Портфоліо Кузнецової Ганни Анатоліївни

ПОРТФОЛІО АСПІРАНТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім. акад. І. А. Зязюна

Кузнецова Ганна Анатоліївна

   Кузнецова Ганна Анатоліївна

  
    Контактна інформація
    e-mail: hannakuznetsova23@gmail.com
    м.т. _________________
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к.  

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Кузнецова Ганна Анатоліївна

1.2. Аспірант кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна

1.3. Освіта

  • ХДУ, 1996 р., спеціальність – математика, кваліфікація – викладач математики та інформатики;
  • Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2020 р., освітня програма «Педагогіка вищої школи», кваліфікація - «Викладач вищих навчальних закладів», (диплом з відзнакою)

1.4. Рік вступу до аспірантури

2021 р.

1.5. ОНП

011 «Освітні, педагогічні науки»

1.6. Коло наукових інтересів

  • формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів
  • удосконалення математичної підготовки
  • впровадження освітніх технологій, систематизація і узагальнення знань студентів

1.7. Тема дисертації:

«Формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки у закладі вищої освіти»

1.8. Науковий керівник - вчений ступінь, вчене звання, ПІБ

Кандидат педагогічних наук, доцент

Резнік Світлана Миколаївна

 

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Статті у фахових виданнях:

 

  1. Кузнецова Г. А. Проблема систематизації та узагальнення знань студентів ВТНЗ під час вивчення дисципліни «Вища математика». Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2018. Вип. 1 (15). С. 73–77.
  2. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Особливості сприйняття майбутніми інженерами викладання вищої математики у закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 84. С. 55–60. (DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.2.11)
  3. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №3. С. 71-83. (DOI: https://doi.org/10.20998/2078-7782.2022.3.06).
  4. Кузнецова Г. А. Педагогічні умови формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки у ЗВО. Теорія і практика управління соціальними системами. 2024. № 4.
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
  1. Кузнецова Г. А. Проблема систематизації та узагальнення знань студентів ВТНЗ під час вивчення дисципліни «Вища математика». Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2018. Вип. 1 (15). С. 73–77.
  2. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Особливості сприйняття майбутніми інженерами викладання вищої математики у закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 84. С. 55–60. (DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.2.11)
  3.  Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №3. С. 71-83. (DOI: https://doi.org/10.20998/2078-7782.2022.3.06).
  4. Кузнецова Г. А. Педагогічні умови формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки у ЗВО. Теорія і практика управління соціальними системами. 2024. № 4.
2.4. Участь у конференціях
  1. Коваленко Л. Б., Кузнецова Г. А. Структурні компоненти математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників. Проблеми викладання математики у закладах освіти: теорія, методика, практика : матеріали ІІ міжнар. конф., м. Харків, 23-25 бер. 2021 р. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021. С. 80–83.
  2.  Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки як педагогічна проблема. Лідери ХХІ століття. Формування особистості харизматичного лідера на основі гуманітарних технологій для управління соціальними системами: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. 28-29 жовт. 2021 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2021. С. 81-83.
  3. Резнік С. М., Кузнецова Г. А. Методологічні підходи формування базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є. І. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 966. URL: https://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2023-new_compressed-1.pdf
  4. Кузнецова Г. А., Резнік С. М. Системний підхід у формуванні базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки. Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 12 жовтня 2023 р. / за заг. ред. Н.В. Підбуцької. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 83-85. URL: https://drive.google.com/file/d/1Yhio8jWWVQqgsPp_uDGmfeF7Rzw94z9G/view?usp=sharing
  5. Кузнецова Г. А. Діяльнісний підхід у формуванні базової професійної компетентності майбутніх інженерів у процесі математичної підготовки. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: матеріали VІІ міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 жовтня 2023 р. / За заг. ред. Романовського О. Г. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 110-111. URL: https://drive.google.com/file/d/1gMY41E9UvCISTKwwRflSR2yq3Ln_KHAl/view?usp=drive_link 
  6. Кузнецова Г. А. Сприйняття майбутніми інженерами впливу математичної підготовки на розвиток показників сформованості діяльнісного компоненту базової професійної компетентності. Чорноморські наукові студії: матеріали Х Всеукр. мультидисциплін. конф., м. Одеса, 17 трав. 2024 р. Одеса, 2024. С. 255–259. URL: http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/283/8926/19991-1
  7. Кузнецова Г. А. Педагогічне тестування як засіб діагностики сформованості когнітивного компоненту базової компетентності майбутніх інженерів. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: матеріали VIII міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 23-24 травня 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С.170–173.
  8. Кузнецова Г. А. Забезпечення мотивації майбутніх інженерів до формування базової професійної компетентності у процесі математичної підготовки. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 4-5 жовтня 2024 р. Запоріжжя, 2024. С. 215–218.
  9. Кузнецова Г. А., Резнік С. М. Лідерські якості як складова базової професійної компетентності майбутніх інженерів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : XVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, м. Харків, 19-22 листопада 2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 688–689. URL: https://web.kpi.kharkov.ua/masters/wp-content/uploads/sites/135/2024/11/Zbirnyk-tez-TPRYS2024.pdf
2.5. Участь у закордонних конференціях
  1. Reznik S., Kuznetsova H. Future engineers motivating to form basic professional competence. Performance in a competitive economy: International Scientific Conference (8th edition) 16-17 September 2021. Chisinau: Imi-Nova, 2021. P. 91-96.
  2. Kuznetsova H. Future engineers’ perception of basic professional competence and their ability to innovative thinking. Performance in a competitive economy: International Scientific Conference (10th edition) 21-22 September 2023.Chisinau : Imi-Nova,  P. 87-94. URL: https://drive.google.com/file/d/1VWutZy_d6z2KU0slcq0pfMQVeCilCz22/view?usp=sharing
  3. Kuznetsova H. A. The significance of the trend towards the fundamentalisation of higher engineering education. Prospects for pedagogical and psychological research: International Scientific Conference 7-8 February Riga: Publishing House «Baltija Publishing», 2024. P. 83-85. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-403-0-22
  4. Reznik S. M., Kuznetsova H. A. Forming the basic professional competence of future engineers in the process of mathematical training using the method of flipped learning. Challenges of pedagogical and psychological sciences: A contemporary perspective: International Scientific Conference, Wloclawek, 3-4 April 2024. Wloclawek, 2024. Р. 62–66. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-429-0-16.
2.6. Профіль у Google Академія
2.7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права

 

2.8. Навчально-методична робота

 

2.9 Сертифікати конференцій та заходів з поглиблення професійного досвіду