Присвячена 170 річчю заснування кафедри педагогіки / за заг.ред О.А.Жукової та А.І.Комишана. – Х.:ФОП Бровін О.В., 2020. – С. 192-197.
- Ігнатюк О.А., Дубініна О.Н. Моделювання професійно значущих лідерських якостей майбутніх викладачів вищої школи в умовах освітніх трансформацій. Матеріали VІ Міжнарод. наук.-практ. конф. Наукова школа академіка І.А. Зязюна у працях його соратників та учнів: м.Харків, 28-29 травня 2020 / НТУ «ХПІ»: збірник наук. праць. – Харків: НТУ «ХПІ», 2020.
- Ольга Ігнатюк Готовність до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх докторів філософії як стратегія і результат якості підготовки в технічному університеті. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи: І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю: м.Запоріжжя,10 квітня 2020. – Запоріжжя:ЗНУ,2020.
- Ігнатюк О.А. Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів «магістр» та «доктор філософії» спеціальності «Освітні, педагогічні науки». Модифікація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій: ІІІ Міжнарод.наук.-практ.конф.:м.Київ, 24-25 січня 2020/ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-практичний центр прикладної інформатики НАН України:збірник наук.праць. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти»,2020. С.12-16.
- Ігнатюк О.А. Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету. Модифікація та наукові дослідження:парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій: ІІМіжнарод.наук.-практ.конф.:м.Київ, 25-26 січня 2019/ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-практичний центр прикладної інформатики НАН України:збірник наук.праць. – Київ: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. С.34-37.
- Ігнатюк О.А. Характеристика результатів навчання та викладання дисципліни «Основи педагогіки вищої школи» майбутнім докторам філософії в умовах технічного університету. Інноваційні програми, проекти в психології, педагогіці і освіті: Міжнарод. наук.-практ.конф.:м.Одеса, 15-16 березня 2019/ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-практичний центр прикладної інформатики НАН України:збірник наук.праць. Одеса: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. С.49-50
- Ігнатюк О.А., Поліщук Д.В. Цифрова компетентність як інноваційна складова у структурі професійно – педагогічної компетентності майбутнього викладача: особливості застосування. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листопада 2024 року) / упоряд.: Т.О.Бондар, В.Ю.Стрельніков, Н.П. Шаповалова. Полтава: ПАНО, 2024. С.70-75. – Електронне видання – Режим доступу: http://pano.pl.ua/nml/elektronni-vydannia-poippo
- Поліщук Д.В.,.Ігнатюк О.А. Розвиток основ педагогічної майстерності як складової професійно-педагогічної компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С.701-702.
- Кобеляцька В.А.. Ігнатюк О.А Розвиток творчої компетентності викладача: актуальність та методи розвитку. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С.705-706.
- Сидоренко О.О.,. Ігнатюк О.А. Роль педагогічної креативності у підготовці викладачів вищої школи. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С.707-708.
- Кас’яненко А.І., Ігнатюк О.А. Психологічна компетентність викладача закладу вищої освіти: сутність та призначення. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С.688-689.
- Посвистак А. В., Ігнатюк О. А. Результати використання штучного інтелекту у викладанні фізики під час підготовки молодших бакалаврів програмістів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: ХVIІІ Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів (19–22 листопада 2024 року): матеріали конференції / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С.698-699.
- Дмитро Поліщук, Ольга Ігнатюк Вимоги та напрями формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах аспірантури технічного університету. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: збірник наукових праць, 23-24 жовтня 2024 року; укладач Петровська К. В. Запоріжжя : БДПУ. 2024. С.200-205.
- Посвистак Андрій, Ігнатюк Ольга Особливості використання штучного інтелекту у підготовці молодших бакалаврів-програмістів в умовах дистанційного навчання. Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.) / упоряд.: Г. М. Мешко, І. М. Шульга. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 358 -361
- Шеїна Ірина, Ігнатюк Ольга Формування професійного іміджу майбутніх викладачів закладів вищої освіти у процесі фахової підготовки в контексті освітніх вимог та викликів. Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.) / упоряд.: Г. М. Мешко, І. М. Шульга. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 376-381
- Ігнатюк О., Поліщук Д. Формування професійно-педагогічної компетентності аспірантів технічного університету в контексті перспективних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні та за кордоном. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: Матеріали IІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя – Мелітополь, 04–05 жовтня 2024 р.). Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024. С.31-35.
- 11.Ігнатюк О.А. Застосування мобільного навчання у формуванні готовності до інноваційної діяльності майбутніх творчих педагогів в умовах магістратури та аспірантури технічного університету. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.650.
- Ігнатюк О.А., Поліщук Д.В. Інформаційні технології в розвитку професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах підготовки на третьому освітньо-науковому рівні технічного університету. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.651.
- Ігнатюк О.А., Власенко В.О. Професійно важливі якості викладача вищої школи в епоху штучного інтелекту: нові виклики та шляхи розвитку. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників і учнів: VIIІ Міжнарод. наук.-практич. конф.: м. Харків, 23-24 травня 2024: матеріали/ За заг.ред.О.Г. Романовського. Х.: НТУ «ХПІ»,2024. С.190-195.
- Орлова Т.О., Ігнатюк О.А. Роль мультимедійних засобів у створенні інтерактивних навчальних середовищ і сприянні активному навчанню здобувачів вищої освіти. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників і учнів: VIIІ Міжнарод. наук.-практич. конф.: м. Харків, 23-24 травня 2024: матеріали/ За заг.ред.О.Г. Романовського. Х.: НТУ «ХПІ»,2024. С.200-205.
- Ігнатюк О.А., Поліщук Д.В. Формування цифрової компетентності як складової в структурі професійно-педагогічної компетентності майбутніх докторів філософії. Актуальні проблеми соціального розвитку в суспільстві змін: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 28-30 березня 2024 р., м.Харків, за заг.ред. Кіпенського А.В. Х.:НТУ «ХПІ», 2024. С.28-30.
- Ігнатюк О.А. Дидактичні особливості та педагогічні інновації підготовки майбутніх докторів філософії у тхнічному університеті до науково-педагогічної діяльності. Modern Trends in the Development of Scientific Space: X International scientific and practical conference (February 14-16, 2024) Dresden, Germany, International Scientific Unity. 2024. Р.205-211.https://isu-conference.com/
- Ігнатюк О. А., Поліщук Д. Розвиток іншомовної та комунікативної складової в структурі професійно-педагогічної компетент- ності майбутнього викладача вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні. Актуальні проблеми психології, бізнесу та управління в умовах сучасних вимог: Друга Міжнародна науково-практична онлайн конференція. ПВНЗ «Інститут психології і підприємництва». 7-8 грудня 2023 року. Україна, Латвія, Бразилія, Ірландія, Італія, Німеччина. Київ: ПВНЗ «Інститут підприємництва і права», 2023. С.282-287. Збірник матеріалів конференції за посиланням: https://ipp.edu.ua/wp-content/uploads/2024/01/zbirnyk-materialiv-konferenczii%CC%88.pdf
- Ігнатюк О. А., Сидоренко О. О. Сутність, місце та риси педагогічної творчості у підготовці здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Друга Міжнародна науково-практична онлайн конференція Актуальні проблеми психології, бізнесу та управління в умовах сучасних вимог. ПВНЗ «Інститут психології і підприємництва». 7-8 грудня 2023 року. Україна, Латвія, Бразилія, Ірландія, Італія, Німеччина. Київ: ПВНЗ «Інститут підприємництва і права», 2023. С.264-271. Збірник матеріалів конференції за посиланням: https://ipp.edu.ua/wp-content/uploads/2024/01/zbirnyk-materialiv-konferenczii%CC%88.pdf
- Ігнатюк О.А., Поліщук Д.В. Особливості формування професійно-педагогічної компетентності іноземних здобувачів вищої освіти третього рівня підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною. Сучасні проблеми викладання іноземних мов у закладах освіти. Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару 1 грудня 2023 р. Харків: ХНАДУ, 2023. С. 27-32.
- Ihnatiuk Olha, Polishchuk Dmytro. Professional and pedagogical competence of future higher education teachers: contradictions and directions of development in the process of training at the third educational and scientific level. [Електронний ресурс]. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-27 жовтня 2023 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Х.: НТУ «ХПІ», 2023. С. 112-114.
- Ihnatiuk Olha, Sydorenko Oleksandr. Formation of value attitudes of future higher education teachers to the use of pedagogical creativity in the process of professional activity. [Електронний ресурс]. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-27 жовтня 2023 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Х. : НТУ «ХПІ», 2023. С. 114-117.
- Ігнатюк О.А., Думанська А.С. Педагогіка творчості у системі взаємодії «викладач вищої освіти – здобувач вищої освіти»: актуальність, взаємозв’язок, умови розвитку. [Електронний ресурс]. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-27 жовтня 2023 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Х. : НТУ «ХПІ», 2023. С. 90-92.
- Анохіна А.О., Ігнатюк О.А. Соціально-психологічний тренінг з розвитку лідерських якостей студентів-психологів.[Електронний ресурс]. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-27 жовтня 2023 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Х. : НТУ «ХПІ», 2023. С. 105-107.
- Полищук Д.В., Ігнатюк О.А. Актуальність розвитку професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні в умовах закладів вищої освіти. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023.С. 112-115.
- Анохіна А.О., Ігнатюк О.А. Педагогічні умови формування лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків: НТУ «ХПІ», 2023.С. 15-19.
- Попова В.В., Ігнатюк О.А. Сучасні психолого-педагогічні технології трасформаційних змін особистості майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023.С. 122-125.
- Думанська А.С., Ігнатюк О.А. Творча особистість педагога-лідера у вимірах науковців та здобувачів вищої освіти. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 52-55.
- Безрук Д.О., Ігнатюк О.А. Актуальність та особливості формування особистісного бренду викладача вищої школи як компоненту професійної компетентності. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 23-26.
- Сидоренко О. О., Ігнатюк О.А. Актуальність формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної творчості у процесі підготовки в умовах закладів вищої освіти. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (12 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023.С. 137-140.
- Ігнатюк О.А. Організаційно-методичні особливості якісної професійної підготовки магістрів та докторів філософії педагогічних і технічних спеціальностей в умовах надзвичайно віддаленого та змішанного навчання. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: VII МНПК 16-18 березня 2023 р., ХНПУ ім. Г.С.Сковороди. C. 212-216. VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (16 – 18 березня 2021 року)
- Ігнатюк О.А. Формування готовності до конструктивної педагогічної взаємодії в системі «викладач-студент» у майбутніх творчих педагогів в умовах магістратури та аспірантури технічного університету. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.650.
- Ігнатюк О.А. Дидактичні особливості та педагогічні інновації підготовки майбутніх докторів філософії у технічному університеті до науково-педагогічної діяльності. Modern Trends in the Development of Scientific Space: X International scientific and practical conference (February 14-16, 2024) Dresden, Germany, International Scientific Unity. 2024. Р.205-211.https://isu-conference.com/
- Ігнатюк О. А. Модель цілей контекстного системного формування готовності до науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти другого рівня підготовки спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Modern directions of scientific research development. Proceedings of the 15th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2022. Pp. 207-214.URL:https://sci-conf.com.ua/xv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-directions-of-scientific-research-development-10-12-08-2022-chikago-ssha-arhiv/. URL: http://sci-conf.com.ua (Сертификат)
- Ігнатюк О. А., Романовський О. Г., Резнік С. М., Середа Н. В., Костиря І. В. Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». International scientific innovations in human life. Proceedings of the 14th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Manchester, United Kingdom. 2022. Pp. 243-249. URL: https://sci-conf.com.ua/xiv-mizhnarodna-naukovo praktichna-konferentsiya-international-scientific-innovations-in-human-life-4-6-08- 2022-manchester-velikobritaniya-arhiv/. URL: http://sci-conf.com.ua (Сертификат)
- 4. Ігнатюк О.А., Дубініна О.М. Особливості розробки та запровадження методики з визначення коефіцієнту сформованості лідера. Modern science: Problems and Innovations: Abstracts of The З-rd International Scientific and practical conference, June 1-3,2020.SSPG Publish. Stockholm, Sweden, 2020. Pp.332-339. URL: http://sci-conf.com.ua (Сертификат)
- Olga Ignatyuk Developing leadership skills for doctoral students in the Technical University. Abstracts of II International Scientific and Practical Conference “EURASIAN SCIENTIFIC CONGRESS”, Febrary 24-25,2020, Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain, 2020. – P.252-256. URL: http://sci-conf.com.ua (Сертификат)
- Літературний письмовий твір наукового характеру «Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету» (№93402 дата реєстрації 25.10.2019), автор – Ігнатюк О.А.;
- Літературний письмовий твір наукового характеру «Зміст та структура поняття «педагогічна майстерність» у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей» (№93403 дата реєстрації 25.10.2019), автор – Ігнатюк О.А.;
- Літературний письмовий твір наукового характеру «Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету» (№93404 дата реєстрації 25.10.2019), автор – Ігнатюк О.А.;
- Літературний письмовий твір наукового характеру «Модель оцінки реалізації наукового потенціалу здобувачів вищої освіти рівнів «магістр» та «доктор філософії» спеціальності «Освітні, педагогічні науки»» (№96411 дата реєстрації 27.02.2020), автор – Ігнатюк О.А.;
- Літературний письмовий твір наукового характеру «Модель формування професійно значущих якостей майбутнього інженера-лідера при навчанні психолого-педагогічним і управлінським дисциплінам» (№96412 дата реєстрації 27.02.2020), автор – Ігнатюк Ольга Анатоліївна;
- The З-rd International Scientific and practical conference «Modern science: Problems and Innovations», June 1-3, Stockholm, Sweden, 2020, (участь у роботі, публікація, сертифікат)
- The II International Scientific and Practical Conference “EURASIAN SCIENTIFIC CONGRESS”, Febrary 24-25, Barcelona, Spain, 2020, (участь у роботі, публікація, сертифікат
- The 14th International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life”. August 4-6, Manchester, United Kingdom, 2022. (участь у роботі, публікація, сертифікат)
- The 15th International scientific and practical conference “Modern directions of scientific research development”. August 10-12, Chicago, USA, 2022. (участь у роботі, публікація, сертифікат)
- X International scientific and practical conference “Modern Trends in the Development of Scientific Space ”. February 14-16, 2024, Dresden, Germany, International Scientific Unity. 2024. (участь у роботі, публікація, сертифікат)
- Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Центр професійної перепідготовки та підвищення кваліфікації Тема програми: «Педагогіка вищої школи», 28.11.2016–28.02.2017. Наказ НТУ «ХПІ» №2151С від 25.11.2016р. Свідоцтво 12 СПВ №091843.
- Зараховано як підвищення кваліфікації Здобуття ступеня вищої освіти магістр, спеціальність «Освітні, педагогічні науки», освітня програма «Педагогіка вищої школи». у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця Диплом М19№181802 від 31.12.2019 з «відзнакою» Наказ НТУ «ХПІ» №310С від 17.02.2020р.
- Член Громадського об’єднання Української Асоціації Дослідників Освіти (ГО «УАДО») з серпня 2018 р. (№ 200/2018 від 01.08.2018), членство подовжено (сертифікат №200/2019 від 01.01.2019), членство продовжено (сертифікат № 200/2020 від 01.01.2020), членство продовжено (сертифікат № 29/2021 від 01.01.2021), членство продовжено (сертифікат № 120/2022 від 01.01.2022), членство продовжено (сертифікат № 120/2022 від 01.01.2023).
- StrikePlagiarism.com Сertificate is hereby proudly granted to: Ольга Iгнатюк On occasion of attendance in webinar on a subject of: «The methodology of plagiarism prevention» Organized by NAQA of Ukraine and Plagiat.pl held on 08 October 2020 (2h) Mr. Ali Tahmazov Executive director of Plagiat.pl Warsaw, «08» October 2020
- Підвищення кваліфікації за 2021 р. 01.11.2021р. по 13.12.2021р. в «Класичному приватному університеті» за програмою «Педагогіка вищої школи», Свідоцтво ПК 19278502/000349-21. Наказ НТУ «ХПІ» № 2375С від 29.12.2021 р.
- Зарахування як підвищення кваліфікації 30 годин в 2022 році д.пед.н., проф. кафедри Ігнатюк Ользі Анатоліївні за участь в VІ МНПК «Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє», 0,5 кредита-15 годин (м. Харків, 22-23.10.2022 року) та участь в ХXХ МНПК «Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: MicroCAD-2022», 0,5 кредита – 15 годин (м. Харків, 19-21.10.2022 року).
- Підвищення кваліфікації за 2024 р. за програмою «Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології» (Науковий освітній центр професійного розвитку, Центр українсько-європейського наукового співробітництва у Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого з 01.01.2024 р. по 11.02.2024 р) обсягом 180 академічних годин (6 ЄКТС). СВІДОЦТВО № ADV-010135-ATC від 11.02.2024 р. Наказ НТУ «ХПІ» №563С від 08.04.2024 р.
- Сладких Ірина Анатоліївна «Формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах», дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) захист 21.01.2014 р. відбувся на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 05.053.01 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (дата затвердження 26 травня 2014 р.)
- Ібрагімова Карина Отеллівна «Формування готовності до соціальної взаємодії бакалаврів інженерно-технічного профілю при навчанні психолого-педагогічних дисциплін», дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) захист 26.04.2017 р. відбувся на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 64.108.01 в Українській інженерно-педагогічній академії (дата затвердження 26 червня 2017 р.)
- Панченко Оксана Іванівна «Формування професійного мислення у майбутніх інженерів-механіків у процесі фахової підготовки», дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) захист 24.05.2018 р. відбувся на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 64.108.01 в Українській інженерно-педагогічній академії (дата затвердження 05 липня 2018 р.)
Google Scholar ORCID:0009-0005-6305-8802: h-індекс – 11; i10-індекс – 11.