Персональна сторінка викладача
Дисципліна спрямована на формування в студентів знань основ менеджменту у сфері реклами, з оперативного та стратегічного планування рекламної діяльності, з організації рекламного процесу, з психології реклами, з регулювання взаємовідносин між суб’єктами рекламної діяльності; навичок використання підходів до обґрунтування бюджету реклами, методів оцінювання ефективності реклами, методів оптимізації рекламної діяльності
Мета – формування у здобувачів вищої освіти комплексу професійних знань з теоретичних основ і сучасного досвіду рекламного менеджменту, дати розуміння його структур i механізмів впливу, дати базові знання про сучасні методи i принципи рекламування виробів i послуг та навчити використовувати їх для прийняття найбільш ефективних рішень в області реклами.
Результати навчання
- вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації
- обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
- використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта
- формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку