Персональна сторінка викладача

Дисципліна спрямована на знайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями здійснення маркетингової діяльності на міжнародному ринку

Мета дисципліни полягає у наданні студентам належних теоретичних знань і практичних навичок управління міжнародною економічною та маркетинговою діяльністю підприємств (організацій).

 

Результати навчання

  • вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта
  • використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу
  • формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку