Підсумки переддипломної практики на кафедрах ННІ ЕЕЕ
Студенти 6 курсу нашої кафедри проходили переддипломну практику на кафедрах ННІ ЕЕЕ.
Кафедра ділової іноземної мови та перекладу
Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарних технологій
Студенти 6 курсу нашої кафедри проходили переддипломну практику на кафедрах ННІ ЕЕЕ.
16 жовтня було проведено онлайн зустріч з потенційними роботодавцями компанії Cloud Works
Цими днями гуманітарний факультет Університету Західної Богемії у Плзні приймає групу студентів з кафедри ділової іноземної мови та перекладу НТУ «ХПІ». Семеро студенток нашої спеціальності були обрані для участі у навчальному обміну в рамках співпраці між кафедрою філологічних студій та Читати далі
4 жовтня 2024 року відбувся захід на честь Дня Перекладача у безпечному просторі бомбосховища НТУ “ХПІ”. Організатором була кафедра ділової іноземної мови та переклади. Дружня атмосфера об’єднала першокурсників та їхніх батьків, викладачів кафедри та майбутніх абітурієнтів. Ведучими заходу були студентки Читати далі
На нашій кафедрі студенти мають можливість отримати новий та цікавий досвід академічної мобільності та виїхати до ВУЗів Чехії, Німеччини та Словаччини за різними типами програм. Також кафедра активно працює у напрямку ознайомлення та вивчення різних європейських програм, що допоможе викладачам Читати далі
Любі талановиті школярі🥰🌟, а в майбутньому – наші яскраві студенти!👩🎓👨🎓 Запрошуємо вас узяти участь у масштабній і неймовірно цікавій творчій події🔥 на базі кафедри ділової іноземної мови та перекладу НТУ “ХПІ” – Фонетичному конкурсі!🥳🎷🎺🎧 🎭Що це? Це творчий командний проєкт, Читати далі
Запрошуємо взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів та молодих науковців
Кафедра ділової іноземної мови та перекладу НТУ “ХПІ” має честь запросити у гості на святкування Дня Перекладача.
Студенти 4 курсу нашої кафедри проходили фахову практику на кафедрах ННІ ЕЕЕ.
10 травня 2024 року відбувся воркшоп учителів з англійської мови Салтівського району(на базі ліцею № 124) на тему “Застосування ШІ у навчальному процесі”.