Персональна сторінка викладача

Дисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями здійснення рекламної діяльності на вітчизняному ринку, інструментами та засобами стимулювання збуту, методами оцінки ефективності проведених рекламних кампаній

Мета дисципліни полягає у ознайомленні студенів з основами комплексного аналізу рекламної діяльності в організації, формуванні навичок з планування рекламної діяльності та оцінки ефективності рекламної кампанії.

 

Результати навчання

  • планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних результатів маркетингових рішень в умовах невизначеності
  • формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини навчання з іншими суб’єктами ринку
  • збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення