ПОРТФОЛІО Прасол Ірини Олександрівни

ПОРТФОЛІО АСПІРАНТА
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
«ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»
Кафедра ППУСС ім. акад. І. А. Зязюна

Прасол Ірина Олександрівна

   Прасол Ірина Олександрівна

  
    Контактна інформація
    e-mail: iraprasol7@gmail.com
    м.т.                 
    Кирпичова, 2, корпус у/2, к.  

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

1.1. Прасол Ірина Олександрівна

1.2. Аспірант кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна

1.3. Освіта

вища

1.4. Рік вступу до аспірантури

2022 р.

1.5. ОНП

011 «Освітні, педагогічні науки»

1.6. Коло наукових інтересів

  • загальна педагогіка,
  • професійна спрямованість майбутніх педагогічних працівників,
  • дослідження проблеми педагогічної діяльності та професійної педагогічної освіти,
  • формування професійної спрямованості майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти

1.7. Тема дисертації:

«Формування професійної спрямованості у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти»

1.8. Науковий керівник - вчений ступінь, вчене звання, ПІБ

Кандидат педагогічних наук, доцент

Резнік Світлана Миколаївна

2. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

2.1. Статті у фахових виданнях:
2.2. Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз данних (Scopus, Web of Science Core Collection)
2.3. Статті у виданнях, що входять до наукометричної бази Index Copernicus
2.4. Участь у конференціях
  1. Прасол І.О., Резнік С.М.  Методи формування професійної спрямованості у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали XVI  міжнар. наук.-практ. конф. магістрів та аспірантів, м. Харків, 14-16 груд. 2022 р. Харків :  НТУ «ХПІ»,  2022. С. 361-362.
  2. Прасол І.О., Резнік С.М.  Усвідомлення майбутніми фахівцями освітніх, педагогічних наук важливості формування професійної спрямованості.  Психологічний інструментарій розвитку лідерського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика  : зб. наук.-практ. конф., м. Харків, 30 лис. 2022 р. Харків :  НТУ «ХПІ»,  2022. С. 104-107.  URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60277
  3. Прасол І.О. Формування професійної спрямованості у майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук із застосуванням інформаційних технологій :  Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. MicroCAD-2023 : зб. матеріалів ХXХІ міжнар. наук.-практ. конф.м. Харків, 17-20 трав.
    2023 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. С. 993
  4. Прасол І.О. Особистісний підхід у формуванні професійної спрямованості  майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук. Лідери ХХІ століття. Погляд у майбутнє: матеріали VIІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 жовтн.
    2023 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2022. С. 125-126.
  5. Прасол І.О., The Use of Case Method in Developing Professional Orientation of Future Specialists in Educational Pedagogy. Актуальні проблеми соціального розвитку в суспільстві змін. зб.  IІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 28-30 березн.
    2024 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С.16-17.
2.5. Участь у закордонних конференціях
  1. Участь у майстер-класі «Психологія продуктивності» (м. Мюнхен, Німеччина,
    16 вересня, 2023 рік);
2.6. Профіль у Google Академія
2.7. Академічна мобільність

Навчання у Mannheimer Abendakademie und Volkshochschule GmbH, Mannheim, Deutschland, 09.05. 2022-03.03.2023

2.8. Навчально-методична робота

 

2.9 Сертифікати конференцій та заходів з поглиблення професійного досвіду