У січні 2024 р. вийшов з друку підручник «Маркетинг: Світовий досвід та український вимір» за редакцією д.е.н., проф. Старостіної А.О. Викладачі кафедри – д.е.н., проф. Ілляшенко С.М., д.е.н., проф. Шипуліна Ю.С. – взяли участь у написанні підрозділу «Маркетинг інновацій».
Підручник об’єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетів:
- Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка,
- Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана,
- Національного університету «Львівська політехніка»,
- Національного технічного університету «Харківський політехнічний інситут»,
- Сумського державного педагогічного університету,
- Державного біотехнологічного університету,
- Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича,
- Університету ім. А. Нобеля,
- Сумського національного аграрного університету,
- Національного університету «Полтавська політехніка ім. Ю. Кондратюка».
В роботі над формуванням матеріалів підручника взяли участь 31 науковець, а також представників консалтингових компаній. В підручнику розглядаються актуальні напрями розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції.
Кафедра маркетингу пишається тісній співпраці з відомими науковцями України! Дякуємо колегам за цікавий досвід та нові ідеї!