ПОРТФОЛІО Кравцової Наталії Вікторівни

ПОРТФОЛІО АСПІРАНТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім. акад. І. А. Зязюна

Кравцова Наталія Вікторівна

Кравцова Наталія Вікторівна

  
    Контактна інформація
    e-mail: kravtnat@gmail.com
    м.т. _____________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к.  

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Кравцова Наталія Вікторівна

1.2. Аспірант кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна

1.3. Освіта

  • Харківський державний політехнічний університет, спеціальність «Матеріалознавство в машинобудуванні», кваліфікація  - «Інженер-технолог».
  • Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2017 р., спеціальність «Педагогіка вищої школи», ступінь вищої освіти – магістр професійна кваліфікація «Викладач вищих навчальних закладів» (диплом з відзнакою).

1.4. Рік вступу до аспірантури

2019 р.

1.5. ОНП

011 «Освітні, педагогічні науки»

1.6. Коло наукових інтересів

  • формування самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей;
  • методи активізації творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей;
  • використання інноваційних технологій в системі професійної підготовки майбутніх інженерів.

1.7. Тема дисертації:

«Формування самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі професійної підготовки»

1.8. Науковий керівник - вчений ступінь, вчене звання, ПІБ

Кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. І.А. Зязюна НТУ «ХПІ»

Гура Тетяна Віталіївна

 

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Статті у фахових виданнях:
  1. Пономарьов О. С., Резнік С. М., Асєєва І. В., Кравцова Н. В. Інноваційні педагогічні технології у викладанні професійно-орієнтованих дисциплін Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2016. Вип. 51(104).С. 503–510.
  2. Кравцова Н. В., Гура, Т. В., Конкін В. М. Самоосвітня компетентність як необхідна умова конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2020. № 3. С. 3–13.
  3. Кравцова Н. В. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 76, т. 2. С. 88–92.
  4. Кравцова Н. В. Самоосвітня компетентність майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей як мотиваційний інструмент освітнього процесу в умовах карантину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. Вип. 80, т. 1. С. 199 –203.
  5.  Кравцова Н. В. Особливості потреби до самоосвітньої діяльності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей в екстраординарних освітніх умовах. Імідж сучасного педагога. 2022. №4 (205). С. 43 – 47.
  6. Кравцова Н. В. Ресурси адаптації до навчання студентів ─ майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей за сучасних освітніх умов. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2023. № 4. С. 42– 53.
  7. Кравцова Н. В. Результати педагогічного експерименту формування самоосвітньої компетентності у майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2024. №4.
  8. Кравцова Н. В. Сутність та структура самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи №1 (25). С. 124– 137.
  9. Кравцова Н. В. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей у процесі професійної підготовки. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми 2024. №74.
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
2.4. Участь у конференціях
  1. . Кравцова Н. В., Гура Т. В., Конкін В. М. Відповідальність як необхідний елемент самоосвітньої компетентності мабутніх фахівців машинобудівного профілю. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених 14 – 15 лист. 2019 р. [Текст] : зб. наук. праць / за ред.. О. Г. Романовського. Вип. 50 (54). Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. С. 24 – 30.
  2. Кравцова Н. В., Асєєва І. В., Конкін В. М. Харизматичне лідерство як чинник соціального прогресу. Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій: Матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. 26 – 27 вер. 2019 р. / за ред.. О. Г. Романовського. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. С. 67 – 70.
  3. Кравцова Н. В., Асєєва І. В., Конкін С. В. Самостійна робота як важливий компонент освітнього процесу в забезпеченні якості навчання студентів ЗВО. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXVІІ Каришинські читання). Нова українська школа: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 трав. 2020 р./ За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2020. С. 232–234.
  4. Кравцова Н. В., Конкін С. В., Гура Т. В. Організація самоосвітньої діяльності студента як одна з педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутнього машинобудівника. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: матеріали наук.- практ. конф., м. Харків, 15 жовт. 2020 р. Харків: НТУ «ХПІ», 2020. С. 27-29
  5. Кравцова Н.В., Хавін В.Л., Конкін С.В. Застосування інформаційних технологій для формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, м. Харків, 28 – 30 жовт. 2020 р.. Харків: НТУ «ХПІ». 2020. Ч. IV. С.242
  6. Гура Т. В., Кравцова Н. В., Конкін В. М. Відповідальність як чинник оволодіння самоосвітньою компетентністю майбутніми фахівцями машинобудівного профілю за умов карантинних обмежень. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 12 – 13 лист. 2020 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2020. С. 21-24
  7. Кравцова Н. В., Конкін С. В., Гура Т. В. Особливості моделі формування самоосвітньої компетентності у майбутніх машинобудівників. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес [Електронний ресурс] : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. студ. та аспір. 14–15 квіт. 2021 р. / ред. кол. В. М. Скляр [та ін.]. Харків : НТУ “ХПІ”, 2021. С. 223 – 225.
  8. Кравцова Н. В., Конкін В. М. Формування самоосвітньої компетентності студентів-машинобудівників за допомогою онлайн-лекцій в умовах карантинних обмежень. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХХІХ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, 18–20 трав. 2021 р.: у 5 ч. Ч. ІV. / за ред. Є. І. Сокола. Харків: НТУ “ХПІ”, 2021. С. 68.
  9. Гура Т. В., Кравцова Н. В., Конкін В. М. Формування духовності у студентів – майбутніх лідерів машинобудівного профілю: самопізнавальний та саморозвивальний аспекти. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 – 12 лист. 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. С. 15 –36
  10. Kravtsova N. V. The importance of responsibility in self-educational activity of students of machine-building specialties in quarantine conditions. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарнотехнічної еліти. Духовноморальнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 – 12 лист. 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. С. 69 –76
  11. Кравцова Н. В., Конкін В. М. Самоосвітня діяльність майбутніх бакалаврів-машинобудівників як один з головних чинників успішного навчання за сучасних екстремальних освітніх умов. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХХХ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19 – 21 жовтня 2022 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2022. С.757
  12. Kravtsova N., Konkin S. Self-educational competence of the leader-mechanical engineer as a factor of the social progress in the postwar times. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє.: матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 22 – 23 жовт. 2022 р. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. С. 37 –39.
  13.  Кравцова Н. В., Гура Т. В. Визначення основних складових самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів-машинобудівників Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених.: матеріали ХVI міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, м. Харків, 14 – 16 груд. 2022 р. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. С 34.
  14. Кравцова Н. В. Вплив воєнного стану на організацію самоосвітньої діяльності студентів-машинобудівників. Україна і світ: гуманітарно- технічна еліта та соціальний прогрес: матеріали Всеукраїнської наук.- теор. конф. студентів та аспірантів,  м. Харків, 19–20 квіт.  2023 р. Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. С. 166 – 168.
  15. Кравцова Н.В. Психологічне благополуччя студентів машинобудівних спеціальностей як ресурсний потенціал для їхньої успішної організації самоосвітньої діяльності. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: матеріали ХХХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, м. Харків, 17–20 трав. 2023 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С.955.
  16. Кравцова Н. В. Освітня підготовка майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей в умовах вимог сьогодення. Наука та освіта в умовах викликів сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 16 груд. 2023 р. Чернігів: Міжнародний гуманітарний дослідницький центр Research Europe, 2023. С. 180 – 183.
  17. Кравцова Н. В. Аналіз поняття «самоосвітня компетентність» у сучасних наукових дослідженнях. Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження): матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20 бер. 2024 р. Київ: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 81–86.
  18. Кравцова Н. В. Компетентнісний підхід як сучасна освітня парадигма професійної підготовки майбутніх бакалаврів машинобудівної галузі. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: матеріали ХХХІІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, м. Харків, 22-25 трав. 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С.1138.
  19. Кравцова Н. В., Гура Т. В. Формування самоосвітньої компетентності у студентів – майбутніх лідерів машинобудівних спеціальностей. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: матеріали ХVIІІ міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, м. Харків, 19-22 лист. 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С .730.
2.5. Участь у закордонних конференціях
  1. Кравцова Н. В., Гура Т. В., Конкін В. М. Особливості формування самоосвітньої компетентності у майбутнього фахівця машинобудівного профілю. Dynamics of the development of world science: The 6th International scientific and practical conference, February 19 ¬ 21, 2020. Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2020. P. 693¬700.
2.6. Профіль у Google Академія
2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права
  1.  .
2.8. Навчально-методична робота

Є співавтором чотирьох навчально-методичних посібників з курсу «Опір матеріалів» для студентів машинобудівних спеціальностей.

 

2.9 Сертифікати конференцій та заходів з поглиблення професійного досвіду