Реєстрація електронного кабінету та вхід до нього
Вступники подають заяви для вступу до НТУ ХПІ в електронній формі онлайн через електронні кабінети.
Для цього необхідно увійти на сторінку системи за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Реєстрація електронних кабінетів вступників – з 01 липня 2021 року.
Для відкриття електронного кабінету вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. Заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
документу про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).
Щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію, розроблену Міністерством освіти і науки України.
Які дані та документи потрібно завантажити?
Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
- контактний номер телефону у форматі +380XXXXXXXXX (це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів);
- кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
- фотокопію додатка до атестата про повну загальну середню освіту.
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), максимальный розмір такого файлу не може перевищувати 1 Мб.
Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?
Абітурієнти можуть звертатись до нас безпосередньо. Ми допоможемо:
- зі створенням електронного кабінету;
- зі скануванням та завантаженням документів до електронного кабінету;
- з розрахунком конкурсного балу (який важливо визначити до подання електронних заяв);
- розібратися з шансами щодо вступу на бюджет при Вашому конкурсному балі;
- розставити пріоритети Ваших заяв на бюджет так, щоб збільшити (або не зменшити) шанси на отримання бюджетного місця (важливо зробити це до подання першої заяви);
- з поданням електронних заяв щодо вступу (щоб не допустити механічних помилок).
Важливо пам’ятати:
- після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету буде неможливо;
- краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Наприклад, зміна середнього бала документа про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву;
- вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетне навчання та до 30 заяв на контракт;
- у кожній заяві щодо вступу на бюджетне місце потрібно вказати її пріоритетність від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – найнижча. Змінити пріоритетність після подання заяви неможливо, але можна скасувати заяву разом з втратою відповідного пріоритету;
- подання електронних заяв для вступу за результатами ЗНО розпочинається 14 липня та закінчується 23 липня о 18:00;
- для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів та творчих конкурсів подання електронних заяв відбувається з 14 по 16 липня.