Персональна сторінка викладача

Дисципліна спрямована на формування в студентів знань основ менеджменту у сфері реклами, з оперативного та стратегічного планування рекламної діяльності, з організації рекламного процесу, з психології реклами, з регулювання взаємовідносин між суб’єктами рекламної діяльності; навичок використання підходів до обґрунтування бюджету реклами, методів оцінювання ефективності реклами, методів оптимізації рекламної діяльності

Мета – формування у здобувачів вищої освіти комплексу професійних знань з теоретичних основ і сучасного досвіду рекламного менеджменту, дати розуміння його структур i механізмів впливу, дати базові знання про сучасні методи i принципи рекламування виробів i послуг та навчити  використовувати їх для прийняття найбільш ефективних рішень в області реклами.

 

Результати навчання

  • вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації
  • обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
  • використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта
  • формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку