28 липня 2022 року на засіданні кафедри (Протокол № 20) було одноголосно затверджено Положення про науково-методичну лабораторію. Так, кафедра ДІМП увела в свій склад ще одну важливу структуру, метою якої є дослідження застосування інноваційних мультимедіа-технологій у процесі викладання іноземної мови задля поліпшення якості навчального процесу.
Проєкт Положення було внесено на розгляд кафедри провідним викладачем Олексієм ЗЕНЯКІНИМ, якого затвердили керівником лабораторії. Основними векторами діяльності НМЛ є теоретико-практичні наукові розвідки в галузі методики викладання іноземних мов, опублікування їх результатів в фахових національних та міжнародних наукових часописах, створення сучасних навчально-методичних матеріалів, спільний професійний розвиток викладачів-членів.
Склад НМЛ включає всіх без винятку викладачів кафедри, теми наукових розвідок яких теж було затверджено на засідання. Крім того, у межах лабораторії заплановано виконання трьох проектів: перший, що його пов’язано із теоретико-практичним дослідженням застосування мультимедіа в освітньому процесі (Антоніна БАДАН, Наталія ОНІЩЕНКО, Олексій ЗЕНЯКІН), наріжні камені для якого вже закладено в статті вищезазначених авторів, що були опубліковані нещодавно в міжнародному часописі, що індексується в Scopus Elsevier (ознайомитися можна тут: http://ceur-ws.org/Vol3171/paper86.pdf?fbclid=IwAR0GxMNIT2njIQOgmCfIB7Hax5alNRaDrf_oXrzil1IF-kJ3P-xqzYDJW4M).
Другий проєкт (Олексій ЗЕНЯКІН) передбачає активну співпрацю із компанією Pearson, у межах якої викладачі кафедри відвідають онлайн-тренінги підвищення кваліфікації, а одну з груп кафедри буде залучено до експерименту із застосування онлайн-платформи MyEnglishLab у якості інтерактивного робочого зошиту до підручнику Cutting Edge.
Третій проєкт (Яна ТКАЧЕНКО) передбачає дослідження ролі мультимедіа в процесі семантизації та актуалізації іншомовної лексики. Так, буде досліджено взаємодію здобувачів фахової вищої освіти із такими мультимедіа-засобами як Kahoot, Quizlet тощо.
Перспективами НМЛ керівництво вважає її приєднання до актуальної наукової бюджетної теми або початок роботи за грантом. Наступним етапом розвитку лабораторії є її реєстрація у Вченій раді ННІ СГТ. Отже, багато роботи – попереду, проте, головне вже зроблено: започатковано новий етап в житті кафедри!