Персональна сторінка викладача
Дисципліна спрямована на знайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями здійснення маркетингової діяльності на міжнародному ринку
Мета дисципліни полягає у наданні студентам належних теоретичних знань і практичних навичок управління міжнародною економічною та маркетинговою діяльністю підприємств (організацій).
Результати навчання
- вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
- формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку