Вітаємо нашу студентку Анжеліку Гогіну (яка вже працює маркетологом в українській IT компанії WEB4PRO) та її наукового керівника д.е.н., професора пані Олександру Косенко. Дипломна магістерська робота Анжеліки посіла почесне 3 місце.
30.06.2022 відбулося підведення підсумків Vl Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг. Проведення конкурсу було під загрозою через військові дії, які призвели до повної або часткової руйнації та вимушеного переміщення значної кількості ЗВО. Проте, маркетологи України не здаються і знаходять можливість комунікувати і заохочувати здобувачів вищої освіти до творчої співпраці.
Конкурс проходив на базі кафедри Маркетингу торговельного підприємництва ХНУ під егідою Міністерства освіти і науки України і за сприяння Української Асоціації Маркетингу. У конкурсі взяли участь представники 26 провідних ЗВО України. На розгляд журі було подано 134 роботи: 45 – за рівнем підготовки бакалавр та 89 – рівнем підготовки магістр. Згідно до умов конкурсу, переможцями визнано 15 робіт за рівнем підготовки бакалавр та 34 роботи за рівнем підготовки магістр. Журі конкурсу засвідчує високий фаховий рівень виконання робіт майбутніми маркетологами, актуальність і практичну спрямованість кваліфікаційних робіт, а також оприлюднення їх результатів.
Щиро дякуємо організаторам в обличчі проректора з наукової роботи Хмельницького національного університету – доктора технічних наук, професора Синюка Олега Миколайовича та завідувачки кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ – доктора економічних наук, професорки Ковальчук Світлани Володимирівни , які знайшли можливість у ці непрості часи провести такий захід та надати можливість всім бажаючим гідно представити школи маркетингу України
Все буде Україна! Разом переможемо 🇺🇦🇺🇦🇺🇦