Кафедра маркетингу НТУ “ХПІ” спільно з партнерами: Мішкольським університетом (Угорщина), Магдебурзьким університетом (Німеччина), Університет економіки та гуманітарних наук (Польща), Університет прикладних наук Циттау/Герліц (Німеччина), Технічний університет Ліберця (Чехія), Університет економіки (Болгарія) та Казахсько-Німецьким університетом (Казахстан) запрошує на масштабну подію – участь у циклі лекцій “Сучасний маркетинг: теорія та практичні кейси” від експерта у сфері маркетингу, що стане важливим етапом розвитку співпраці між університетом та нашими партнерами!
Ми запрошуємо вас долучитися до циклу лекцій, які проведе наш партнер і стейкхолдер Кирило Нагорний – ментор міжнародної бізнес-спільноти Board у Харкові та Будапешті, а також помічник Моні в Маркетинговому бюро “Monya Gets”.
Чому це може бути цікавим для наших партнерів?
Ви матимете змогу побачити, як ми готуємо фахівців через практичний досвід, з акцентом на нестандартні підходи до вирішення маркетингових задач. Це може стати основою для нових, креативних рішень у викладанні та бізнесі.
Кирило Нагорний поділиться кейсами з різних галузей – будівництво, девелопмент, рітейл, фарм-рітейл, HoReCa, FMCG. Ці кейси демонструють, як креативні підходи та інноваційні рішення можуть підвищити ефективність бізнесу.
Спікер зосередиться на нестандартних стратегіях та креативності в маркетингу, що дозволить вам переосмислити власні бізнес-процеси.
Чому це може бути цікавим для здобувачів?
Лекції допоможуть вам побачити, як сучасний маркетинг використовує креативні підходи та інновації для досягнення бізнес-цілей.
Здобувачі зможуть навчитися мислити поза рамками та вирішувати завдання маркетингу на основі творчих та нестандартних рішень, що є критично важливим для інтеграції українського бізнесу на європейські ринки.
Для кафедри маркетингу НТУ “ХПІ” це ще один важливий крок у зміцненні співпраці з роботодавцями та партнерами, з акцентом на розвиток креативності та гнучкості у підготовці фахівців, які здатні адаптуватися до швидких змін у глобальному маркетингу.
Коли: 14 листопада 2024 року
Де: Онлайн за посиланням: https://bit.ly/3As2W3E
Час:
14:00 (Central European Time (CET) – Німеччина, Польща, Угорщина, Чехія)
15:00 (Eastern European Time (EET) – Україна, Болгарія)
18:00 (Aqtobe Time (AQTT) – Казахстан)
Ми щиро сподіваємося на вашу активну участь у цій події. Разом ми можемо досягнути спільних цілей та зробити важливий крок до розвитку українського та міжнародного маркетингу через інновації та творчі підходи!