Науково-педагогічними працівниками кафедри маркетингу виконуються наступні види наукових робіт:
- ініціативні наукові теми:
- Методи та інструменти маркетингу і менеджменту в цифровій економіці (Керівник – Шипуліна Ю.С.), ДР 0123U103232 (01.07.2023-30.12.2025)
- Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства (Керівник – Косенко О.П.), ДР 0123U103215 (01.07.2023-30.12.2025)
- Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України (Керівник – Райко Д.В.), ДР 0123U103225 (01.07.2023-30.12.2025)
- науково-технічне співробітництво та наукове консультування:
- Економічна ефективність використання маркетингових комунікаційних заходів на підприємства (ФОП Ткачов М.В.) (Керівник – Косенко О.П.)
- Підвищення споживчої привабливості послуг підприємства (ТОВ «ТРАНСАВТО») (Керівник – Заруба В.Я.)
- Формування стратегій подальшого розвитку підприємства, включаючи розробку ринкового просування, цілісного позиціонування компанії, створення політики ціноутворення асортименту, а також тактики збуту пропонованих послуг та товарів (Керівник – Кітченко О.М.)
- Формування стратегії маркетингу цінності щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (Керівник – Шипуліна Ю.С.)
- Формування стратегії маркетингової діяльності підприємства (ТОВ “НВП “Екомаш”) (Керівник – Райко Д.В.)
- Наукове консультування AERO-IMMOBILIERE DE MANAGEMENT ET D’ENTREPONS за напрямом 075 Маркетинг (Керівник – Літвиненко М.В.)
- Наукове консультування PROCOPTERE AVIATION за напрямом 075 Маркетинг (Керівник – Літвиненко М.В.)
- Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах маркетингу (Керівник – Райко Д.В.)
- Новітні технології маркетингу та їх специфіка в діяльності підприємств України (Керівник – Кітченко О.М.)