Старт лекційного курсу “Сучасний маркетинг: теорія та практичні кейси” від Кирила Нагорного!

Учора відбулася перша лекція нового практичного курсу з маркетингу, який веде Кирило Нагорний – “Сучасний маркетинг: теорія та практичні кейси”. Вже на першій зустрічі Кирило поділився унікальними інсайтами зі свого досвіду розвитку маркетингової агенції, розповів про власний шлях та сучасні підходи, що допомагають бізнесу виходити на нові висоти. Особливо цікаво було побачити, як він розкрив маркетинг не просто як інструмент комунікації, а як складний і багатогранний процес, який виходить далеко за рамки стандартів.

Лекція стала чудовою нагодою для учасників представитися, познайомитися з колегами та навіть поділитися власними історіями. Особливо захопливим було спілкування з нашими партнерами з Мішкольського університету (Угорщина), Магдебурзького університету (Німеччина), Університету економіки та гуманітарних наук (Польща), Університету прикладних наук Циттау/Герліц (Німеччина), Технічного університету Ліберця (Чехія), Університету економіки (Болгарія) та Казахсько-Німецького університету (Казахстан). Це справжній обмін досвідом, який об’єднує та надихає!

Також цікаво відмітити, що на зустрічі були присутні наші абітурієнти! Ми дуже раді, що такі івенти викликають зацікавлення у школярів, які розглядають можливості навчання на спеціальності Маркетинг.

Дякуємо нашим партнерам за підтримку цієї ідеї! Ми разом створюємо простір, де здобувачі, викладачі й професіонали можуть розвивати креативне мислення та отримувати навички, необхідні для інтеграції українського бізнесу на європейські ринки. Це тільки початок!