Перше знайомство з маркетингом на практиці відбулось на 3-му курсі в рамках волонтерства в Центрі кар’єри та участі в організації Днів кар’єри ХПІ. Далі вже отримувала досвід роботи на підприємствах: бренд-менеджер ТРЦ «ДАФІ», маркетолог в мережах роздрібної торгівлі «АВС» (комп’ютерна техніка) та «DIVA» (домашній текстиль). З 2013 обіймала посаду керівника відділу маркетинга в Міжнародному автомобільному холдингу «Атлант-М». З 2017 очолює напрям СЕМ (управління клієнтським досвідом) на ТОВ «Омега», найбільшому національному дистрибуторі автокомпонентів.
Учасник робочої групи Service design days 2019 в Україні для громадської організації Zero waste Lviv.
Професійні сфери інтересів: клієнтський досвід та дослідження споживчої поведінки, клієнтська лояльність, клієнтоцентричні інновації, сервіс-дизайн.
Життєве та професійне кредо: полюбляйте проблеми, а не ідеї. Лише вирішення значущих питань приведе до успіху. Тому розуміння проблем та їх причин повинно стати відправною точкою для генерації ідей. Як сказав Нік Бесбіс: «Сьогодні важливо бути присутнім, бути актуальним та додавати цінність».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.